Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes folk er slemme mot Ane jeg, hun er jo 18 FFS! langt unna en fjortiz, selv om flørtinga mellom henne og Torg3r har alt for mye fjortistendenser i seg :p

Om Ane er 18 eller hva hun nå enn er har ikke noe å si, som sagt flere hundre ganger før: Fjortiss er en tilstand, ikke en alder.

Om Ane faktisk er fjortiss vet jeg ikke, siden jeg ikke har møtt henne.

Døm utifra flørtingen på forumet ? =)

Hvordan folk er her på forumet og IRL kan være totalt forskjellig.

Du har møtt meg IRL Ghraag, og du må si deg enig i at jeg er litt forskjellig her, enn det jeg er IRL?

Ser man det på den måten, ja. Du er forskjellig fra IRL og forumet.

Du tuller ikke like mye her som ellers. Husker på TG f.eks. Har aldri hørt deg prate så mye.

Var vel kanskje to dager på skolen du hadde glemt å låse kjeven ^^

Jeg vet ikke hvorvidt jeg endrer meg. Godt mulig jeg har en endring. Eneste forskjellen som jeg vet om, er at på forum eller nett generelt, så liker jeg å irritere folk ved å rette på grammatiske feil :)

Lenke til kommentar
Det er jeg klar over, men som sagt tidligere, det finnes unntak, og jeg ser på meg selv som et.

Du påpeker at generaliseringer ikke er universale. Det er klassisk såret fjortis.

Jeg så mye av det i samfunnskunnskaptimene på VGS.

Lærer: "Kriminelle er for det meste unge, arbeidsløse menn med liten eller ingen utdanning."

Fjortis: "Jammen alle er jo ikke det!"

Lærer: "Menn opptar de fleste godt betalte stillinger."

Fjortisjente: "Jammen det betyr ikke at jeg ikke kan få en godt betalt job!"

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du kan lese til eksamen,sammens med meg om du vil.

(snakker ikke om leke-eksamen på grunnskolen btw)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D

Er så og si i samme bås som deg. Meg på forumet reflekterer ikke væremåten min IRL at all.

Samme her.

Så dere er schizo begge to? Good goin'.

Man er kanskje litt annerledes på nett, man er ikke totalt forskjellig.

Du får ikke en annen hjerne og personlighet bare fordi du har et ostepopfylt tastatur i nevene.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...