Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Studier viser at å koke tomatsuppe ikke har noe med denne tråden i gjøre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mulig det Prophet. :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hva?! Har dere ikke sagt noe siden torsdag? Nå ødelag du alt, Midnight! Endret 14. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha! :!: Nice avatar Wiciwato! Hvem er det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Gary Moore pedo-edition. Endret 14. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gary Moore - Still Got The Blues husker jeg at jeg hørte på når jeg registrerte meg på forumet, 05/02-2007. Jeg hadde feber og googla rundt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gary Moore pedo-edition. Gary Moore er elsk, "still got the blues" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gary Moore - Still Got The Blues husker jeg at jeg hørte på når jeg registrerte meg på forumet, 05/02-2007. Jeg hadde feber og googla rundt. Hva googla du etter? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gary Moore - Still Got The Blues husker jeg at jeg hørte på når jeg registrerte meg på forumet, 05/02-2007. Jeg hadde feber og googla rundt. Hva googla du etter? Vel, er jo ikke lov å linke til tråder her, men, siden du spørr, og jeg ikke er interessert i at noen skal svare i den uansett: Trengte IRC-hjelp. Ser forresten at jeg spurte noen dager etter registrering.. hmm.. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Så om ut Dexter Morgan. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 På vei til jobb ble jeg stoppet av en noe forvirret mann som spurte meg hvordan jeg kom inn i bildet. Det samme lurte jeg på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 På vei til bussen på søndag blei jeg stoppa av en eldre kvinne som informerte meg om at Jesus snart kom tilbake. Hun ville ha meg med på møte på Misjonen eller noe sånt. Jeg måtte huske at jeg risikerte evig fortapelse hvis ikke. Og så gikk hun og plukket opp søppel fra bakken som hun putta i en søppeldunk. Men det rare er at ut av søppeldunken tok hun en sånn hundedritt-pose som hun la på bakken. Lite logisk det der. Når bussen kom så hadde hun ikke nok penger til billetten. Men hun visste råd. Hun spurte om hun kunne være med gratis siden hun skulle til Misjonen på møte. Og så kom hele regla om at Jesus© snart kommer tilbake og alt samma. Da lot sjåføren henne sitte på gratis. Jeg mistenker at det var for å slippe å høre mer om Jesus®, Gud, Himmelen© og Helvete. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hahaha... tragisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tragisk og tragisk. Selv synes jeg det høres ut som en fargeklatt av en hendelse i en ellers grå hverdag. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg møtte også på en sånn dame i Moss. Ho ga meg en lapp hvor det sto noe om Jesus og dommedag og greier. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 På vei til bussen på søndag blei jeg stoppa av en eldre kvinne som informerte meg om at Jesus snart kom tilbake. Hun ville ha meg med på møte på Misjonen eller noe sånt. Jeg måtte huske at jeg risikerte evig fortapelse hvis ikke. Og så gikk hun og plukket opp søppel fra bakken som hun putta i en søppeldunk. Men det rare er at ut av søppeldunken tok hun en sånn hundedritt-pose som hun la på bakken. Lite logisk det der. Når bussen kom så hadde hun ikke nok penger til billetten. Men hun visste råd. Hun spurte om hun kunne være med gratis siden hun skulle til Misjonen på møte. Og så kom hele regla om at Jesus© snart kommer tilbake og alt samma. Da lot sjåføren henne sitte på gratis. Jeg mistenker at det var for å slippe å høre mer om Jesus®, Gud, Himmelen© og Helvete. Alltid like gøy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tragisk og tragisk. Selv synes jeg det høres ut som en fargeklatt av en hendelse i en ellers grå hverdag. Tragisk er det sett gjennom mine fargede ateistbriller, men hun virka ganske så blid og formøyd så for henne så funker det sikkert veldig bra. Hun kommer sikkert til å bli skikkelig skuffa når Jesus ikke kommer da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 De pleier å være nede i byen og gi ut foldere med religiøse vers til hundrevis av dritingse ungdommer, natt til 16 Mai. Forbasket til rot de lager til. Da er det mye triveligere med Nattravnene som steker bakels (vaffler) og gir saft til ungdommene =) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Tragisk og tragisk. Selv synes jeg det høres ut som en fargeklatt av en hendelse i en ellers grå hverdag. Tragisk er det sett gjennom mine fargede ateistbriller, men hun virka ganske så blid og formøyd så for henne så funker det sikkert veldig bra. Hun kommer sikkert til å bli skikkelig skuffa når Jesus ikke kommer da. Ja, de har jo venta i 2000 år da så ... Edit: Eller? Når er han egentlig venta å komme tilbake? Endret 14. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg