Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg er sulten! Veldig sulten!

Samme her, derfor stikker jeg og eter nå..

Hvorfor ikke gjøre det samme hvis du er sulten?

Lenke til kommentar
Man kan få kreft av alt mulig, helt plutselig, så det der med e-stoffer tar jeg springfart og driter en lang marsj i. Jeg undertegnet dødskontrakten den dagen jeg ble født. Den presiserte bare ikke når og hvordan, så ellers prøver jeg å ikke bekymre meg over alt jeg kan dø av.

Bare og si amen til den der. hva slags liv får man hvis man skal bekymre seg hele tiden?

Man har et liv, BRUK DET TIL DET YTTERSTE:)

Greit og være sunn osv. men en plass går en grense.

Skal man ta hensyn til alt man kan få kreft av så kan man like godrl age seg et bombe-rom og sitte der og joike:P

"henter seg sin andre 1 og 1\2 liters flaske med pepsi max"

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Kanskje du er som meg og utsonderer varme som en anna kakkelovn? Sånn at du selv kjennes iskald når du tar på folk, men folk som sitter i nærheten av deg blir varme.

Eksempel.

Jeg er kald på hendene og generelt, men muttern setter seg alltid ved siden av meg fordi hu sier jeg utsonderer varme elns.

Lenke til kommentar
Faen. Jeg tror jeg har fucka blodomløp. Jeg er iskald på henda. Og det er type 30 grader i rommet. o_O

Jeg er også kald hele tida. :ermm:

Syns det ikke selv, men hvis jeg tar på folk kjennes de jo drit varme ut i forrhold til meg :roll:

Lenke til kommentar
Faen. Jeg tror jeg har fucka blodomløp. Jeg er iskald på henda. Og det er type 30 grader i rommet. o_O

Ikke noe og uroe deg for, skal kjenne på hendene mine når andre svetter i hendene:P

Mine er iskalde og madamen løper imotsatt retning ofte pga. det ( hun sier at det er det, men tror det er meg:P)

Og sånn har jeg vært så lenge jeg husker.

Lenke til kommentar

Og nok en gang er det på tide å oppdatere dere med min absolutte favoritt fra alskens bash-sider rundt om på nettet.

Tidlig på morgenen forteller R******* om sine opplevelser på jobben...

[ 05:09:17 ] [ @R******* ] Der sitter jeg i kassen (på jobben, altså) og aner fred og ingen fare...

[ 05:09:40 ] [ @R******* ] Og plutselig hopper det frem en deformert skapning på 1.70 og skriker "hei!".

[ 05:10:08 ] [ @R******* ] Han klapper og gestikulerer ivrig med armene, før han bunny-hopper videre gjennom kassen.

[ 05:11:33 ] [ @R******* ] Han står der og skriker "hei!" til alle han ser, mens han slenger med hodet og bøyer seg gjentatte ganger som et annet hårbeist fra en death metal-konsert.

[ 05:11:51 ] [ @R******* ] Deretter kommer de to vergene gående, med mongo nr. 2.

[ 05:12:21 ] [ @R******* ] (På dette tidspunktet var jeg opptatt med å ikke le, og samtidig hilse på mongo nr. 1)

[ 05:13:03 ] [ @R******* ] Mens "hei!" lyder gjentatte ganger fra mongo nr. 1, kommer altså resten av følget og skal legge varene på båndet.

[ 05:13:19 ] [ @R******* ] Da får jeg merke mongo nr. 2s kvaliteter.

[ 05:14:12 ] [ @R******* ] Han er rynkete og fæl, og ligner en pitbull i ansiktet. Han har bevegelser og ansiktsformasjoner som en nittiåring, men er tilsynelatende likevel rundt førti.

[ 05:14:34 ] [ @R******* ] (Ja, jeg strevde ivrig med å fokusere på pikslene i skjermen foran meg)

[ 05:15:30 ] [ @R******* ] Mongo nr. 2 stiller seg ved varebåndet mitt, og gjør noen absurde håndbevegelser med hender lik Jahn Teigens.

[ 05:16:01 ] [ @R******* ] Han legger den ene hånden til øret, mens den andre og frem og tilbake fra brystet.. Dette gjør at han ligner en DJ.

[ 05:16:08 ] [ @R******* ] Da brast det for meg.

[ 05:16:29 ] [ @R******* ] "Hei!" var fortsatt det eneste mongo nr. 1 kunne si..

[ 05:16:44 ] [ @R******* ] ...og toppen av kransekaken - så ringer kassatelefonen min.

[ 05:16:48 ] [ @R******* ] (interntelefon)

[ 05:17:06 ] [ @R******* ] ...og ut av røret lyder et høylydt "HEI!" - så høyt at vergene hører det.

[ 05:17:34 ] [ @R******* ] Og der står Oddvar Heen i andre enden av butikken og holder på å le seg ihjel med telefonen i den ene hånden og ansiktet i den andre.

[ 05:18:01 ] [ @R******* ] Jeg trodde jeg skulle drepe ham.. :p Da klarte jeg faen ikke slutte å le.

[ 05:18:31 ] [ @R******* ] Det verste var absolutt utseendet til disse karene.

[ 05:18:50 ] [ @R******* ] nr. 1 hadde et forvokst ansikt i forhold til kroppen, og ørene var de største jeg har sett.

[ 05:19:02 ] [ @R******* ] Øynene gikk alle veier, og tennene likeså.

[ 05:19:17 ] [ @R******* ] Nesen var skjev, og han forflyttet seg som Quasimodo.

Ifg. meg slår akkurat den der alle de sinnssykt bra på bash.org også, men det er vel bare meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...