Lord Britishface Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det kommer da virkelig an på.Bedre å skrive en stil eller noe på 12-14 sider enn å stå og prate og bli veldig personlig og droppe en karakter eller to fordi sensor er fra Ålesund og ikke liker de "rasistiske" kommentarene dine om dialekter når du sammenligner og prater om hvor de forskjellige kom fra og ditt og datt. Alt jeg sier er at bergensere prater tregt, sørlendinger prater kjapt med potet i halsen og folk fra Sunnmøre høres ut som de klager eller prøver febrilsk å forklare noe når de prater. Og bare fordi min personlige mening er at stavangersk er enklere å forstå og penere å høre på enn de andre dialektene (sognemål og romsdøling effektivt hoppet over), så blir jeg trukket i karakter. Jævla hurpe -_- 1. 12 sider er altfor mye på en heldags. 2. Det er din jobb å forholde deg saklig. Tsk, tsk. np: Dundadeova by dZihan & Kamien from Gran Riserva. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det nå jeg skal dra frem min forhatte hobby? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Å rette på alle skrive feil som blir postet den neste timen [/spoiler Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Her sitter jeg og jobber. Legg merke til webcomicstripene på hylla, og rotet med papirer Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Poster bilde av min arb.plass senere ^^ Møte nu. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fin skjerm. Samme som jeg bruker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hun burde kunne ja, men hu gjorde ikke det, og nå har jeg uansett flytta og finner det upraktisk med lege 2 timer med tog, en halvtime ventetid og 1 time med buss unna.Helt klart ikke aktuelt da, nei. Dessuten er det jo greit med litt privatliv også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I lost my virginity at 16 at my own house party after spending an hour playing C&C Red Alert with my mate, before I kicked him out of the room for some hambeast loving. My first experience of the pink promised land was while 'Hellmarch' song from the game looped in the background. While wearing a Pantera Tshirt. Epic, er sånn det sku ha vøri. Får prøve igjen når jeg blir 32. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg lo høyt. toth, du er helten min! Come give Mr. Hero his prize Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hun burde kunne ja, men hu gjorde ikke det, og nå har jeg uansett flytta og finner det upraktisk med lege 2 timer med tog, en halvtime ventetid og 1 time med buss unna.Helt klart ikke aktuelt da, nei. Dessuten er det jo greit med litt privatliv også. Veldig sant. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Etter det jeg har fått høre er det en viss caramelldansgutt som vil, dog ^_^ Hvem er det egentlig som sier nei takk til noe slikt som Ane? YAY^-^ Etter det jeg har fått høre er det en viss caramelldansgutt som vil, dog ^_^ Hvem er det egentlig som sier nei takk til noe slikt som Ane? Hmm, har da ikke møtt Ane irl, men hun høres litt.. fjortis ut i væremåte =P *fikse bilde av arbeidsplassen min* Eyyy. Vent nå litt... Hmm, har da ikke møtt Ane irl, men hun høres litt.. fjortis ut i væremåte =P Det er sant. Hun er det. I alle fall det jeg fikk inntrykk av Nå forventer jeg at du forsvarer deg Ane. EYYY! HALLO!? Jeg er virkelig ikke fjortiss! o: OMG. Hvis jeg skal være en hvilken som helst mental alder så bør det være 7 år! Og dessuten. Da jeg møtte deg Remi kan det ha vært to grunner til at jeg virket bittelitt fjortis: 1. Alle andre der var sånn 20++ Ergo. jeg blir liten drittunge i forhold til dere. 2. Jeg ble etterhvert rimelig full. Og det var kanskje litt uheldig at jeg måtte spy (selvom jeg ikke var den eneste) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kom ikke opp i eksamen, stort sett ferdig med samfunnsfagprosjekt, fri i morgen, har ikke sovetr en dritt i natt, er kvalm som fy, alt er fint. