Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ser man det på den måten, ja. Du er forskjellig fra IRL og forumet.

Du tuller ikke like mye her som ellers. Husker på TG f.eks. Har aldri hørt deg prate så mye.

Var vel kanskje to dager på skolen du hadde glemt å låse kjeven ^^

 

Nettopp, jeg er en ekstremt stille person IRL.

Derfor blir det vanskelig å bedømme hvordan folk er utifra hvordan de er her,

siden jeg selv vet hvor forskjellig jeg er IRL og slik jeg er på forumet

 

 

Angående TG og jeg prate mye:

Ikke spør meg hva som skjedde, jeg må ha gått på noe særdeles kraftig. :p

Lenke til kommentar
Det er jeg klar over, men som sagt tidligere, det finnes unntak, og jeg ser på meg selv som et.

Du påpeker at generaliseringer ikke er universale. Det er klassisk såret fjortis.

Jammen det betyr jo ikke at alle som påpeker det er fjortis!

 

Unnskyld, jeg måtte bare.

Lenke til kommentar
Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D

Er så og si i samme bås som deg. Meg på forumet reflekterer ikke væremåten min IRL at all.

 

Samme her.

Så dere er schizo begge to? Good goin'.

Man er kanskje litt annerledes på nett, man er ikke totalt forskjellig.

Du får ikke en annen hjerne og personlighet bare fordi du har et ostepopfylt tastatur i nevene.

Si ikke det, si ikke det.

Sjenert og asosial IRL, kan ikke si det samme om meg på nett hvor hele livet mitt så og si ligger dokumentert i bilder og tekst :p

Lenke til kommentar
^

 

Sørg for å ta med macroobjektivet for denne seansen.

Skal hun få med alle de herlige detaljene så må hun nok ta med det ja, og så sy sammen til et panoramabilde

 

Hallo, jeg er helt amatør. Jeg kan ikke forskjell jeg. Sigh. Foto er ikke en retning jeg har noen som helst planer å gå i.

Lenke til kommentar
Si ikke det, si ikke det.

Sjenert og asosial IRL, kan ikke si det samme om meg på nett hvor hele livet mitt så og si ligger dokumentert i bilder og tekst :p

Det betyr ikke at personligheten din endrer seg. Det betyr bare at du er modigere på nett.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...