Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Heismusikk.

Du hørte ikke mer enn et minutt av den før du dømte, merker jeg. Du finner ingen mer trangsynte enn svartmetallere. (Og fjortiser, men det går ofte på ett ut.)

 

Vel, for å være ærlig, hørte jeg et par sekunder i forskjellige deler av sangen, og alt var like kjedelig.

Merket med en gang at det var noe ræl, men det kunne jo ikke vært noe annet siden det kom fra deg.

 

Nå skal det også sies at jeg ikke er noen svartmetaller. Jeg hater sjangeren, men det er fett når noen setter sammen svartmetall med andre sjangre, så det ikke høres så dystert og mørkt ut.

 

Angående fjortisgreia: Jeg bryr meg fint lite om hvorvidt du oppfatter meg som fjortis eller ei, så lenge jeg vet selv at jeg ikke er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fail på deg Gap. De som er trangsynte er de som faktisk ikke respekterer svartmetallere. Tro meg. Jeg vet. Jeg har opplevd. Og blitt mobbet pga min musikksmak. ETTER å ha hørt på slikt.

Så kom med en uttalelse plox!

Så, du mener altså at man utviser mer trangsyn ved å ikke "respektere" én sjanger, enn man gjør ved å ikke respektere noen forsett fra én? Ser du virkelig ikke hvor dumt det er?

 

Mobbing er forøvrig aldri bra.

Lenke til kommentar
Ingen vil være med meg i butikken :( Sigh. Jaok. Fredrikstad, greit. :p Det er ikke så mye mer party at my crib at det gjør noe meg.

Jeg har ingen planer om å være ute i det drittværet her, vet jeg :p

Ikke så mye party hjemme hos meg, bortsett fra at du ble shitwasted på de to rusbrusa, og kasta flasker over alt, inkludert oppå headsettet mitt=3

 

Her i Askim har jo sola titta frem nå:D

 

Jeg VELTA den bare, Jonas. VELTA DEN.

Nå er det sol her også, så da blir det håp :D

Lenke til kommentar
Angående fjortisgreia: Jeg bryr meg fint lite om hvorvidt du oppfatter meg som fjortis eller ei, så lenge jeg vet selv at jeg ikke er det.

Det morsomme er jo at det er så utrolig opplagt at du bryr deg. Du påpeker stadig vekk at du ikke er fjortis - hvorfor gjøre det om du faktisk ikke bryr deg?

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Clvn:

 

Akkurat = Opptatt? My ass

 

post-172506-1242294287_thumb.jpg

Chswhat?

 

jeg tar Gapwich i forsvar her, for første og muligens siste gang. Musikken der var egentlig ganske grei, og ellers hører hun på noe musikk som jeg mener er bra.

 

Hmm, trodde aldri jeg ville gå til dette skrittet.

Lenke til kommentar
Angående fjortisgreia: Jeg bryr meg fint lite om hvorvidt du oppfatter meg som fjortis eller ei, så lenge jeg vet selv at jeg ikke er det.

Det morsomme er jo at det er så utorlig opplagt at du bryr deg. Du påpeker jo i ett sett at du ikke er fjortis - hvorfor skulle du gjort det om du faktisk ikke bryr deg?

 

Fordi det i starten var snakk om at Ane var fjortis, og jeg bryr meg om ho :)

Av en eller annen grunn klarte du å gjøre så jeg "ble" fjortisen.

 

Nå blir jeg borte et par timer. Skal jobbe med Windows server :)

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar
Fail på deg Gap. De som er trangsynte er de som faktisk ikke respekterer svartmetallere. Tro meg. Jeg vet. Jeg har opplevd. Og blitt mobbet pga min musikksmak. ETTER å ha hørt på slikt.

Så kom med en uttalelse plox!

Så, du mener altså at man utviser mer trangsyn ved å ikke "respektere" én sjanger, enn man gjør ved å ikke respektere noen forsett fra én? Ser du virkelig ikke hvor dumt det er?

 

Mobbing er forøvrig aldri bra.

Man utviser trangsyn ved å trekke en folkegruppe under samme kam. Hvilket du gjorde.

Jeg hører ikke på black metal lenger, så for meg er det ett fett, men det er irriterende å lese om.

 

For øvrig hørte jeg på hele låta du la ut, og jeg likte det ikke. Altfor rolig, altfor.. sært (?) for mine ører.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Man utviser trangsyn ved å trekke en folkegruppe under samme kam. Hvilket du gjorde.

Det er inntrykket jeg har av dem. Særlig på last.fm er tydelig — om noen hører på black/death-metal, så er det som regel det eneste de hører på. At det finnes unntak er en selvfølgelighet; dette snakket vi om for litt siden.

 

Det heter forøvrig "skjære alle over én kam". Jeg tror faktisk vi som skriver det riktig utgjør en knøttliten minoritet.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg trodde også for 3-4 år siden at heavy- og black-metal var det eneste jeg kom til å høre på livet ut.. Akk ja. Så feil kan man altså ta. Nå går det så og si i alt jeg synes klinger i mine ører. Før var det sånn at selv om jeg likte det, så ville jeg ikke høre på det, for det var ikke kult. Men det finnes som sagt unntak til enhver "regel/norme".

 

-----

 

Ferdig med kanklipperen rundt huset og nå er det tidlig middag i form av Baccalao på g =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...