Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WK & Sjur :

 

Jo, om det regner, holder jeg meg inne med alkoholen min, sitter og sutrer og gamer.

Jeg orker ikke tanken på å gå ut blant alt ståk og bråk fra korps, drittunger som skal ha ditt og datt. Orker ikke det maset i år. I fjor var jeg russ, da var det ekstremt. Men de foregående årene var ikke mye annerledes.

Lenke til kommentar
Fuck yea! Nye folk som har ringt inn til Spotify. Dog ingen like gode som Arvid.

Jeg vil senke Arvid i kokende olje med mutantkrokodiller i.

 

Den nye "Jag vurderar sluta bruke den her tjenst, pga den her telefonsvararn" er fin da :wee:

 

Jeg får ikke reklame lengere på Spotify av en eller annen flott grunn :w00t:

Lenke til kommentar
WK & Sjur :

 

Jo, om det regner, holder jeg meg inne med alkoholen min, sitter og sutrer og gamer.

Jeg orker ikke tanken på å gå ut blant alt ståk og bråk fra korps, drittunger som skal ha ditt og datt. Orker ikke det maset i år. I fjor var jeg russ, da var det ekstremt. Men de foregående årene var ikke mye annerledes.

 

Du skal fortsatt være med den 16., biiiishhh.

Lenke til kommentar
Fuck yea! Nye folk som har ringt inn til Spotify. Dog ingen like gode som Arvid.

Jeg vil senke Arvid i kokende olje med mutantkrokodiller i.

 

Den nye "Jag vurderar sluta bruke den her tjenst, pga den her telefonsvararn" er fin da :wee:

 

 

GJØR DET, film det, og du blir opphøyet til en guddom her.

Lenke til kommentar
WK & Sjur :

 

Jo, om det regner, holder jeg meg inne med alkoholen min, sitter og sutrer og gamer.

Jeg orker ikke tanken på å gå ut blant alt ståk og bråk fra korps, drittunger som skal ha ditt og datt. Orker ikke det maset i år. I fjor var jeg russ, da var det ekstremt. Men de foregående årene var ikke mye annerledes.

Hallo, du må jo ut og skaffe deg helium-balonger og pølse! :D

Derfor er jeg veldig glad for at jeg får penger i dag eller i morra, jeg skal bare spise pølse hele dagen ^^

Lenke til kommentar
WK & Sjur :

 

Jo, om det regner, holder jeg meg inne med alkoholen min, sitter og sutrer og gamer.

Jeg orker ikke tanken på å gå ut blant alt ståk og bråk fra korps, drittunger som skal ha ditt og datt. Orker ikke det maset i år. I fjor var jeg russ, da var det ekstremt. Men de foregående årene var ikke mye annerledes.

 

Du skal fortsatt være med den 16., biiiishhh.

Pfft, jeg gidder ikke sitte ute om det er kaldt og det regner -.-"

Lenke til kommentar
WK & Sjur :

 

Jo, om det regner, holder jeg meg inne med alkoholen min, sitter og sutrer og gamer.

Jeg orker ikke tanken på å gå ut blant alt ståk og bråk fra korps, drittunger som skal ha ditt og datt. Orker ikke det maset i år. I fjor var jeg russ, da var det ekstremt. Men de foregående årene var ikke mye annerledes.

 

Du skal fortsatt være med den 16., biiiishhh.

Pfft, jeg gidder ikke sitte ute om det er kaldt og det regner -.-"

 

Sytepave pipelort. Ett løfte er ett løfte. Kommer du ikke kan jeg aldri stole på deg mer i hele mitt liv.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

:tease:

Lenke til kommentar

Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =)

 

Haha, good. Jeg merker at jeg trenger en backup-plan. Tenkte du bare kunne ha party i sofaen og de to stolene i verste tilfelle :p Jeg kan ta med ett lite Ikea-bord, så slipper jeg å søle mer på headsetet ditt :D

Ja, vi trenger sårt en backup-plan. Synd det bor barnefamilie over meg, ellers kunne vi nok hatt noe hos meg. Får ny sofa i dag også, tror jeg :wee:

 

Vi kan kræsje hos meg for å sove og ha det vondt den 17. =P

 

Kaaanskje min langhårede venn kunne tenke seg å ha folk hos seg den 16.? Blir trangt og fint isåfall, men det er en mulighet! Wii, Guitar Hero, musikk og drikke = win!

 

Kewl, det blir garantert regn på lørdag, which means hardcore raiding weekend! :D
Det der får du ikke lov til, Kim! Du skal være med å finne på noe, samme om det er sol, regn eller snø! :<
Lenke til kommentar
Jeg dør.

Jeg også. Får aldri svar : o

 

Kanskje du har skremt henne i tidligere tid, før du fikk mine fikse tips om hva du skulle skrive på melding? :p

 

Ja, vi trenger sårt en backup-plan. Synd det bor barnefamilie over meg, ellers kunne vi nok hatt noe hos meg. Får ny sofa i dag også, tror jeg :wee:

 

Vi kan kræsje hos meg for å sove og ha det vondt den 17. =P

 

Kaaanskje min langhårede venn kunne tenke seg å ha folk hos seg den 16.? Blir trangt og fint isåfall, men det er en mulighet! Wii, Guitar Hero, musikk og drikke = win!

 

Vi er jo ikke så mange da, så kanskje det finnes håp :D

I verste tilfelle får Ane og Torger sitte å klisse alene i parken. (Hun er nemlig sterkt imot å flytte det), også kan vi andre sitte inne å ha det fett :D

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Ane: JOBBE på 17.mai? Det er liksom den mest arbeidsfrie dagen EVER!

Jaujau, noen må vel stå og selge brus og boller og softis til .. meg :D

 

 

Jepps ): Vi har kun stengt en dag i året og det er julaften. Og det er nylig innført. I fjor hadde vi åpent på julaften. Hvem faan kjøper burgere kl 22 på julaften!?

Lenke til kommentar
Halla folkens, vi har norsk...om teater historie... x)
Ugh. Jeg får flashbacks med begreper som commedia dell'arte, menandros, aristofanes, teckhne, mythos, skena, dityrambe og katarsis. Det eneste gode som kommer ut av undervisningen i theaterhistorie er når man lærer om sofisme, det kommer alltid godt med her i livet. icon4.gif Endret av fargoth
Lenke til kommentar

 

Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =)

 

Haha, good. Jeg merker at jeg trenger en backup-plan. Tenkte du bare kunne ha party i sofaen og de to stolene i verste tilfelle :p Jeg kan ta med ett lite Ikea-bord, så slipper jeg å søle mer på headsetet ditt :D

Ja, vi trenger sårt en backup-plan. Synd det bor barnefamilie over meg, ellers kunne vi nok hatt noe hos meg. Får ny sofa i dag også, tror jeg :wee:

 

Vi kan kræsje hos meg for å sove og ha det vondt den 17. =P

 

Kaaanskje min langhårede venn kunne tenke seg å ha folk hos seg den 16.? Blir trangt og fint isåfall, men det er en mulighet! Wii, Guitar Hero, musikk og drikke = win!

 

Kewl, det blir garantert regn på lørdag, which means hardcore raiding weekend! :D
Det der får du ikke lov til, Kim! Du skal være med å finne på noe, samme om det er sol, regn eller snø! :<

 

Stress, Jonas. Jeg har ikke penger, kan ikke dra noen steder og jeg har reservelageret mitt med alkohol.

Et lager som aldri skal ut av huset, med mindre jeg har drukket det opp.

Jeg var møkfull i natt, og er brisen nu *kremt*

Lenke til kommentar
Ane: JOBBE på 17.mai? Det er liksom den mest arbeidsfrie dagen EVER!

Jaujau, noen må vel stå og selge brus og boller og softis til .. meg :D

 

 

Jepps ): Vi har kun stengt en dag i året og det er julaften. Og det er nylig innført. I fjor hadde vi åpent på julaften. Hvem faan kjøper burgere kl 22 på julaften!?

En random nerd som glemte jula :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...