Niqābninja Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Herlig, fargoth! :!: Både Fronter og It's:learning er noe piss, imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 God morgen dnfk.. I dag var det en av de dagene jeg bare vurderte å stikke hodet langt under dyna og sove hele dagen.. Du verden så digg det hadde vært. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Da er vi to, tøsa, men jeg håper dagen blir bedre utover. Til tross for null søvn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg synes det er en fin dag jeg. Sov i nesten åtte timer. Våknet rett før alarmen ringte. Sol ute. Nå er det en tur ned å ha eksamen fra 09-13, så er det litt lunsj etterfulgt av volleyball. Blir en ganske bra dag føler jeg på meg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hmmm. Jeg ble brått meget trøtt. Jeg var grei i stad etter å ha vært i dusjen, men nå.. xD Jeg føler at jeg kommer til å sovne på jobb x) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg var på Star Trek i går Den var awsum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Eksamen imorgen jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Denne dagen kan bli interessant. Bort på skolen for å bli ferdig med PHP i 10-tida, så sitte og loke der så og si hele dagen og levere noen minutter før 23:59 i kveld. Oh yeah, blir herlig å sitte på en svett datasal med dårlig luft mens sola skinner og jentene ligger i høyskoleparken og soler seg. Mikkel, dro du på visning? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg var på Star Trek i går Den var awsum. Tenker jeg stikker å ser på den på torsdag eller noe ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg var på Star Trek i går Den var awsum. Tenker jeg stikker å ser på den på torsdag eller noe ^^ Det var bare meg og hyggelig fyr i salen i går Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 På vei til bussen på søndag blei jeg stoppa av en eldre kvinne som informerte meg om at Jesus snart kom tilbake. Hun ville ha meg med på møte på Misjonen eller noe sånt. Jeg måtte huske at jeg risikerte evig fortapelse hvis ikke. Og så gikk hun og plukket opp søppel fra bakken som hun putta i en søppeldunk. Men det rare er at ut av søppeldunken tok hun en sånn hundedritt-pose som hun la på bakken. Lite logisk det der. Når bussen kom så hadde hun ikke nok penger til billetten. Men hun visste råd. Hun spurte om hun kunne være med gratis siden hun skulle til Misjonen på møte. Og så kom hele regla om at Jesus© snart kommer tilbake og alt samma. Da lot sjåføren henne sitte på gratis. Jeg mistenker at det var for å slippe å høre mer om Jesus®, Gud, Himmelen© og Helvete. På bussen til skolen har det flere ganger forekommet at en mann sitter bakerst med to kort med Jesus på som han holder i hver hånd som han strekker ut for å vise. Han sitter bakerst i midten (de få gangene jeg har sett han), og viser kortene så alle kan se de. For det første stinker han, så de fleste prøver å unngå fyren, for det andre, så er det brainwashing og utrolig unødvendig i et kollektiv kjøretøy som en buss. En gang hadde han et svært kort med Jesus på som han holte med to hender og viste ut. Uff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Mikkel, du var i drømmen min i natt og pulte på ei heit og tynn kjerring i bakrommet på Café Madam Brix og da jeg vinka til deg, dro du ned rullegardina og så kom ei sur, gammel dame ut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dimebag masserer ørene mine Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal ut i dag og i morgen. Skal du? Må treffest, Remi. Wat? U R? stalker? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Mikkel, du var i drømmen min i natt og pulte på ei heit og tynn kjerring i bakrommet på Café Madam Brix og da jeg vinka til deg, dro du ned rullegardina og så kom ei sur, gammel dame ut Smurf, HVA FAEN!? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du er sikkert sanndrømt, Smurf ^^ x) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 vi får da håpe det får bare håpe den gamle kjerringa ikke dukker opp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Mikkel, du var i drømmen min i natt og pulte på ei heit og tynn kjerring i bakrommet på Café Madam Brix og da jeg vinka til deg, dro du ned rullegardina og så kom ei sur, gammel dame ut Smurf, HVA FAEN!? Beats me. Tenker noe alà at det er horehus på bakrommet på Brix. Må spørre folka som jobber der om det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg