Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol, gaaaaaaaah, men. Ahhh, glem det x(

Orker ikke stresse med det. Jeg kommer meg ingen steder med mindre det er i Nesparken. Og regner det så blir jeg heim tror jeg ^^

 

Vi får noen til å hente deg da vettu PÅSAN. Slutt å syt :D

Pfft, får se da vettu^^

 

Du gjør alt så mye vanskeligere enn det egentlig er :p

Lenke til kommentar
Posten i Bergen er ikke hyggelige mennesker. De gir deg sparken etter en uke :ninja:

Da må du suge ganske så hardt =P

 

Ja, vi får spørre Torger om det stemmer etter helga.

Ååååhhhhh. L A M E. Hahah. Kommer du å leker med meg idag? :D

Kom på at jeg glemte en dag når jeg regna på at jeg ikke hadde tid igår :D

Lenke til kommentar
Muntlig er ez uansett da, Guttersnipe.

Alt er da lett! jeg håpet på et par fridager jeg

Ah. Ser den.

Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å stryke eksamen jeg har den 20. og at jeg mest sannsynlig bli her enda et år, som mange av venna mine som også har for mange eksamener å ta opp og for mange fag de har strøket :p

Lenke til kommentar
Posten i Bergen er ikke hyggelige mennesker. De gir deg sparken etter en uke :ninja:

Da må du suge ganske så hardt =P

 

Ja, vi får spørre Torger om det stemmer etter helga.

Ååååhhhhh. L A M E. Hahah. Kommer du å leker med meg idag? :D

Kom på at jeg glemte en dag når jeg regna på at jeg ikke hadde tid igår :D

 

._. DU er morsom duuu.

Lenke til kommentar
Lol, gaaaaaaaah, men. Ahhh, glem det x(

Orker ikke stresse med det. Jeg kommer meg ingen steder med mindre det er i Nesparken. Og regner det så blir jeg heim tror jeg ^^

 

Vi får noen til å hente deg da vettu PÅSAN. Slutt å syt :D

Pfft, får se da vettu^^

 

Du gjør alt så mye vanskeligere enn det egentlig er :p

Nev0r!

Lenke til kommentar
Posten i Bergen er ikke hyggelige mennesker. De gir deg sparken etter en uke :ninja:

Da må du suge ganske så hardt =P

 

Ja, vi får spørre Torger om det stemmer etter helga.

Ååååhhhhh. L A M E. Hahah. Kommer du å leker med meg idag? :D

Kom på at jeg glemte en dag når jeg regna på at jeg ikke hadde tid igår :D

 

._. DU er morsom duuu.

 

ALLTID :D

 

Du gjør alt så mye vanskeligere enn det egentlig er :p

Nev0r!

 

ALLTID :D

Lenke til kommentar

Da må du suge ganske så hardt =P

Ja, vi får spørre Torger om det stemmer etter helga.

Ååååhhhhh. L A M E. Hahah. Kommer du å leker med meg idag? :D

Kom på at jeg glemte en dag når jeg regna på at jeg ikke hadde tid igår :D

Badom Ba tyshhh!

 

Hmm, kanskje, kanskje. Får se når den sofaen kommer først. Etter det tror jeg at jeg er ledig for å leke =D

 

._. Altså. Det var virkelig ikke min feil at bussen liksom aldri kom og gikk når den skulle. Og derfor kom jeg litt sent hver dag. Og da ville du visst ikke ha meg :ermm:

Fin typo :wee:

 

Etter det jeg har fått høre er det en viss caramelldansgutt som vil, dog ^_^

Lenke til kommentar

Fastlegeordningen er noe dritt. Først må man sitte årevis i telefonkø, og når man endelig får pratet med den gebrokkent-talende sekretæren får man ikke time før om to uker. Latterlig. Går man privat kommer man i det minste inn på timen, og man blir tatt i mot av personer med litt service-innstilling som attpåtil ser ut til å ha et positivt perspektiv på livet..

 

Lite hjelper det at jeg nettopp har måttet bytte til en fastlege som holder til langt fuck i voll, mens min tidligere fastlege hadde kontor midt i smørøyet i sentrum. Med min flaks blir det vel til at den nye samedoktoren jeg har måttet bytte til nå er like imøtekommende som sekretæren sin..

 

Min forrige fastlege (som derimot var the man) har nå gått av med pensjon. Alle ønsket seg inn på hans liste og alle som hadde han var enig i at han var en fremragende lege og en fremragende person. Han har hatt min familie siden han startet opp som ung, og han har hatt meg fra jeg ble født. Vi hilste alltid når vi møttes på gaten, og det var en fryd å gå til legen. Vi hadde så mange stunder sammen, alt fra å måle blodtrykket og lyse meg i alle hulrom til å kutte ut båtformede stykker av kroppen min og bedrevet fingring av både brunøye og pung. Til og med maleriet som jeg malte til ham og sekretæren hans i første klasse hang der til siste slutt.. Man bør virkelig se verdien i en god fastlege, for nå må man tydeligvis velge mellom en samelege med den verste beliggenheten man kan tenke seg, eller en eller annen Hassan Sjasid med 1500 ledige plasser..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...