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fuck yea! Nye folk som har ringt inn til Spotify. Dog ingen like gode som Arvid. Jeg vil senke Arvid i kokende olje med mutantkrokodiller i. Den nye "Jag vurderar sluta bruke den her tjenst, pga den her telefonsvararn" er fin da GJØR DET, film det, og du blir opphøyet til en guddom her. Sorry, men videokameraet mitt tok kvelden Holder det med foto-bevis?: \/ \/ \/ \/ trodde han så litt mer heavy ut, gutten liker jo Lordi så tjukk gutt med langt svart hår, som ser litt finsk ut i tillegg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I lost my virginity at 16 at my own house party after spending an hour playing C&C Red Alert with my mate, before I kicked him out of the room for some hambeast loving. My first experience of the pink promised land was while 'Hellmarch' song from the game looped in the background. While wearing a Pantera Tshirt. Epic, er sånn det sku ha vøri. Får prøve igjen når jeg blir 32. Knegg. SA, i presume? Her sitter jeg og jobber. Legg merke til webcomicstripene på hylla, og rotet med papirer Hva jobber du som? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det kommer da virkelig an på.Bedre å skrive en stil eller noe på 12-14 sider enn å stå og prate og bli veldig personlig og droppe en karakter eller to fordi sensor er fra Ålesund og ikke liker de "rasistiske" kommentarene dine om dialekter når du sammenligner og prater om hvor de forskjellige kom fra og ditt og datt. Alt jeg sier er at bergensere prater tregt, sørlendinger prater kjapt med potet i halsen og folk fra Sunnmøre høres ut som de klager eller prøver febrilsk å forklare noe når de prater. Og bare fordi min personlige mening er at stavangersk er enklere å forstå og penere å høre på enn de andre dialektene (sognemål og romsdøling effektivt hoppet over), så blir jeg trukket i karakter. Jævla hurpe -_- 1. 12 sider er altfor mye på en heldags. 2. Det er din jobb å forholde deg saklig. Tsk, tsk. np: Dundadeova by dZihan & Kamien from Gran Riserva. 1. Jeg klarer ikke stoppe når jeg først har begynt, skriver gjerne ei novelle på 5 timer, for å si det sånn. 2. Jeg klarer ikke holde meg objektiv når jeg prater om noe jeg brenner for. Og dessuten hadde jeg fått godkjent problemstillinga mi med personlige meninger, og det hele var basert på personlige meninger, læreren min oppfordra meg til det, og mine personlige meninger, er, vel ... De passer ikke inn i samfunnet stort sett skal man tro andre lærere og folk som har hørt meg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hadd en rar drøm i natt. Drømte at midnight_walker sa at han var 44 år gammel, og så skulle jeg til å kommentere "Hva? Du ser jo myyye yngre ut?". Men så kom en viss forumbruker og drepte meg, husker ikke hvem. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skjer med at dere klager over Arvid? hvis det er såååå iriterende hva med å kjøpe premium? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Selv har jeg torrent-støtte på mobilen. Fungerer egentlig greit, spesielt på mindre filer (< 300 MB) Eneste problemene er at Wlan med full aktivitet er en strømslukende prosess.Hva slags telefon har du? Jeg har selv vert inne på tanken med min telefon (N95 8GB) men siden den har så lite plass og ingen mulighet for å utvide med minnekort vil gevinsten være for liten. Et par år frem i tid derimot, så vil mobiltelefonene seede om natten.. Har en Nokia N79. Til nedlasting bruker SymTorrent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fargoth, of course. Jeg lurker mer der enn jeg poster her, for å si det sånn. Er jeg ikke å se her på noen dager, kan du banne på det er fordi jeg har funnet en tråd på hundre og helvete sider i GBS som jeg bare må lese fra start til slutt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis jeg skal være en hvilken som helst mental alder så bør det være 7 år! Da jeg møtte deg Remi:1. Jeg var en liten drittunge i forhold til dere. 2. Jeg ble rimelig full og jeg måtte spy Var bare slik jeg oppfattet deg. Jeg var jo heftig full selv mesteparten av tiden. Du får motbevise meg neste gang du er i Bergen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg