Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, det er så mange ting jeg har lyst på, og så lite penger og kjøpe det for =/
Her er det omvendt.. Eller.. Jeg utsetter handlelista

- Lappen 16k

- Førstebilil 20k

- CV CLS215+A1,6+2,5 25k

- 47" TV 20k

Når den lista er fullført er jeg glad :)

Nåværende penger (17k) + motgjeld (32k) + bonus (15k) = ikke så langt fra 70k

Så da nærmer det seg :D

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

"motgjeld" på 32k? :-O

Og CV da? Gå for noe mer musikalsk, vær så snill ^^

---

edit: arinomi: Den ligger ikke i BIOS. Husker ikke helt hvor den ligger, men er et sted under windowsmappa. Greia er at man må hente den ut uten å kjøre windows. (var ihvertfall slik vi gjorde det da vi knakk admin-passordet på skolen for noen år siden).

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hente ut en fil i BIOS (ellerno), den inneholder koden til admin i kryptert form. Den fila sender du så til en nettside, som dekrypterer den, og gir deg passordet. Ellerno.
Nainai, den ligger i registeret, og man sender den til meg og jeg forteller deg^^ *kosepå35gbmedrainbowtables*

omg btw, gjelder ikke vista. for det er teit

Lenke til kommentar
"motgjeld" på 32k? :-O

Og CV da? Gå for noe mer musikalsk, vær så snill ^^

Some teit advokat skylder meg 15.000 og en kompis skylder meg 17.500. Jeg er snill

Jeg skal ikke være musikalsk, jeg skal spille så jævlig at folka som går forbi høytalerene går på trynet og alt på veggene faller ned. Når ungdomstida er over så selger jeg det og kjøper noen pusehøytallere som spiller rent

Skal dere fortsette å diskutere på gresk, eller har dere tenkt å gi meg ett eller annet tips om hva jeg skal blogge om, sånn, blogge om i skolesammenheng. xD
επιχειρήσεων, όπως ξενώνες, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια? :love:
Lenke til kommentar

Mh... da har man kommet seg på nett den timen her. Vi har tysk, og skal egentlig jobbe med noen oppgaver på en teit side. Though, jeg fikk internett på laptopen min, så nå koser jeg meg med linux på skolen.

Kanskje jeg skal benytte muligheten til å hacke nettverket :)

Ellers skal det også sies at jeg nå kjører Ubuntu på tysk, bare for å virke flinkere enn det jeg er. :wee:

Og clvn: Hvor lenge kan jeg bo hos deg? :) Du var først ute, så det blir evt du som får kidnappe meg. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke gresk er gøy. For det tok meg mer enn to tastetrykk å få det oversatt, så da gidder jeg ikke. x)

το ηλίθιο κορίτσι, αφήνει να έρθει σε σεξουαλική επαφή :!:

Jeg håper noen kan lære meg å hacke saker og ting når jeg begynner på IKT til høsten :)

Jeg kan lære deg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...