CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 iTunes, µTorrent 1.8.2, MSN Messenger 7.0, C:\WINDOWS\system32\cmd.exe, Den nye forumkaféen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Pidgin, Winamp, µTorrent, Den nye Forumkaféen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ubuntu, live usb, W7 Den nye Forumkaféen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Takker tøsa mi:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Fantastisk. MGP står på og jeg drikker Bayll... Beilis sammen med Cinque Men sitter på hver vår pc selvsagt. Hadde forøvrig min aller første "Turkey" i kveld, altså tre strike på rad, på bowling. Så første runde gikk bra, men bæsja meg helt ut på andre runden. Ikke at det var til noen interesse for noen, men fikk i alle fall skrevet noe her =) edit: og plutselig begynte alle å skrive hva som står på pcn av en eller annen grunn, så da skriver jeg også: Diskusjon, leedsunited.com, facebook, fotball på vg.no, sport på db.no, utorrent og folding@home Endret 14. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hadde jeg sett på MGP og drukket samtidig så hadde det endt med selvmord ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hadde jeg sett på MGP og drukket samtidig så hadde det endt med selvmord jaEnten det eller en massakre. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva er det som skjer med "the big bang theory" nå? Tar de sommerferie midt i mai, bare ved å sende Prof. Wack-a-doodle og gjengen til Nordpolen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva er det som skjer med "the big bang theory" nå? Tar de sommerferie midt i mai, bare ved å sende Prof. Wack-a-doodle og gjengen til Nordpolen Ja Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fantastisk. MGP står på og jeg drikker Bayll... Beilis sammen med Cinque Men sitter på hver vår pc selvsagt.Hadde forøvrig min aller første "Turkey" i kveld, altså tre strike på rad, på bowling. Så første runde gikk bra, men bæsja meg helt ut på andre runden. Ikke at det var til noen interesse for noen, men fikk i alle fall skrevet noe her =) Bowling er artig da ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) hadde jeg sett på MGP og drukket samtidig så hadde det endt med selvmord jaEnten det eller en massakre. Nåja. Se og se. Tok vel kanskje litt vel i, men mer som en bakgrunnsstøy. Men skal innrømme at det er en særdeles absurd situasjon. Men å kose seg med noe godt i glasset assosierer jeg vel ikke akkurat som "drikking" i den forstand at det blir så mye mer @M_W: Ja det er råfestlig. Pleier å bli til at jeg kanskje spiller en runde eller to når jeg henter Cinque på jobb. Endret 14. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nemesis Divina er et av Satyricons sterkeste album. The Age Of Nero er bra på sin måte, men slik som med både Now, Diabolical, Volcano og Rebel Extravaganza er det album som skiller seg radikalt fra sounden til tidlig Satyricon (93-96). Er det tradisjonell black metal man er ute etter er ikke nyere Satyricon veien å gå. Selv føler jeg Satyricon har streifet for langt av kurs selv om jeg anerkjenner stilen de etterhvert har definert som god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 MSN, Spotify, WoW, Opera og chat på steam Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hva er det som skjer med "the big bang theory" nå? Tar de sommerferie midt i mai, bare ved å sende Prof. Wack-a-doodle og gjengen til Nordpolen Ja Her har jeg lastet ned hver bidige episode siden jul og tenkt med meg selv "yes, her har jeg underholdning til langt ut i nyåret" og så tar de slappe Hollywood writing staff folkene sommerferie! Hva er det som skjer med verden!1 Endret 14. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Nemesis Divina er et av Satyricons sterkeste album. The Age Of Nero er bra på sin måte, men slik som med både Now, Diabolical, Volcano og Rebel Extravaganza er det album som skiller seg radikalt fra sounden til tidlig Satyricon (93-96). Er det tradisjonell black metal man er ute etter er ikke nyere Satyricon veien å gå. Selv føler jeg Satyricon har streifet for langt av kurs selv om jeg anerkjenner stilen de etterhvert har definert som god. Jeg liker faktisk den nye stilen, men "Nemesis Divina" er absolutt det beste de har lagd. For å gå over til et annet band innen black metal, så er jeg fryktelig spent på det kommende albumet til Immortal. Jeg likte "Sons Of Northern Darkness" veldig godt, men det er 8 år siden den ble utgitt så som sagt, jeg er spent. Endret 14. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Linux Mint: Opera, Skype, Prism, Gwibber W7RC: MediaMonkey: -- "Goatanger's Aim -- August" Endret 14. mai 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Nemesis Divina er et av Satyricons sterkeste album. The Age Of Nero er bra på sin måte, men slik som med både Now, Diabolical, Volcano og Rebel Extravaganza er det album som skiller seg radikalt fra sounden til tidlig Satyricon (93-96). Er det tradisjonell black metal man er ute etter er ikke nyere Satyricon veien å gå. Selv føler jeg Satyricon har streifet for langt av kurs selv om jeg anerkjenner stilen de etterhvert har definert som god. Du virker som du er godt inne på piggtråd, har du noen litt ukjente grupper som er i samme stil som gammel Pantera? Endret 14. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For å gå over til et annet band innen black metal, så er jeg fryktelig spent på det kommende albumet til Immortal. Jeg likte "Sons Of Northern Darkness" veldig bra, men det er 8 år siden den ble utgitt så som sagt, jeg er spent. Da er du i godt selskap, vi er mange som venter i spenning. Immortal var et av de relativt få bandende som klarte å levere også etter årtusenskiftet, og jeg håper virkelig de holder seg konservative og bevarer sin deilige og veletablerte sound i sitt nye album. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 DNFK, MTV, Steam og en visjon om å lage en vegg av burker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg