j-- Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 nr. 1337 Parfyma er kjempesøt med sløyfe på da XD «Le Fjortize Lucte»? Eventuelt bare «Søtnos» / «Soet Noez»? Takk takk, jeg veit jeg redder dagen din nå Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, soet noez <3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kom opp med ett parfymenavn til meg a. Jeg er så sykt lite produktiv idag. civet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Gå for civet. Afrikasivetter er søte i tegna form iaf ^^ Si ikke det, si ikke det.Sjenert og asosial IRL, kan ikke si det samme om meg på nett hvor hele livet mitt så og si ligger dokumentert i bilder og tekst Det betyr ikke at personligheten din endrer seg. Det betyr bare at du er modigere på nett. Vel, psykologen min fastslo at jeg hadde bl.a. personlighetsforstyrrelser, prata noe om paranoid schizofreni eller noe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, soet noez <3 Skulle jeg ta en tur til frx etterpå (om det klaffer med sofakjøring)? Og hva skal vi gjøre der? Btw, Lars/hylolz0r skulle jo muligens være med å bli vakker på lørdag! Glemte jeg å fortelle =P Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kall parfymen Feces Falls. Det har klasse. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Lurer på hva psykologen hadde diagnosert til meg, hvis jeg møtte opp og fortalte alt faen jeg tenker på og lurer på og fantaserer om, i løpet av en dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Tipper du hadde fått diagnosen ''normal'' Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, soet noez <3 Skulle jeg ta en tur til frx etterpå (om det klaffer med sofakjøring)? Og hva skal vi gjøre der? Btw, Lars/hylolz0r skulle jo muligens være med å bli vakker på lørdag! Glemte jeg å fortelle =P Hva vi skal gjøre vet jeg ikke, vi finner vel på noe lurt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 hva med Trichomoniasis? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BTW, MrBjoern står på terrorlista til russen, og der ble han tatt, og ble dynket i mel! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BTW, MrBjoern står på terrorlista til russen, og der ble han tatt, og ble dynket i mel! Aww ... dakar : < Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hva vi skal gjøre vet jeg ikke, vi finner vel på noe lurt Noe lurt? Nå tar du ting litt vel langt, her. Er oss du prater om =D *sette på ovnen og lage ostesmørbrød* <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Ahh terrorlista. En liste som mister betynding for hvert år. Good times. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BTW, MrBjoern står på terrorlista til russen, og der ble han tatt, og ble dynket i mel! Jeg føler at det kan være ugler i mosen når det gjelder Mrbjoern og terrorlista. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BTW, MrBjoern står på terrorlista til russen, og der ble han tatt, og ble dynket i mel! Jeg føler at det kan være ugler i mosen når det gjelder Mrbjoern og terrorlista. Hvorfor det? Det sto sånn her på lista: Emo Bjørn - Because hes worth it! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hrmf. Etter oppfordring på telefon av en kamerat, måtte jeg blogge i dag >< usj. Og putte linken i signaturen x( I dunt liek tis. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hva vi skal gjøre vet jeg ikke, vi finner vel på noe lurt Noe lurt? Nå tar du ting litt vel langt, her. Er oss du prater om =D *sette på ovnen og lage ostesmørbrød* <3 Noe ikke-fult-så-lurt da? Hmmm. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 BTW, MrBjoern står på terrorlista til russen, og der ble han tatt, og ble dynket i mel! Jeg føler at det kan være ugler i mosen når det gjelder Mrbjoern og terrorlista. Hvorfor det? Det sto sånn her på lista: Emo Bjørn - Because hes worth it! Pfft, stereotyp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Ahh terrorlista. En liste som mister betynding for hvert år. Good times. Ja, det var ikke mye terror når vi var russ, ikke fikk jeg være terrorsjef og ikke fikk jeg gjort mye som pyro heller : ( BTW, MrBjoern står på terrorlista til russen, og der ble han tatt, og ble dynket i mel! Jeg føler at det kan være ugler i mosen når det gjelder Mrbjoern og terrorlista. Hvorfor det? Det sto sånn her på lista: Emo Bjørn - Because hes worth it! Ha ha ha, too true <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg