Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fordi jeg hadde rett. ( Samt du løy,slikt liker man ikke. Spesielt når jeg hadde rett.

Jeg løy ikke, bare tulla litt. ^^

Ikke at det betyr noe selvsagt.^^

(but I did win :cool: )

Lenke til kommentar
(but I did win :cool: )

Jeg føler relevansen synker stadig her, Danielzu. Jeg forventer store flotte innlegg i politikk-delen fremover. Jeg skrev ett halvlangt innlegg i deppetråden i stad, samt et langt innlegg i mini-anmld. i forigårs. :D

 

 

"Faste rammar, og tydelege framskritt!"

 

(Elling) :D

Lenke til kommentar
Yngre enn meg faktisk :) Men du skal ha at du holder deg meget seriøs ^^,

Nåja, vi er begge 92, men nå har jeg faktisk bursdag veldig mot slutten av året, så du er inne på noe. Og ja, takk skal du ha. Jeg prøver å komme med noe relevant en sjelden gang. :)

 

Jeg er også 92 :new_woot:

 

Gapwick har et poeng btw :p

Lenke til kommentar
Yngre enn meg faktisk :) Men du skal ha at du holder deg meget seriøs ^^,

Nåja, vi er begge 92, men nå har jeg faktisk bursdag veldig mot slutten av året, så du er inne på noe. Og ja, takk skal du ha. Jeg prøver å komme med noe relevant en sjelden gang. :)

 

Jeg er også 92 :new_woot:

 

Gapwick har et poeng btw :p

La oss lage en klubb, som heter: Club 92

 

Også får vi egen fanclub, og danner boyband, og får masse damer, og lever i sus og dus!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Slike tester gjør meg heller frustrert. Skal bedømme hvorvidt en person egner seg på f.eks slottet ved hjelp av 5 spørsmål. Eller å finne ut hvor mange barn en får ut ifra 8 spm, hvor 3 av spørsmålene ikke har noe som helst relevans for livssituasjonen.

 

...så legger samtlige personer ut resultatene sine på facebook og får overraskende kommentarer.

 

Paien var forresten vellykket med unntak av litt for lite rabarbra og at bunnen ble litt lite stekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...