kanin333 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Vi r jo ikke fortizzer vi 17-åringer dah, HvoRfOr TroR NoEn DeT? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ser på meg selv som Elvis. Sirkelargumenter er ikke veldig gyldige. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Go' morn DNFK! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Go' morn DNFK! God morgen Simen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D Er så og si i samme bås som deg. Meg på forumet reflekterer ikke væremåten min IRL at all. :--}D Kult nytt nick. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D Er så og si i samme bås som deg. Meg på forumet reflekterer ikke væremåten min IRL at all. Samme her. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Synes folk er slemme mot Ane jeg, hun er jo 18 FFS! langt unna en fjortiz, selv om flørtinga mellom henne og Torg3r har alt for mye fjortistendenser i seg Om Ane er 18 eller hva hun nå enn er har ikke noe å si, som sagt flere hundre ganger før: Fjortiss er en tilstand, ikke en alder. Om Ane faktisk er fjortiss vet jeg ikke, siden jeg ikke har møtt henne. Døm utifra flørtingen på forumet ? =) Hvordan folk er her på forumet og IRL kan være totalt forskjellig. Du har møtt meg IRL Ghraag, og du må si deg enig i at jeg er litt forskjellig her, enn det jeg er IRL? Ser man det på den måten, ja. Du er forskjellig fra IRL og forumet. Du tuller ikke like mye her som ellers. Husker på TG f.eks. Har aldri hørt deg prate så mye. Var vel kanskje to dager på skolen du hadde glemt å låse kjeven ^^ Jeg vet ikke hvorvidt jeg endrer meg. Godt mulig jeg har en endring. Eneste forskjellen som jeg vet om, er at på forum eller nett generelt, så liker jeg å irritere folk ved å rette på grammatiske feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sol og sigg og ATB på ørene. Livet er herlig, eller hva? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 *snipp* Du har da ikke rettet på meg enda Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Nei, Sjur. Skulle gjerne hatt en health eller mana pot for å styrke litt. Er dautrøtt etter å ikke ha sovet noe. *snipp* Du har da ikke rettet på meg enda Er ikke alltid jeg gidder grunnet at folk blir så forbanna grinete Endret 14. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det er jeg klar over, men som sagt tidligere, det finnes unntak, og jeg ser på meg selv som et. Du påpeker at generaliseringer ikke er universale. Det er klassisk såret fjortis. Jeg så mye av det i samfunnskunnskaptimene på VGS. Lærer: "Kriminelle er for det meste unge, arbeidsløse menn med liten eller ingen utdanning." Fjortis: "Jammen alle er jo ikke det!" Lærer: "Menn opptar de fleste godt betalte stillinger." Fjortisjente: "Jammen det betyr ikke at jeg ikke kan få en godt betalt job!" Endret 14. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hater å ta produktbilder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kine, det er så kjedelig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Du kan få ta bilde av produktet mitt ^^ *harr harr* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) ^ Sørg for å ta med macroobjektivet for denne seansen. Endret 14. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg kjeder meg kraftig. Someone save me. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Du skal få lov til å stikke ut og gå rundt huset med kantklipperen for meg Ghraag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Du kan lese til eksamen,sammens med meg om du vil. (snakker ikke om leke-eksamen på grunnskolen btw) Endret 14. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D Er så og si i samme bås som deg. Meg på forumet reflekterer ikke væremåten min IRL at all. Samme her. Så dere er schizo begge to? Good goin'. Man er kanskje litt annerledes på nett, man er ikke totalt forskjellig. Du får ikke en annen hjerne og personlighet bare fordi du har et ostepopfylt tastatur i nevene. Endret 14. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg