Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) @Hylo: Tja, hvordan du oppfører deg i forhold til andre? Også får vi egen fanclub, og danner boyband, og får masse damer, og lever i sus og dus! *snip* Men vi kunne jo fått suksess vi kunne godt dannet et band, men det skulle vært ROCK! og ikke noe klissete, emosjonelt mas Endret 13. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Også får vi egen fanclub, og danner boyband, og får masse damer, og lever i sus og dus! *snip* Men vi kunne jo fått suksess vi kunne godt dannet et band, men det skulle vært ROCK! og ikke noe klissete, emosjonelt mas Forsåvidt enig, hater boyband >.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Et rockeband bestående av kun gutter, er likevel et boyband Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sameboe vil jo covre Rybakk joooo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Et rockeband bestående av kun gutter, er likevel et boyband Kontra Næh, ikke helt enig Egil :/ Sameboe vil jo covre Rybakk joooo. Ja, må jo ha Fairytale Dog, lage en mer rocket versjon Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Av en eller annen grunn har jeg aldri likt musikken til Rybakk, selv om jeg har hørt den dusinvis mange ganger i det siste. Hvordan er det med dere, faller musikken hans i smak? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sameboe vil jo covre Rybakk joooo. Ja, må jo ha Fairytale Dog, lage en mer rocket versjon Haha, jeg hadde kappet av dine edle deler om du så mye som hadde prøvd deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Av en eller annen grunn har jeg aldri likt musikken til Rybakk, selv om jeg har hørt den dusinvis mange ganger i det siste. Hvordan er det med dere, faller musikken hans i smak? Jeg hopper ikke i taket av Rybak, men jeg blir ikke sint og forbannet på radioen heller Ergo, helt grei musikk Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg! Nå kommer du med dystre spådommer her ja.. Ser ikke bort i fra det jeg heller Endret 13. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 @Hylo: Tja, hvordan du oppfører deg i forhold til andre? I forhold til eller rundt andre mennesker? Eller kanskje hvordan jeg prater med de, hvordan inntrykk de får av meg, osv? Vel, jeg kan trygt si at jeg neppe er noen people-person. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Liker ikke Rybakk noe særlig, men det han har kommet med er ganske orginalt, med fele og greier. Ikke akkurat dårlige greier. Men jeg vil ikke ha sangen på hjernen da :-/ Endret 13. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg! N-E-I! Jeg syntes forsovet at sangen var fin første gangen jeg hørte den, men etter at jeg hadde hørt den godt og vel 15 ganger begynte det å bli for mye... Nå klikker jeg i vinkel bare jeg hører om Rybak Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine. Jeg liker deg Chris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Personlig liker jeg ikke låten jeg heller, men kan alikevel ikke nekte på at den er en suksess. Altså er det ikke noen dårlig låt. Det at jeg har blitt drittlei av den etter å ha hørt på radio er ikke å benekte. Men det gjør den som sagt ikke til noen dårlig låt av den grunn. =) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Slik det ser ut fra Google's prognose, basert på hva folk søker på. Ser det dystert ut Edit: Rettet ord (for leifdektektivene) Endret 13. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Dette er hun som ligger på førsteplass, så det er kanskje ikke så overraskende. Endret 13. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Apropos Rybak, han har bursdag i dag. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Slik det ser ut fra Google's prognose, basert på hva folk søker på. Ser det dystert ut Edit: Rettet ord (for leifdektektivene) Om det kun gjelder søk som har "Aleksander Rybak" i seg, så kan det være håp Tenk på alle søkene som: - Norway mgp song - Norwegian mgp song - mgp rybak osv osv osv. Lista er uendelig, og det er mye lettere å huske "Hadise" enn "Aleksander Rybak" Endret 13. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg