Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg blir ikke glad, før om eventuelt en time. Det er eksamenstrekk. Mulig jeg henger meg hvis jeg kommer opp i matte Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ingen som har rørt meg heller, Tøs^^Så jeg tror det kan være fordi vi jobber på skolene de har pcene sine Ja, har heller ikke fått noe russetull på meg (enda). Tviler på at jeg får det Ingen som har rørt meg heller, Tøs^^Så jeg tror det kan være fordi vi jobber på skolene de har pcene sine Ja, de er så glad i de maskinene sine at det halve kunne vært nok.. True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog. Jeg blir ikke glad, før om eventuelt en time. Det er eksamenstrekk. Mulig jeg henger meg hvis jeg kommer opp i matte Haha, kan forstå den, du er ikke særlig glad i matte, nei --- edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D Endret 14. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Gutten som ikke klarer å svare på meldingene sine jo. JONAS, det er for dårlig Nei, du vet jo åssen det er. "Skal vi gå over veien?" "Jaa " Endret 14. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog. Ja, det er ihvertfall en elev her som har knust to skjermer i år, på en tidsperiode på to uker.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D ._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D ._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^ Riiiiiiiight Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D ._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^ Ja, vi logga jo på ca likt Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D ._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^ Ja, vi logga jo på ca likt Ho hadde uansett ikke skrevet noe om ikke du skrev først. Ett fett at dere logga på samtidig. Idag har jeg hørt masse stygt om deg i kantina igjen. Mormonerløgner. Lol. Endret 14. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ho hadde uansett ikke skrevet noe om ikke du skrev først. Ett fett at dere logga på samtidig. Idag har jeg hørt masse stygt om deg i kantina igjen. Mormonerløgner. Lol. Jeg og. Dagens frokostmeny: Mormonerløgner. Jeg hadde skrevet uansett ._. Endret 14. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ah, fy søren så godt å steinsove 10 timer uten ekle drømmer å huske eller noe! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ho hadde uansett ikke skrevet noe om ikke du skrev først. Ett fett at dere logga på samtidig. Idag har jeg hørt masse stygt om deg i kantina igjen. Mormonerløgner. Lol. Jeg og. Dagens frokostmeny: Mormoner løgner. Jeg hadde skrevet uansett ._. Jada, katt. Jeg bare mobber. "Hvorfor skal du rote deg borti han?" "Hvorfor ikke?" "Bare, bare, DERFOR" Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 God morgen mine damer og herrer Trekk til eksamen i dag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gutten som ikke klarer å svare på meldingene sine jo. JONAS, det er for dårlig Nei, du vet jo åssen det er. "Skal vi gå over veien?" "Jaa " Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =) True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog. Ja, det er ihvertfall en elev her som har knust to skjermer i år, på en tidsperiode på to uker.. Mekken kutta en laptop i to på Askim =] edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D ._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^ Stemmer, stemmer.. Næt! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Gutten som ikke klarer å svare på meldingene sine jo. JONAS, det er for dårlig Nei, du vet jo åssen det er. "Skal vi gå over veien?" "Jaa " Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =) Haha, good. Jeg merker at jeg trenger en backup-plan. Tenkte du bare kunne ha party i sofaen og de to stolene i verste tilfelle Jeg kan ta med ett lite Ikea-bord, så slipper jeg å søle mer på headsetet ditt Endret 14. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Føler jeg for en gangs skyld kunne tenkt meg å bo i nærheten av Moss Oh well ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Føler jeg for en gangs skyld kunne tenkt meg å bo i nærheten av Moss Oh well ^^ Da burde du bodd i Fredrikstad. Det eneste som duger i nærheten av Moss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog. Ja, det er ihvertfall en elev her som har knust to skjermer i år, på en tidsperiode på to uker.. Mekken kutta en laptop i to på Askim =] Kutta en laptop i to!? Hva faen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg