Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som har rørt meg heller, Tøs^^

Så jeg tror det kan være fordi vi jobber på skolene de har pcene sine :roll:

Ja, har heller ikke fått noe russetull på meg (enda). Tviler på at jeg får det :p

 

Ingen som har rørt meg heller, Tøs^^

Så jeg tror det kan være fordi vi jobber på skolene de har pcene sine :roll:

 

 

Ja, de er så glad i de maskinene sine at det halve kunne vært nok..

True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog.

 

Jeg blir ikke glad, før om eventuelt en time. Det er eksamenstrekk. Mulig jeg henger meg hvis jeg kommer opp i matte :p

Haha, kan forstå den, du er ikke særlig glad i matte, nei :p

 

---

 

edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog.

 

Ja, det er ihvertfall en elev her som har knust to skjermer i år, på en tidsperiode på to uker..

Lenke til kommentar
edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D

 

._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^

 

Ja, vi logga jo på ca likt :)

 

Ho hadde uansett ikke skrevet noe om ikke du skrev først. Ett fett at dere logga på samtidig. :D

Idag har jeg hørt masse stygt om deg i kantina igjen. Mormonerløgner. Lol.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Ho hadde uansett ikke skrevet noe om ikke du skrev først. Ett fett at dere logga på samtidig. :D

Idag har jeg hørt masse stygt om deg i kantina igjen. Mormonerløgner. Lol.

 

Jeg og. Dagens frokostmeny: Mormonerløgner.

 

Jeg hadde skrevet uansett ._.

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar
Ho hadde uansett ikke skrevet noe om ikke du skrev først. Ett fett at dere logga på samtidig. :D

Idag har jeg hørt masse stygt om deg i kantina igjen. Mormonerløgner. Lol.

 

Jeg og. Dagens frokostmeny: Mormoner løgner.

 

Jeg hadde skrevet uansett ._.

 

Jada, katt. Jeg bare mobber. :D

"Hvorfor skal du rote deg borti han?" "Hvorfor ikke?" "Bare, bare, DERFOR"

Lenke til kommentar
Gutten som ikke klarer å svare på meldingene sine jo. JONAS, det er for dårlig :p

 

Nei, du vet jo åssen det er.

"Skal vi gå over veien?"

"Jaa :("

Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =)

 

True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog.

 

Ja, det er ihvertfall en elev her som har knust to skjermer i år, på en tidsperiode på to uker..

Mekken kutta en laptop i to på Askim =]

 

edit: Sjokk at ikke Neko posta før Torg3r =D

 

._. Altså. Det var ganske tilfeldig egentlig ^-^

Stemmer, stemmer.. Næt!

Lenke til kommentar
Gutten som ikke klarer å svare på meldingene sine jo. JONAS, det er for dårlig :p

 

Nei, du vet jo åssen det er.

"Skal vi gå over veien?"

"Jaa :("

Haha, jeg må skru mobilen litt av og på i dag. Glemte å lade den i går, siden jeg sovna så mongotidlig. Men den kom nå. Hakke prata noe mer med fyren, da. Skal ta det i kveld =)

 

Haha, good. Jeg merker at jeg trenger en backup-plan. Tenkte du bare kunne ha party i sofaen og de to stolene i verste tilfelle :p Jeg kan ta med ett lite Ikea-bord, så slipper jeg å søle mer på headsetet ditt :D

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
True, true. Det finnes da de som ikke er glad i pcene sine, og bruker de som krakk. Tilhører sjeldenheten, dog.

 

Ja, det er ihvertfall en elev her som har knust to skjermer i år, på en tidsperiode på to uker..

Mekken kutta en laptop i to på Askim =]

 

Kutta en laptop i to!?

 

Hva faen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...