Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Smurf: Du sto vel på lista et år? Overasker meg vis du ikke ble prioritert! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Aldri stått på lista. Jeg er det man kaller grå mus som ingen tenker noe særlig over. Var i alle fall det frem til det året jeg selv var russ. Satt for meg selv, la kabal eller leste. Alltid med musikk på øra, og ofte bortgjemt Endret 14. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg og Kine er på en båt^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 ON A MOTHERFUCKING BOAT Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Aldri stått på lista. Jøss Du burde jo være elementær ON A MOTHERFUCKING BOAT Your on a boat motherfucker, don't you ever forget! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 THIS AIN'T SEAWORLD. THIS BOAT IS REAL. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sucking too hard on your lollipop *damdamdam* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Aldri stått på lista. Jøss Du burde jo være elementær Som sagt Jeg er det man kaller grå mus som ingen tenker noe særlig over.Var i alle fall det frem til det året jeg selv var russ. Satt for meg selv, la kabal eller leste. Alltid med musikk på øra, og ofte bortgjemt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BELIEVE ME WHEN I SAY, I FUCKED A MERMAID! BTW, noen her som vil bli med meg å se Slash & Friends på Quart i sommer? ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sucking too hard on your lollipop *damdamdam* YAAAAY. Gla sangen^-^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BELIEVE ME WHEN I SAY, I FUCKED A MERMAID! BTW, noen her som vil bli med meg å se Slash & Friends på Quart i sommer? ^^ I killed one Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bah, jeg drar ikke til fr.stad straks alikevel. Står i fare for nedsatt i orden, så kan ikke skulke de 4 siste timene Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bah, jeg drar ikke til fr.stad straks alikevel. Står i fare for nedsatt i orden, så kan ikke skulke de 4 siste timene Bitch. Do it anyway. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Du kan lese til eksamen,sammens med meg om du vil.(snakker ikke om leke-eksamen på grunnskolen btw) Nei, du skal vel ha sånn lekeeksamen på Dragvoll. (sorry, jeg bare måtte) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bah, jeg drar ikke til fr.stad straks alikevel. Står i fare for nedsatt i orden, så kan ikke skulke de 4 siste timene ): Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Endelig regner det igjen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Når jeg tenker meg om, er jeg fortsatt den grå musa. Setter meg bakerst i klasserommet, lengst unna folk og nærmest veggen. Headset på øra, hetta over huet og myser enten inn i en skjerm eller i ei bok. Av og til møter jeg bare opp for å kunne si til mamma at ja, jeg har vært på skolen, uten å lyve Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Når jeg tenker meg om, er jeg fortsatt den grå musa.Setter meg bakerst i klasserommet, lengst unna folk og nærmest veggen. Headset på øra, hetta over huet og myser enten inn i en skjerm eller i ei bok. Av og til møter jeg bare opp for å kunne si til mamma at ja, jeg har vært på skolen, uten å lyve Ta deg et friår gutt! Du orker jo ikke skolen uansett x) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bah, jeg drar ikke til fr.stad straks alikevel. Står i fare for nedsatt i orden, så kan ikke skulke de 4 siste timene ): Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bah, jeg drar ikke til fr.stad straks alikevel. Står i fare for nedsatt i orden, så kan ikke skulke de 4 siste timene ): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg