Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den siste greske setningen der var seriøst tard, men jeg mistenker at det var en slags fornærmelse. Jeg skal bare sende stygge blikk og holde kjeft nå. x)
Babelfish fucker den opp. Men det var ingen fornærmærmelse. Du sa du ikke gadd oversette jo

Ok, legg <[email protected]> til på msn, så tar vi det en gang ;) Nå skal jeg ta meg en sigarett, og så skal jeg på skolen. I hele TOO timer :p
MSN@work = nono :ohmy: Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Man vet liksom ikke ting før man finner det ut, ikke sant? ;) Rart med det der.

Hvordan kan jeg være anti noe som er så godt? :love:

Jamen. Jamen.

Jeg mente liksom å ha fått med meg fra #SO at du var anti-røyk. oO

Hvor i svarte har jeg fått den ideen fra? xD

Og jeg er helt enig. Røyk er godt. Og uansett hva folk innbiller seg, sunt. ^^

Babelfish fucker den opp. Men det var ingen fornærmærmelse. Du sa du ikke gadd oversette jo

Jeg gjorde ikke det. Men så gjorde jeg det likevel. xD

Men, nå forsvant denne vesle kjerringa. Hun må levere egenmelding og gå til norsken for å bli jaget derfra. Gotta love that. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Man vet liksom ikke ting før man finner det ut, ikke sant? ;) Rart med det der.

Hvordan kan jeg være anti noe som er så godt? :love:

Jamen. Jamen.

Jeg mente liksom å ha fått med meg fra #SO at du var anti-røyk. oO

Hvor i svarte har jeg fått den ideen fra? xD

Og jeg er helt enig. Røyk er godt. Og uansett hva folk innbiller seg, sunt. ^^

Noo :ohmy: Eller, jeg vet ikke. Jeg begynte i juli i fjor. Så kan være før den tid. Men så så jeg lyset :love: Og tente sigaretten min med det.

Lenke til kommentar
OMG! Og det har du stolthet til? Hadde ikke lært bort sånt drit om det var jobben min engang

Jeg har litt samme holdning, men..

1) Jeg gir egentlig f. i hva de gjør i hvilket program. Er så mange ordentlige webdesignere som ødelegger web-en uansett at et par folk som legger ut noe på home.no/* ikke gjør noe.

2) Mindre jobb på meg

3) Om jeg nikker og smiler og gjør det jeg blir fortalt er det større sjanse for at det blir mer vikartimer på meg > mer penger > flere nye ting :love:

4) se punkt 2.

:green:

edit: fikset en setning som ikke ga mening^^

Endret av clvn
Lenke til kommentar

clvn, det er så herlig slack :D

Husker vi gjorde sånt på IKT.

Skulle lære Helse og Sosial grunnkurs IT. Vel, for å lære folk IT, så må de være interessert i det. De satt bare på MSN og nettby. Så tok vi nettet. Da møtte ingen opp, så vi strøyk hele klassen xD

Faen så slack.

Lenke til kommentar
Skulle tro at de som faktisk underviste ble vikarer. dessverre har jeg aldri møtt en selv. Du burde fått deg et spark bak.

Jeg har ingen lærerutdanning, og jeg er egentlig ingen vikar heller. Jobben min (disse to timene) er vel strengt tatt å videreformidle det opplegget læreren deres har laget/planlagt, og passe på datamaskinene så ingen av de gjør hærverk. Men om du vil "fiste" meg bak med benet ditt så be my guest :p

edit: Hvordan "asdf" snek seg inn i den setningen vet jeg faktisk ikke ^^

edit2: smurfen: genialt! Ville tro akkurat det samme kunne skjedd her på skolen!

edit3: LemonDemon: Det gjør da ikke noe å være litt egoistisk innimellom? Synes det er kos, jeg =D

Endret av clvn
Lenke til kommentar

clvn, yeah ^^

De var delt i to da, gruppa "mi" var av det dårlige slaget som strøyk, mens den andre gruppa / klassen / hva enn det var, var flinke og møtte opp og gjorde det de ble bedt om.

Kan være at vi generelt sugde som lærere, men jeg har da et minne om at vi prøvde å lære dem html for å lage sine egne hjemmesider og de svarte med at de hadde da freewebs, så de trengte ikke å kunne kodene. Jeg gav litt opp da :p

Når de tilslutt ikke møtte opp mer, gav vi de opp. Vi hadde da vitterlig prøvd å lære dem html, word og excel, men når de ikke ville, så var det ikke noe vi kunne gjøre, og hadde 3-4 timer fri hver torsdag som gikk med til gaming / slacking :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...