Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ingen vil være med meg i butikken :( Sigh. Jaok. Fredrikstad, greit. :p Det er ikke så mye mer party at my crib at det gjør noe meg.

Jeg har ingen planer om å være ute i det drittværet her, vet jeg :p

Ikke så mye party hjemme hos meg, bortsett fra at du ble shitwasted på de to rusbrusa, og kasta flasker over alt, inkludert oppå headsettet mitt=3

Her i Askim har jo sola titta frem nå:D

Er det lov å skifte navn til mindre historisk viktige personer? Fks om jeg har ene halvdelen av navnet, men vil legge til resten ?` :hmm:

Vil tro det er greit. Er over 100 brukere som har "hitler" som en del av nicket sitt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torger, hva syntes du om denne?

For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut :p

Da får du høre på låta da du kommer heim. For jeg sendte den til deg i går.

Var det den du sendte? xD

Var litt opptatt, så fikk ikke hørt på den :p

Lenke til kommentar
Torger, hva syntes du om denne?

For dårlig kvalitet på den videoen til å bedømme, men hørtes ikke så altfor bra ut :p

Da får du høre på låta da du kommer heim. For jeg sendte den til deg i går.

Var det den du sendte? xD

Var litt opptatt, så fikk ikke hørt på den :p

Opptatt my ass!

post-172506-1242294080_thumb.jpg

True story. Spør Ane :p

Lenke til kommentar
Heismusikk.

Du hørte ikke mer enn et minutt av den før du dømte, merker jeg. Du finner ingen mer trangsynte enn svartmetallere. (Og fjortiser, men det går ofte på ett ut.)

Fail på deg Gap. De som er trangsynte er de som faktisk ikke respekterer svartmetallere. Tro meg. Jeg vet. Jeg har opplevd. Og blitt mobbet pga min musikksmak. ETTER å ha hørt på slikt.

Så kom med en uttalelse plox!

Btw Rammstein er ræv.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Er det lov å skifte navn til mindre historisk viktige personer? Fks om jeg har ene halvdelen av navnet, men vil legge til resten ?` :hmm:

Vil tro det er greit. Er over 100 brukere som har "hitler" som en del av nicket sitt :p

ohh , tror ikke jeg var helt klar i forklaringen der :p Jeg mente i RL Real Life . ikke forumet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...