Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tragisk og tragisk. Selv synes jeg det høres ut som en fargeklatt av en hendelse i en ellers grå hverdag. :wee:
Tragisk er det sett gjennom mine fargede ateistbriller, men hun virka ganske så blid og formøyd så for henne så funker det sikkert veldig bra. Hun kommer sikkert til å bli skikkelig skuffa når Jesus ikke kommer da.

Ja, de har jo venta i 2000 år da så ...

Edit: Eller? :hmm:

Men han skal jo komme nå snart(!)

Det må du jo forstå. Det har nemlig pastoren på Misjonen sagt. Og alle vet jo at han ikke lyver.

Lenke til kommentar
Uansett har de jo konstant noe å glede seg til gjennom hele livet :)

Jeg liker ikke mormoner, dumme meg satt meg ned og hørte på tullet dems.. dog, dressene de brukte var pene da, bli medlem for å hete Senior Haneboe og få en flott dress :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Det må du jo forstå. Det har nemlig pastoren på Misjonen sagt. Og alle vet jo at han ikke lyver.

Pastoren i menigheten har jo selvfølgelig rett når han ber samtlige bedehuskvinner hjem til seg for åndelig veiledning i form av gummitruser og tryppet talg i kaviarstjerna (rasshølet/rumpehullet/promperingen)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tydeligvis masse som peker mot 2012... hva med de som har annen tidsregning, f.eks muslimene og jødene? Må de vente enda lengre eller har apokalypsen allerede skjedd hos de?

@Sameboe:

Så den akkurat selv :D

"Oh my god. Det er Gollum!"

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Tydeligvis masse som peker mot 2012... hva med de som har annen tidsregning, f.eks muslimene og jødene? Må de vente enda lengre eller har apokalypsen allerede skjedd hos de?

@Sameboe:

Så den akkurat selv :D

"Oh my god. Det er Gollum!"

Teigen var konge x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

God natta. Sov søtt og ikke la sengevæteren komme å tisse i... nei det ble bare dumt... :(

Sneiks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...