KristineS Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg slapp unna skriftlig matte! O SALIGE LYKKE. Kom opp i matte og historie og filosofi skriftlig jeg. Siste året på vgs. med vanskeligste matten :S Her er forresten litt moro nå i disse eksamenstider Funny Exams Endret 14. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 God dag DNFK:) Tenkte jeg bare kunne spørre her mens jeg husker det. Noen som har tips til greie eksterne harddisker til en ikke så altfor stor sum? Tenker på minimum 250 GB. Helst en som ikke er avhengig av å være tilkoblet strøm, men som er oppladbar. Du finner sikkert noe her. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 God dag DNFK:) Tenkte jeg bare kunne spørre her mens jeg husker det. Noen som har tips til greie eksterne harddisker til en ikke så altfor stor sum? Tenker på minimum 250 GB. Helst en som ikke er avhengig av å være tilkoblet strøm, men som er oppladbar. Du finner sikkert noe her. Takker er altfor sløv på å lete fram sånt selv. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Begge deler? Multitasking ftw.. Det ble begge ja. Oppdatering: Romvandrerne er i gang med å forberede for videre romvandring Ariane 5 med Herschel og Planck flyr nå 7,6km/s, 170km oppe. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kommer garantert opp i muntlig, og da håper jeg på sosiologi og sosialantropologi eller internasjonal engelsk. Off to work, ha en fin ettermiddag, folkens! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ble lei meg da jeg så den nyeste episoden av American Idol. Urettferdig! :| Endret 14. mai 2009 av Sidious Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://itavisen.no/813275/google-lanserer-nytt-sok Bare det ikke utvilker seg til yahoo eller en nettportal. Grunnen til at google.com har blitt så populært er jo pga at de ikke har mye crap på siden sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Men hvor mye må det egentlig til for å bli jagerflyver i forsvaret? Perfekte karakteter på vgs, perfekt fysisk form, osv, ja? Han tror han har en kjangs, med sitt snitt på litt over 4 Trodde du trengte litt over fem. En kompis ville det, men snittet hans var på litt over fire, så det gikk ad undas. Tror han bare gav faen og endte som sivilarbeider Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Google har jo en nettportal: iGoogle, og den er forholdsvis genial til nettportal å være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gah, hvorfor kan ikke php være enklere for noobs? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Apropo militæret. Jeg skal ringe å høre om jeg kommer inn til sommeren. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå skal jeg styrte hele Lierne konsernet !! Gi meg en god grunn til at det er nødvendig med 12 estoffer i en lefse på størrelse med et kredittkort Nå er det krig ! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 e-stoffer er da ikke automatisk farlige. Ta for eksempel E330, bedre kjent som sitronsyre ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Faens fittehelvete. Leiligheta jeg ringte på i forrige uke er utleid. Fyren sa han ikke tok i mot noen bud eller visninger nå, for han holdt fortsatt på å pusse opp. Nå er den utleid >< Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) *slett* Endret 14. mai 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 e-stoffer er da ikke automatisk farlige. Ta for eksempel E330, bedre kjent som sitronsyre ... De fleste stoffene i Lierne lefsene ligger i E200 skalaen. med andre ord full av kreft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Man kan få kreft av alt mulig, helt plutselig, så det der med e-stoffer tar jeg springfart og driter en lang marsj i. Jeg undertegnet dødskontrakten den dagen jeg ble født. Den presiserte bare ikke når og hvordan, så ellers prøver jeg å ikke bekymre meg over alt jeg kan dø av. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Alle skal dø , men det betyr ikke at en skal akseptere giftlefser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Så lenge de er gode, aksepterer jeg friterte edderkopper. God dag DNFK:) Tenkte jeg bare kunne spørre her mens jeg husker det. Noen som har tips til greie eksterne harddisker til en ikke så altfor stor sum? Tenker på minimum 250 GB. Helst en som ikke er avhengig av å være tilkoblet strøm, men som er oppladbar. Du finner sikkert noe her. Takker er altfor sløv på å lete fram sånt selv. Eller for dårlig til å spørre kjæresten din om hjelp Endret 14. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er sulten! Veldig sulten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg