Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bryr det deg? H*n er bare misunnelig fordi h*n aldri fikk Buffalo-sko i oppveksten. Neida Hvilken generasjon er det? Trodde vi var omtrent det samme, og det var da Kangaroo-sko som var stort, væfall i barnehagen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et par lette sko til våren og sommeren, et par vanntette sko til høsten, et par vintersko til når sneen kommer.Pfft. Mokasinere hele året. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi klarte det, Aalton. Skodiskusjonen er oppe!!! Hehe, ja.. Sko er alltid populært vettu Jeg har utrolig lyst til å koste på meg et godt vinterskopar, men finner ikke noe jeg liker.. noen som har tips? Sherrox? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen, mente selvfølgelig skoene, men nå er det sikkert glemt allerede så fort som det går her Vel, som sagt, "alt", og skoene er en del av det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aalton: Skoene jeg har er veldig vann- og snøtette + at de er gode å gå på. Syns jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ...Jeg skjønte ikke hva det var å erte for. Jeg trenger mer sko. du får aldri nok liksom? Det og. Og når jeg får fler klær, trenger jeg automatisk fler sko. Det er ikke en vond sirkel. Det er en deilig sirkel. Det kalles ond sirkel vennen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 edit: Epletyv, det er mitt beste minnet fra Cherroxer Farlig! (Ja, selvfølgelig hadde jeg også .. i gule) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det og. Og når jeg får fler klær, trenger jeg automatisk fler sko. Det er ikke en vond sirkel. Det er en deilig sirkel. Kjøp deg hund i stedet ^^ det gjorde jeg. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 JADA SO7 <3 Skjer folkens? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi klarte det, Aalton. Skodiskusjonen er oppe!!! Hehe, ja.. Sko er alltid populært vettu Jeg har utrolig lyst til å koste på meg et godt vinterskopar, men finner ikke noe jeg liker.. noen som har tips? Sherrox? Sherrox... er de å få kjøpt? i størrelse 43? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er vel en av de få som fortsatt holder seg til mørke skatesko, og har ingen planer om å slutte med det de neste årene =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aalton: Skoene jeg har er veldig vann- og snøtette + at de er gode å gå på. Syns jeg. Hvorfor går du på skoene dine? Er det ikke bedre å ha dem på? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 JADA SO7 <3 Skjer folkens? SO7? Hvor? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 edit: Epletyv, det er mitt beste minnet fra Cherroxer Farlig! (Ja, selvfølgelig hadde jeg også .. i gule) Jeg hadde mørkeblå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 JADA SO7 <3 Skjer folkens? Hysj da! Dette er ikke SO! Dette er Forumkaféen! STOR forskjell! ... Tror jeg da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har brune sko med fuskepels. de er phete og matcher jakka mi. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg for min del synest det er best å gå uten sko Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilken generasjon er det? Trodde vi var omtrent det samme, og det var da Kangaroo-sko som var stort, væfall i barnehagen. Husker ikke. Men husker jeg fikk hvite Buffalo-sko av bestemor en eller annen jul da jeg gikk på barnehagen. Gud jeg følte meg så tøff Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Løsning på alle skoproblemer: Ta lillebrors sko. Ferdig slitte, og betryggende stygge. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Aalton: Skoene jeg har er veldig vann- og snøtette + at de er gode å gå på. Syns jeg. Hvorfor går du på skoene dine? Er det ikke bedre å ha dem på? Det samme slo meg xD Sherrox er ikke min stil, og jeg bruker 46 Kanskje i retning Roots? Endret 8. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg