Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater Alexander Rybak. Jeg hater Fairytales. Jeg hater alt han noensinne kommer til å lage. Jeg ahter det hælvetes ansiktet limt utover fremsidene på diverse blader/aviser når jeg går forbi dem for å betale i butikken.

2009Rybak.jpg

Nå har han erobret DNFK og :roll:

Lenke til kommentar
Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg!

N-E-I!

Jeg syntes forsovet at sangen var fin første gangen jeg hørte den, men etter at jeg hadde hørt den godt og vel 15 ganger begynte det å bli for mye... Nå klikker jeg i vinkel bare jeg hører om Rybak :angry:

Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine.

Jeg liker deg Chris :love:

Jeg liker deg og Ola :love:

Lenke til kommentar
Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg!

N-E-I!

Jeg syntes forsovet at sangen var fin første gangen jeg hørte den, men etter at jeg hadde hørt den godt og vel 15 ganger begynte det å bli for mye... Nå klikker jeg i vinkel bare jeg hører om Rybak :angry:

Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine.

Jeg liker deg Chris :love:

Jeg liker deg og Ola :love:

Gå og lei dere et hotell-rom og bli ferdig.:p

Lenke til kommentar
Prophet, nå funker det mer eller mindre.

Vel, mindre akkurat nå, men det er fordi ColdIce og jeg tester noe, men jeg har en fungerende utgave liggende ^^

Så bra!

Vet du konkret hva feilen var?

For å sitere ColdIce ...

Hvis du kunne poste en løsning, slik at andre medlemmer har sjangsen til og hva som løste problemet ditt.

Problemer:

Den valgte feil database

Skrivefeil i koden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...