Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

@Hylo: Tja, hvordan du oppfører deg i forhold til andre?

 

Også får vi egen fanclub, og danner boyband, og får masse damer, og lever i sus og dus!

*snip*

Men vi kunne jo fått suksess :cry:

 

vi kunne godt dannet et band, men det skulle vært ROCK! og ikke noe klissete, emosjonelt mas :thumbup:

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn har jeg aldri likt musikken til Rybakk, selv om jeg har hørt den dusinvis mange ganger i det siste.

 

Hvordan er det med dere, faller musikken hans i smak?

Jeg hopper ikke i taket av Rybak, men jeg blir ikke sint og forbannet på radioen heller :p Ergo, helt grei musikk :thumbup: Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg!

Lenke til kommentar
Nye låta hans vil bli landeplage i sommer, tro meg!

 

 

N-E-I!

 

Jeg syntes forsovet at sangen var fin første gangen jeg hørte den, men etter at jeg hadde hørt den godt og vel 15 ganger begynte det å bli for mye... Nå klikker jeg i vinkel bare jeg hører om Rybak :angry:

 

Eg kjenner at eg blir sur kvar einaste gong det kjem nokon småungar med Rybak-låta så høgt som det går på mobilane sine.

 

Jeg liker deg Chris :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Personlig liker jeg ikke låten jeg heller, men kan alikevel ikke nekte på at den er en suksess. Altså er det ikke noen dårlig låt. Det at jeg har blitt drittlei av den etter å ha hørt på radio er ikke å benekte. Men det gjør den som sagt ikke til noen dårlig låt av den grunn. =)

Lenke til kommentar
Slik det ser ut fra Google's prognose, basert på hva folk søker på. Ser det dystert ut

 

Edit: Rettet ord (for leifdektektivene)

 

Om det kun gjelder søk som har "Aleksander Rybak" i seg, så kan det være håp :D

 

Tenk på alle søkene som:

- Norway mgp song

- Norwegian mgp song

- mgp rybak

 

osv osv osv. Lista er uendelig, og det er mye lettere å huske "Hadise" enn "Aleksander Rybak" :)

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...