Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tydeligvis masse som peker mot 2012... hva med de som har annen tidsregning, f.eks muslimene og jødene? Må de vente enda lengre eller har apokalypsen allerede skjedd hos de?

@Sameboe:

Så den akkurat selv :D

"Oh my god. Det er Gollum!"

Neineinei, det er de eldgamle mayatidsregningene som tilsier at 2012 vil være dommedag. Når noe ble kokt sammen dypt inne i jungelen i eldgamle tider, ja så MÅ det jo bare stemme!

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Aooo. Så for de som har andre tidsregninger, kommer dommedagen f.eks 1473?

@roberteh:

Yay! Hipp hipp hurra!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dressen henger oppe, men tror jeg dropper slipset. Gå for noe åpen skjorte med gullkjeder enkelt bare... Får se om jeg samtidig finner en normal skjorte uten alt for mye fancy mønster kanskje.

@Earthwoorm-Jim:

Can't wait :)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Blir garantert minst 2 17 Maier, før den tid. Eventuelt kan vi flytte feiringen til 1 Januar, så er vi sikker på at vi rekker 3 feiringer. Selv om kanskje det blir kjedelig å spise is og løpe potetløp i snøstorm og blest :hmm:

Lenke til kommentar
Er tek.no det nye gamer.no? Eller har Eddarmedia-styggen lagt det ned for godt? Eller er det spillverket. no det heter nå``

Sov søt, ja.

Gamer.no er fortsatt gamer.no, men er ikke eid av Edda. Spillverket er Tek.no (Edda Media) sitt tåpelige forsøk på et nytt gamer.no

@Fargoth Nice one! Hadde jeg bare vært russ...

Lenke til kommentar
Er tek.no det nye gamer.no? Eller har Eddarmedia-styggen lagt det ned for godt? Eller er det spillverket. no det heter nå``

Sov søt, ja.

Gamer.no er fortsatt gamer.no, men er ikke eid av Edda. Spillverket er Tek.no (Edda Media) sitt tåpelige forsøk på et nytt gamer.no

@Fargoth Nice one! Hadde jeg bare vært russ...

Kommer du inn på Gamer.no nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...