Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det kommer da virkelig an på.

Bedre å skrive en stil eller noe på 12-14 sider enn å stå og prate og bli veldig personlig og droppe en karakter eller to fordi sensor er fra Ålesund og ikke liker de "rasistiske" kommentarene dine om dialekter når du sammenligner og prater om hvor de forskjellige kom fra og ditt og datt.

Alt jeg sier er at bergensere prater tregt, sørlendinger prater kjapt med potet i halsen og folk fra Sunnmøre høres ut som de klager eller prøver febrilsk å forklare noe når de prater.

Og bare fordi min personlige mening er at stavangersk er enklere å forstå og penere å høre på enn de andre dialektene (sognemål og romsdøling effektivt hoppet over), så blir jeg trukket i karakter. Jævla hurpe -_-

1. 12 sider er altfor mye på en heldags.

2. Det er din jobb å forholde deg saklig.

 

Tsk, tsk.

 

np: Dundadeova by dZihan & Kamien from Gran Riserva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I lost my virginity at 16 at my own house party after spending an hour playing C&C Red Alert with my mate, before I kicked him out of the room for some hambeast loving.

 

My first experience of the pink promised land was while 'Hellmarch' song from the game looped in the background.

 

While wearing a Pantera Tshirt.

 

Epic, er sånn det sku ha vøri. Får prøve igjen når jeg blir 32.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har fått høre er det en viss caramelldansgutt som vil, dog ^_^

Hvem er det egentlig som sier nei takk til noe slikt som Ane?

 

YAY^-^

 

 

Etter det jeg har fått høre er det en viss caramelldansgutt som vil, dog ^_^

Hvem er det egentlig som sier nei takk til noe slikt som Ane?

Hmm, har da ikke møtt Ane irl, men hun høres litt.. fjortis ut i væremåte =P

 

*fikse bilde av arbeidsplassen min*

 

Eyyy. Vent nå litt...

 

 

Hmm, har da ikke møtt Ane irl, men hun høres litt.. fjortis ut i væremåte =P

Det er sant. Hun er det. I alle fall det jeg fikk inntrykk av :p

Nå forventer jeg at du forsvarer deg Ane.

 

EYYY! HALLO!?

Jeg er virkelig ikke fjortiss! o: OMG. Hvis jeg skal være en hvilken som helst mental alder så bør det være 7 år! Og dessuten. Da jeg møtte deg Remi kan det ha vært to grunner til at jeg virket bittelitt fjortis:

1. Alle andre der var sånn 20++ Ergo. jeg blir liten drittunge i forhold til dere.

2. Jeg ble etterhvert rimelig full. Og det var kanskje litt uheldig at jeg måtte spy (selvom jeg ikke var den eneste)

Lenke til kommentar
Fuck yea! Nye folk som har ringt inn til Spotify. Dog ingen like gode som Arvid.

Jeg vil senke Arvid i kokende olje med mutantkrokodiller i.

 

Den nye "Jag vurderar sluta bruke den her tjenst, pga den her telefonsvararn" er fin da :wee:

 

 

GJØR DET, film det, og du blir opphøyet til en guddom her.

Sorry, men videokameraet mitt tok kvelden :(

 

Holder det med foto-bevis?:

\/

\/

\/

\/

post-68079-1242286415_thumb.jpg

trodde han så litt mer heavy ut, gutten liker jo Lordi så :p

tjukk gutt med langt svart hår, som ser litt finsk ut i tillegg

Lenke til kommentar
I lost my virginity at 16 at my own house party after spending an hour playing C&C Red Alert with my mate, before I kicked him out of the room for some hambeast loving.

 

My first experience of the pink promised land was while 'Hellmarch' song from the game looped in the background.

 

While wearing a Pantera Tshirt.

 

Epic, er sånn det sku ha vøri. Får prøve igjen når jeg blir 32.

Knegg. SA, i presume?

 

post-38416-1242286658_thumb.jpg

 

Her sitter jeg og jobber. Legg merke til webcomicstripene på hylla, og rotet med papirer :love:

Hva jobber du som?
Lenke til kommentar
Det kommer da virkelig an på.

Bedre å skrive en stil eller noe på 12-14 sider enn å stå og prate og bli veldig personlig og droppe en karakter eller to fordi sensor er fra Ålesund og ikke liker de "rasistiske" kommentarene dine om dialekter når du sammenligner og prater om hvor de forskjellige kom fra og ditt og datt.

Alt jeg sier er at bergensere prater tregt, sørlendinger prater kjapt med potet i halsen og folk fra Sunnmøre høres ut som de klager eller prøver febrilsk å forklare noe når de prater.

Og bare fordi min personlige mening er at stavangersk er enklere å forstå og penere å høre på enn de andre dialektene (sognemål og romsdøling effektivt hoppet over), så blir jeg trukket i karakter. Jævla hurpe -_-

1. 12 sider er altfor mye på en heldags.

2. Det er din jobb å forholde deg saklig.

 

Tsk, tsk.

 

np: Dundadeova by dZihan & Kamien from Gran Riserva.

1. Jeg klarer ikke stoppe når jeg først har begynt, skriver gjerne ei novelle på 5 timer, for å si det sånn.

2. Jeg klarer ikke holde meg objektiv når jeg prater om noe jeg brenner for. Og dessuten hadde jeg fått godkjent problemstillinga mi med personlige meninger, og det hele var basert på personlige meninger, læreren min oppfordra meg til det, og mine personlige meninger, er, vel ... De passer ikke inn i samfunnet stort sett skal man tro andre lærere og folk som har hørt meg :p

Lenke til kommentar
Selv har jeg torrent-støtte på mobilen. Fungerer egentlig greit, spesielt på mindre filer (< 300 MB) Eneste problemene er at Wlan med full aktivitet er en strømslukende prosess.
Hva slags telefon har du? Jeg har selv vert inne på tanken med min telefon (N95 8GB) men siden den har så lite plass og ingen mulighet for å utvide med minnekort vil gevinsten være for liten. Et par år frem i tid derimot, så vil mobiltelefonene seede om natten..

 

Har en Nokia N79. Til nedlasting bruker SymTorrent.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal være en hvilken som helst mental alder så bør det være 7 år! Da jeg møtte deg Remi:

1. Jeg var en liten drittunge i forhold til dere.

2. Jeg ble rimelig full og jeg måtte spy

 

Var bare slik jeg oppfattet deg. Jeg var jo heftig full selv mesteparten av tiden. Du får motbevise meg neste gang du er i Bergen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...