Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =)

 

Haha, good. Jeg merker at jeg trenger en backup-plan. Tenkte du bare kunne ha party i sofaen og de to stolene i verste tilfelle :p Jeg kan ta med ett lite Ikea-bord, så slipper jeg å søle mer på headsetet ditt :D

Ja, vi trenger sårt en backup-plan. Synd det bor barnefamilie over meg, ellers kunne vi nok hatt noe hos meg. Får ny sofa i dag også, tror jeg :wee:

 

Vi kan kræsje hos meg for å sove og ha det vondt den 17. =P

 

Kaaanskje min langhårede venn kunne tenke seg å ha folk hos seg den 16.? Blir trangt og fint isåfall, men det er en mulighet! Wii, Guitar Hero, musikk og drikke = win!

 

Kewl, det blir garantert regn på lørdag, which means hardcore raiding weekend! :D
Det der får du ikke lov til, Kim! Du skal være med å finne på noe, samme om det er sol, regn eller snø! :<

 

Stress, Jonas. Jeg har ikke penger, kan ikke dra noen steder og jeg har reservelageret mitt med alkohol.

Et lager som aldri skal ut av huset, med mindre jeg har drukket det opp.

Jeg var møkfull i natt, og er brisen nu *kremt*

 

Whiiiiineeee. Vi får komme å hente deg da. Og det med alkoholen har jeg tatt så ekstremt mange ganger at jeg begynner å få krampe i hjernen av at du fortsatt ser på det som ett problem. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ane: JOBBE på 17.mai? Det er liksom den mest arbeidsfrie dagen EVER!

Jaujau, noen må vel stå og selge brus og boller og softis til .. meg :D

 

 

Jepps ): Vi har kun stengt en dag i året og det er julaften. Og det er nylig innført. I fjor hadde vi åpent på julaften. Hvem faan kjøper burgere kl 22 på julaften!?

Alle de jeg vet av som gir faen og som ikke har noen å feire med?

De henger utafor Shell julekvelden og spiser baconpølse så :p

Lenke til kommentar
Kine;

Jeg drikker. Jeg drikker mye :)

Hvilket vil si at jeg bare vil sitte der og være random, mens resten er i forbanna godt humør.

Dårlig fuest.

Du, jeg drikker også. Mye.

Og selv når jeg sitter der og vil være den berusa strangern som aldri ser ut til å bli helt full, men likevel sitter asosial i et hjørne og sender meldinger, så kommer det stadig vekk folk til meg og prater til meg og skal ha meg med ut for å røyke eller danse eller kjøpe mat eller whatever.

Der og da er det alltid like irriterende, men jeg innbiller meg at jeg egentlig setter pris på det :p

 

Kine: Jeg kan liksom ikke fatte eller begripe hva det sku være :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...