Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du virker som du er godt inne på piggtråd, har du noen litt ukjente grupper som er i samme stil som gammel Pantera?
Jeg er ikke så bevandret i de sjangrene, men jeg regner med du er godt kjent med Exhorder? Gammel Pantera og Pantera generelt har etter min relativt beskjedne erfaring ikke så mange virkelig gode alternativer. De står for seg selv på et vis.
Lenke til kommentar
Da sitter man med WL Mail, spotify,WLM, sykt antall firefox-sider. Hadde alt vært en egen prosess hadde taskmanager klikka :p

Med andre ord, du kan ikke åpne taskmanager?

Siden det er en prosess? hihi

Vel, med andre ord ville det bli fryktelig rotete.....

Taskmanager er faktisk en egen prosess ja.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Du virker som du er godt inne på piggtråd, har du noen litt ukjente grupper som er i samme stil som gammel Pantera?
Jeg er ikke så bevandret i de sjangrene, men jeg regner med du er godt kjent med Exhorder? Gammel Pantera og Pantera generelt har etter min relativt beskjedne erfaring ikke så mange virkelig gode alternativer. De står for seg selv på et vis.

Enig i den ja, derfor jeg håpte kanskje du hadde noen hemmelige grupper:P

Lenke til kommentar
Hadde forøvrig min aller første "Turkey" i kveld, altså tre strike på rad, på bowling. Så første runde gikk bra, men bæsja meg helt ut på andre runden. Ikke at det var til noen interesse for noen, men fikk i alle fall skrevet

Si ifra når du får 5 eller mer, så skal jeg applaudere litt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Alle her er ikke like flinke til å lese :p

Fikk dog et lite resymé av Cinque i sted.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fairytale et steg nærmere Europa landeplage!

Og jeg er et steg nærmere selvmord om det stemmer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...