Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over Last.fm som gang på gang på gang hevder at ID-tagen min er feil.

Jeg gidder ikke skrive ett bandnavn som ikke skrives med capital letters i capital letters bare fordi last.fm påstår at jeg skal det. >_>

Det er bandet som sier det skal skrives slik.

 

Fra den offisielle hjemmesiden:

"We feel that it's time to adjust the CRASHDÏET logo a little bit,

and as our intentions are to keep as much as possible of it's

original shape & "spririt", who could do the job better than

any die hard CRASHDÏET fan???"

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over Last.fm som gang på gang på gang hevder at ID-tagen min er feil.

Jeg gidder ikke skrive ett bandnavn som ikke skrives med capital letters i capital letters bare fordi last.fm påstår at jeg skal det. >_>

Det er bandet som sier det skal skrives slik.

 

Fra den offisielle hjemmesiden: "We feel that it's time to adjust the CRASHDÏET logo a little bit,

and as our intentions are to keep as much as possible of it's

original shape & "spririt", who could do the job better than

any die hard CRASHDÏET fan???"

 

Nå i det siste etter at de bytta vokalist, kicka han ut, forandra musikkstil og ble helt på bærtur. Yes.

Når jeg begynte å høre på dem? Nei.

Merk deg hvilken av "banda" som har flest lyttere.

Det er nemlig fordi de fleste av oss som har hørt på dem fra begynnelsen av ikke gidder å skifte tag'en fordi de prøver å fornye seg selv, og failer hardt.

 

Ergo er det waste å skifte tag'en. Hvis antallet låter hadde forblitt der med den nye tagen så skulle jeg kanskje vurdert det.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hørte jeg "Lykke til, Ida!"?. Skal opereres snart. Jeg hater tannlegen.

 

Lykke til, Ida!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Noe jeg mer enn gjerne skulle ha gjort, hadde det ikke vært for at jeg reise meg og pakke om et kvarters tid.

Haha, spiste en så stor kebabtallerken i vinter at jeg ikke turte å bøye meg ned for å plukke opp brusen da den datt i bakken. Hadde garantert spydd =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...