Wiciwato Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da har jeg vært medlem her i et år. Ingen gratuleringer eller noe? Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ingen gratuleringer eller noe? Velkommen til forumet. Takk da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Om du er femti så kommer du med om du er god nok - Drillo Endret 14. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nopros: Hva skal vi gratulere deg for? Har du bursdag eller bare for at du har holdt ut forumet her i 1år? For er det for at du har vært her 1 år så burde flere av oss få tapperhets-medaljen:P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nopros: Hva skal vi gratulere deg for?Har du bursdag eller bare for at du har holdt ut forumet her i 1år? For er det for at du har vært her 1 år så burde flere av oss få tapperhets-medaljen:P Gratuler meg fordi jeg har vært her i 1 år Neida, bare litt syk på oppmerksomhet jeg vettu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå poster jeg hovedsaklig for å se hvor lenge jeg har vært på forumet, selv om jeg kunne ha gått inn på profilen min og funnet det ut minst like raskt. Men da hadde jeg ikke fått nok en post i dnfk, så da ble det en like meningsløs post som å måtte rope til seg en gratulasjon for å ha vært medlem i ett år på forumet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bra vær i resten av landet eller, siden det er så stille her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mest sannsynlig, men faen, korpset overdøver musikken min : < Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Her er det fantastisk vær. Skikkelig godt, men som det pleier å være her på nordmøre, så er det nord-øst blæst. Så det er nesten umulig å få både knallpent vær og vindstille. Men sier meg alikevel fornøyd. =) @Datasmurf: Korps synes jeg heller virker komisk enn at jeg klarer å bli irritert på de. Cinque nevnte at hu hadde blitt vekket av korpsøving på en nærliggende skole og jeg klarte ikke å synes at det var irriterende. Ble til at jeg humra bare, i likhet til når jeg selv blir forstyrret av de. Endret 14. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Chris sovna... Nå er jeg på besøk hos Chris, og både han og The Duke sover. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har fått sms av Elkjøp om at jeg kan sjekke status på min service ved å sende sms eller sjekke på nettet. Jeg sjekka på nettet, og det er faktisk et eller annet produkt inne til service/reparasjon. Men jeg har ikke handla på elkjøp på over fem år, og jeg har aldri sendt inn noe til reparasjon. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bra vær i resten av landet eller, siden det er så stille her? Neida, satt opp vannkjølinga( 2xtrippel, swiftech 655 og Ac Cuplex hd 1366 ).....så den står til lekasje-test nå=) Du driver med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har fått sms av Elkjøp om at jeg kan sjekke status på min service ved å sende sms eller sjekke på nettet. Jeg sjekka på nettet, og det er faktisk et eller annet produkt inne til service/reparasjon. Men jeg har ikke handla på elkjøp på over fem år, og jeg har aldri sendt inn noe til reparasjon. yay! Free stuff! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bra vær i resten av landet eller, siden det er så stille her? Neida, satt opp vannkjølinga( 2xtrippel, swiftech 655 og Ac Cuplex hd 1366 ).....så den står til lekasje-test nå=) Du driver med? Sitter å koser meg med grønn te og surfer. Hører på Satyricons siste album, ganske bra må jeg si. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Free stuff som ikke funker? Står ikke hva det er heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Free stuff som ikke funker? Står ikke hva det er heller. Free stuff som er inne til service Da funker det sikkert etterpå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bra vær i resten av landet eller, siden det er så stille her? Neida, satt opp vannkjølinga( 2xtrippel, swiftech 655 og Ac Cuplex hd 1366 ).....så den står til lekasje-test nå=) Du driver med? Sitter å koser meg med grønn te og surfer. Hører på Satyricons siste album, ganske bra må jeg si. Anbefaler du meg og høre på den? Trenger noe ny musikk:D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kul avatar? Nei. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Kul avatar? Nei. Ah, det jeg visste! Endret 14. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg