j-- Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Ingen vil være med meg i butikken Sigh. Jaok. Fredrikstad, greit. Det er ikke så mye mer party at my crib at det gjør noe meg. Jeg har ingen planer om å være ute i det drittværet her, vet jeg Ikke så mye party hjemme hos meg, bortsett fra at du ble shitwasted på de to rusbrusa, og kasta flasker over alt, inkludert oppå headsettet mitt=3 Her i Askim har jo sola titta frem nå Er det lov å skifte navn til mindre historisk viktige personer? Fks om jeg har ene halvdelen av navnet, men vil legge til resten ?` Vil tro det er greit. Er over 100 brukere som har "hitler" som en del av nicket sitt Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torger, hva syntes du om denne? For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torger, hva syntes du om denne? For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut Da får du høre på låta da du kommer heim. For jeg sendte den til deg i går. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torger, hva syntes du om denne? For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut Da får du høre på låta da du kommer heim. For jeg sendte den til deg i går. Var det den du sendte? xD Var litt opptatt, så fikk ikke hørt på den Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torger, hva syntes du om denne? For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut Da får du høre på låta da du kommer heim. For jeg sendte den til deg i går. Var det den du sendte? xD Var litt opptatt, så fikk ikke hørt på den Opptatt my ass! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torger, hva syntes du om denne? For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut Da får du høre på låta da du kommer heim. For jeg sendte den til deg i går. Var det den du sendte? xD Var litt opptatt, så fikk ikke hørt på den Opptatt my ass! True story. Spør Ane Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=1M8tFQl8uD4Love <3 Torger, hva syntes du om denne? vikYKXz-Nmc Kniz. Kvalitet: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Vil tro Torg3r lagde smileyer og danset på cam Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kvalitet: Heismusikk. Vil tro Torg3r lagde smileyer og danset på cam haha, gjorde vel det og Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Gap: Kvalitet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torg3r strippet for Ane på cam han Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torg3r strippet for Ane på cam han Nei Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Clvn: Akkurat = Opptatt? My ass Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Torg3r strippet for Ane på cam han NÅR? Fikk det ikke med meg ): Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Gap:Kvalitet? Her har du kvalitet, eller hva sier du Kim? =D 00:38! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Det var bedre. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Heismusikk. Du hørte ikke mer enn et minutt av den før du dømte, merker jeg. Du finner ingen mer trangsynte enn svartmetallere. (Og fjortiser, men det går ofte på ett ut.) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kvalitet: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Heismusikk. Du hørte ikke mer enn et minutt av den før du dømte, merker jeg. Du finner ingen mer trangsynte enn svartmetallere. (Og fjortiser, men det går ofte på ett ut.) Fail på deg Gap. De som er trangsynte er de som faktisk ikke respekterer svartmetallere. Tro meg. Jeg vet. Jeg har opplevd. Og blitt mobbet pga min musikksmak. ETTER å ha hørt på slikt. Så kom med en uttalelse plox! Btw Rammstein er ræv. Endret 14. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Er det lov å skifte navn til mindre historisk viktige personer? Fks om jeg har ene halvdelen av navnet, men vil legge til resten ?` Vil tro det er greit. Er over 100 brukere som har "hitler" som en del av nicket sitt ohh , tror ikke jeg var helt klar i forklaringen der Jeg mente i RL Real Life . ikke forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg