Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
quote name='Sameboe' date='13/05-2009 : 21:41'

 

Jadda,

 

kommet

 

party remix av Fairytale allerede!

 

Får håpe remix-utvirklingen av sangen stopper der. Ikke særlig tess den der, selv om kommentarene på Youtube har uttrykket sine "Awesome", "good!!!!", "AMAZING!!" - utmerkelser.

 

Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen?

Lenke til kommentar
Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen?

 

Små jenter under 11, og den ekstremt retardete bestekameraten min på 16 :ph34r:

You really need a new friend. :roll:

 

Lillesøstre og lillebrødre digger den sangen, men de hører mest på den fordi de vet at storebror hater den. :hrm:

Lenke til kommentar
Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen?

Små jenter under 11, og den ekstremt retardete bestekameraten min på 16 :ph34r:

You really need a new friend. :roll:

Lillesøstre og lillebrødre digger den sangen, men de hører mest på den fordi de vet at storebror hater den. :hrm:

 

Du har rett i begge deler :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg elsker dealextreme. Spisepinner i rustfritt stål til 13 kroner, fancy pancy webkamera til 90 kroner, fire par med in-ear airbuds til ~20 kroner per par (temmelig ok kvalitet), et skikkelig headset med mic til 130 kroner og en Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN Server til 260 kroner. Alt levert fraktfritt og uten MVA. icon12.gif

 

Jeg er spent på den lille bittorent-nedlasteren. Man plugger en 2,5" USB-HDD inn i USB-porten og plugger en nettverkskabel i boksen og så har man en liten, lydløs og helt kjølig løsning som kan laste ned og seede 24/7.

 

sku_20383_2.jpg

 

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Sharing Network LAN Server til 260 kroner. Alt levert fraktfritt og uten MVA. icon12.gif

 

Jeg er spent på den lille bittorent-nedlasteren. Man plugger en 2,5" USB-HDD inn i USB-porten og plugger en nettverkskabel i boksen og så har man en liten, lydløs og helt kjølig løsning som kan laste ned og seede 24/7.

 

Nå er jo maksgrensen satt til 200 kroner for varekjøp, før en må betale medverdiavgift ;)

 

..Og du: Håper du kommer med en mini - anmeldelse om boksen når du har fått prøvd den. :)

Lenke til kommentar
Nå er jo maksgrensen satt til 200 kroner for varekjøp, før en må betale medverdiavgift ;)

..Og du: Håper du kommer med en mini - anmeldelse om boksen når du har fått prøvd den. :)

Hele ordren min er på 92 USD. Men jeg har valgt å fjerne DX-logoen fra pakken så erfaringsmessig har jeg da ca 50/50 sjanse for at den sklir igjennom ;).

 

Skal si fra hvordan den funker ja. Jeg bor på en trang hybel, så det er uaktuelt å sette opp en dedikert maskin på grunn av varme og støy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...