oOF Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hater Alexander Rybak. Jeg hater Fairytales. Jeg hater alt han noensinne kommer til å lage. Jeg ahter det hælvetes ansiktet limt utover fremsidene på diverse blader/aviser når jeg går forbi dem for å betale i butikken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nye låta til Rybak heter: Funny Little World Pass opp, blir en radio og sommer slager...garrantert! plata kommer i Juni! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hater Alexander Rybak. Jeg hater Fairytales. Jeg hater alt han noensinne kommer til å lage. Jeg ahter det hælvetes ansiktet limt utover fremsidene på diverse blader/aviser når jeg går forbi dem for å betale i butikken. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nye låta til Rybak heter: Funny Little World Pass opp, blir en radio og sommer slager...garrantert! plata kommer i Juni! Takk for at du advarte oss. Vi skal vike unna! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hater Alexander Rybak. Jeg hater Fairytales. Jeg hater alt han noensinne kommer til å lage. Jeg ahter det hælvetes ansiktet limt utover fremsidene på diverse blader/aviser når jeg går forbi dem for å betale i butikken. Nå har han erobret DNFK og Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Pass opp, blir en radio og sommer slager...garrantert! plata kommer i Juni! Kan tenke meg at NRKmp3 neppe kringkaster ut Rybak (pga sjanger), med mindre de får tak en remix av sangen, Enn så lenge blir den Rybak-fri Endret 13. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Pass opp, blir en radio og sommer slager...garrantert! plata kommer i Juni! Kan tenke meg at NRKmp3 neppe kringkaster ut Rybak (pga sjanger), med mindre de får tak en remix av sangen, Enn så lenge blir den Rybak-fri Se filmen hos Youtube Jadda, kommet party remix av Fairytale allerede! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Pass opp, blir en radio og sommer slager...garrantert! plata kommer i Juni! Kan tenke meg at NRKmp3 neppe kringkaster ut Rybak (pga sjanger), med mindre de får tak en remix av sangen, Enn så lenge blir den Rybak-fri De spiller jo den dårlige sangen til Tone, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Lenge leve South Park! "Gay fish, yo ... It's a rap yo." Seriøst, den synes jeg var kul Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Syns dt er tull og drive og rope ut om han når det er tydlig bare for og iritere andre. Han er faen men ikke verdig og bli kalt musiker engang. skal danna DOAR som står for DØD OVER ALE"spy" RYB(spy enda mer) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er mentalt sett 50+, i følge diverse tester. Hvor ligger testen? start.no? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Seriøst, den synes jeg var kul Jeg og, og det skremmer meg Kjapt spørsmål, når ble Mocca snusen lansert i Norge? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg er mentalt sett 50+, i følge diverse tester. Hvor ligger testen? start.no? quiz.start.no Endret 13. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg! N-E-I! Jeg syntes forsovet at sangen var fin første gangen jeg hørte den, men etter at jeg hadde hørt den godt og vel 15 ganger begynte det å bli for mye... Nå klikker jeg i vinkel bare jeg hører om Rybak Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine. Jeg liker deg Chris Jeg liker deg og Ola Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Prophet, nå funker det mer eller mindre. Vel, mindre akkurat nå, men det er fordi ColdIce og jeg tester noe, men jeg har en fungerende utgave liggende ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Når ble Mocca lansert i Norge for første gang? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Prophet, nå funker det mer eller mindre.Vel, mindre akkurat nå, men det er fordi ColdIce og jeg tester noe, men jeg har en fungerende utgave liggende ^^ Så bra! Vet du konkret hva feilen var? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nye låta til Rybak heter: Funny Little World Pass opp, blir en radio og sommer slager...garrantert! plata kommer i Juni! Jeg har brent radioen min Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg! N-E-I! Jeg syntes forsovet at sangen var fin første gangen jeg hørte den, men etter at jeg hadde hørt den godt og vel 15 ganger begynte det å bli for mye... Nå klikker jeg i vinkel bare jeg hører om Rybak Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine. Jeg liker deg Chris Jeg liker deg og Ola Gå og lei dere et hotell-rom og bli ferdig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Prophet, nå funker det mer eller mindre.Vel, mindre akkurat nå, men det er fordi ColdIce og jeg tester noe, men jeg har en fungerende utgave liggende ^^ Så bra! Vet du konkret hva feilen var? For å sitere ColdIce ... Hvis du kunne poste en løsning, slik at andre medlemmer har sjangsen til og hva som løste problemet ditt. Problemer: Den valgte feil database Skrivefeil i koden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg