Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Gå og lei dere et hotell-rom og bli ferdig. Vil du være med? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 quote name='Sameboe' date='13/05-2009 : 21:41' Jadda, kommet party remix av Fairytale allerede! Får håpe remix-utvirklingen av sangen stopper der. Ikke særlig tess den der, selv om kommentarene på Youtube har uttrykket sine "Awesome", "good!!!!", "AMAZING!!" - utmerkelser. Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen? Små jenter under 11, og den ekstremt retardete bestekameraten min på 16 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen? Små jenter under 11, og den ekstremt retardete bestekameraten min på 16 You really need a new friend. Lillesøstre og lillebrødre digger den sangen, men de hører mest på den fordi de vet at storebror hater den. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Virker som alle her i DNFK ikke syns noe om sangen. Hvilke type folk eller målgruppe, er det som elsker denne sangen? Små jenter under 11, og den ekstremt retardete bestekameraten min på 16 You really need a new friend. Lillesøstre og lillebrødre digger den sangen, men de hører mest på den fordi de vet at storebror hater den. Du har rett i begge deler Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.imdb.com/title/tt0119174/ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Au au au. Jeg fikk krampe på baksiden av låret! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.imdb.com/title/tt0119174/ aw f--- Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg elsker dealextreme. Spisepinner i rustfritt stål til 13 kroner, fancy pancy webkamera til 90 kroner, fire par med in-ear airbuds til ~20 kroner per par (temmelig ok kvalitet), et skikkelig headset med mic til 130 kroner og en Standalone BitTorrent BT Client + UPNP USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer Sharing Network LAN Server til 260 kroner. Alt levert fraktfritt og uten MVA. Jeg er spent på den lille bittorent-nedlasteren. Man plugger en 2,5" USB-HDD inn i USB-porten og plugger en nettverkskabel i boksen og så har man en liten, lydløs og helt kjølig løsning som kan laste ned og seede 24/7. Endret 13. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Helt enig, fargoth. Dealextreme er genialt. Har så ekstremt mye rare saker derifra, som jeg egentlig ikke trenger da... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Og samer Er det galt at jeg har troa på at Norge skal få arrangere et av Europas største show også nå, ja jeg vet at musikken er rævva... Men blir masse bra om Norge i media frem til ut neste år om vi vinner! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er spent på den lille bittorent-nedlasteren. Man plugger en 2,5" USB-HDD inn i USB-porten og plugger en nettverkskabel i boksen og så har man en liten, lydløs og helt kjølig løsning som kan laste ned og seede 24/7. Jævlig fett! Enda en grunn til å få meg jobb. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sharing Network LAN Server til 260 kroner. Alt levert fraktfritt og uten MVA. Jeg er spent på den lille bittorent-nedlasteren. Man plugger en 2,5" USB-HDD inn i USB-porten og plugger en nettverkskabel i boksen og så har man en liten, lydløs og helt kjølig løsning som kan laste ned og seede 24/7. Nå er jo maksgrensen satt til 200 kroner for varekjøp, før en må betale medverdiavgift ..Og du: Håper du kommer med en mini - anmeldelse om boksen når du har fått prøvd den. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ble jo ''nesten'' angrepet av terrorister. (var bare en kid som ringte og tullet da) Såpass? Lenge siden eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da er jeg hjemme og skal endelig legge meg. 28 timer siden jeg sto opp, ikke så alt for mye, men når man sitter med php i stedet for å game og se anime hele tiden, så blir det fort litt verre å holde øya åpne Nattinatt, kafeen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er jo maksgrensen satt til 200 kroner for varekjøp, før en må betale medverdiavgift ..Og du: Håper du kommer med en mini - anmeldelse om boksen når du har fått prøvd den. Hele ordren min er på 92 USD. Men jeg har valgt å fjerne DX-logoen fra pakken så erfaringsmessig har jeg da ca 50/50 sjanse for at den sklir igjennom . Skal si fra hvordan den funker ja. Jeg bor på en trang hybel, så det er uaktuelt å sette opp en dedikert maskin på grunn av varme og støy. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God kveld folkens! Hvordan har dere det ikveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg