KvitKnekt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ^ Sørg for å ta med macroobjektivet for denne seansen. Skal hun få med alle de herlige detaljene så må hun nok ta med det ja, og så sy sammen til et panoramabilde Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Egil & Danielzu: Lol, dere er jammen meg festlige. Jeg vil bli reddet fra kjedsomheten, ikke tvunget inn i annen kjedsomhet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ser man det på den måten, ja. Du er forskjellig fra IRL og forumet. Du tuller ikke like mye her som ellers. Husker på TG f.eks. Har aldri hørt deg prate så mye. Var vel kanskje to dager på skolen du hadde glemt å låse kjeven ^^ Nettopp, jeg er en ekstremt stille person IRL. Derfor blir det vanskelig å bedømme hvordan folk er utifra hvordan de er her, siden jeg selv vet hvor forskjellig jeg er IRL og slik jeg er på forumet Angående TG og jeg prate mye: Ikke spør meg hva som skjedde, jeg må ha gått på noe særdeles kraftig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Verdien av et åpent vindu ligger i det som ikke er der. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er jeg klar over, men som sagt tidligere, det finnes unntak, og jeg ser på meg selv som et. Du påpeker at generaliseringer ikke er universale. Det er klassisk såret fjortis. Jammen det betyr jo ikke at alle som påpeker det er fjortis! Unnskyld, jeg måtte bare. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Tøs: Merket det, for du var overhyper! xD Endret 14. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg håper det gikk sånn ca. tålelig. Sigh. Jaja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D Er så og si i samme bås som deg. Meg på forumet reflekterer ikke væremåten min IRL at all. Samme her. Så dere er schizo begge to? Good goin'. Man er kanskje litt annerledes på nett, man er ikke totalt forskjellig. Du får ikke en annen hjerne og personlighet bare fordi du har et ostepopfylt tastatur i nevene. Si ikke det, si ikke det. Sjenert og asosial IRL, kan ikke si det samme om meg på nett hvor hele livet mitt så og si ligger dokumentert i bilder og tekst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tøs:Merket det, for du var overhyper! xD Ja, gud vet hva jeg fikk i meg.. Jeg sverger på at noe av det var dop.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ^ Sørg for å ta med macroobjektivet for denne seansen. Skal hun få med alle de herlige detaljene så må hun nok ta med det ja, og så sy sammen til et panoramabilde Hallo, jeg er helt amatør. Jeg kan ikke forskjell jeg. Sigh. Foto er ikke en retning jeg har noen som helst planer å gå i. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hm. Lurer på hva Eplefe har som planer lørdagen.. *sende sms* Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Si ikke det, si ikke det.Sjenert og asosial IRL, kan ikke si det samme om meg på nett hvor hele livet mitt så og si ligger dokumentert i bilder og tekst Det betyr ikke at personligheten din endrer seg. Det betyr bare at du er modigere på nett. Endret 14. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hm. Lurer på hva Eplefe har som planer lørdagen.. *sende sms* Hmm, Becca ja. Lenge siden jeg har hørt noe fra den kanten. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kom opp med ett parfymenavn til meg a. Jeg er så sykt lite produktiv idag. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 nr. 1337 Parfyma er kjempesøt med sløyfe på da XD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kom opp med ett parfymenavn til meg a. Jeg er så sykt lite produktiv idag. le Stanque! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kom opp med ett parfymenavn til meg a. Jeg er så sykt lite produktiv idag. Pizzlokt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Yay! Jeg kom ikke opp til eksamen Kall parfymen noe skikkelig cheesy, "Sukkersøt" f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg