Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trodde han så litt mer heavy ut, gutten liker jo Lordi så :p

tjukk gutt med langt svart hår, som ser litt finsk ut i tillegg

Trodde egentlig jeg og, men når jeg endelig fikk sporet ham opp i rural värmland, viste det seg at han var en 12-årig bondesønn med traktorcaps. Utover Lordi-plakater på rommet var han også i besittelse av tokyo hostel-materiale, samt boyzone-sengetøy.

Lenke til kommentar
Synes folk er slemme mot Ane jeg, hun er jo 18 FFS! langt unna en fjortiz, selv om flørtinga mellom henne og Torg3r har alt for mye fjortistendenser i seg :p

 

Om Ane er 18 eller hva hun nå enn er har ikke noe å si, som sagt flere hundre ganger før: Fjortiss er en tilstand, ikke en alder.

 

Om Ane faktisk er fjortiss vet jeg ikke, siden jeg ikke har møtt henne.

Døm utifra flørtingen på forumet ? =)

Lenke til kommentar
Ja, sa jo det. KAN være. Men alderen i seg selv er ikke grunn nok til å fraskive fjortistegnet.

 

Grunnen til at jeg skrev alderen var for å si at Ane var 17 og ikke 18. Ikke for å ha det som grunnlag for at hun ikke er fjortiss.

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar
trodde han så litt mer heavy ut, gutten liker jo Lordi så :p

tjukk gutt med langt svart hår, som ser litt finsk ut i tillegg

Trodde egentlig jeg og, men når jeg endelig fikk sporet ham opp i rural värmland, viste det seg at han var en 12-årig bondesønn med traktorcaps. Utover Lordi-plakater på rommet var han også i besittelse av tokyo hostel-materiale, samt boyzone-sengetøy.

 

Var det ikke det jeg VISSTE!

Lenke til kommentar
Fin skjerm. Samme som jeg bruker.

Grei, den. Sjefen sin er bedre, dog :<

 

hey! samme tastatur! :p

Kult =P

 

Hmm, har da ikke møtt Ane irl, men hun høres litt.. fjortis ut i væremåte =P

 

Eyyy. Vent nå litt...

Så du fniser ikke når du skriver meldinger med Torg3r? Og blir rød når noen sier noe om det? ^_^

 

Hva jobber du som?

IT-tekniker/lærling på Askim VGS

 

Her er min arb.plass. Lite, men ytterst koselig

 

(Dårlig kvalitet på bilde grunnet dårlig mobilkamera. Jeg har ikke kameraet mitt her =/ )

 

post-172506-1242287556_thumb.jpg

Søtt :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Synes folk er slemme mot Ane jeg, hun er jo 18 FFS! langt unna en fjortiz, selv om flørtinga mellom henne og Torg3r har alt for mye fjortistendenser i seg :p

 

Om Ane er 18 eller hva hun nå enn er har ikke noe å si, som sagt flere hundre ganger før: Fjortiss er en tilstand, ikke en alder.

 

Om Ane faktisk er fjortiss vet jeg ikke, siden jeg ikke har møtt henne.

Døm utifra flørtingen på forumet ? =)

 

Hvordan folk er her på forumet og IRL kan være totalt forskjellig.

Du har møtt meg IRL Ghraag, og du må si deg enig i at jeg er litt forskjellig her, enn det jeg er IRL?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hun er 17, og vi er ikke fjortisser :)

Haha. Folk som er 17 år kan være fjortisser.

 

Kan være ja. Betyr ikke at alle 17-åringer er det.

Men de fleste er det.

Agreed.

Lenke til kommentar
^^ :love:

Tenkte jeg skulle ommøblere litt. Sette telefon på andre siden osv. Er litt enklere ^^

Planen min i dag er å faktisk klare å få søkt på skole til høsten. Fristen er den 15., så jeg burde klare å få noe av gårde i dag.

 

--

 

Apropos IRL og forumet, jeg tror jeg har en ganske så forskjellig væremåte. Her er jeg smileyhelvete selv, mens IRL er jeg bare tard =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...