Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nu kommer pappa hjem hva skal jeg si til han ?? Har ikke vært på skolen siden jeg ikke føler meg bra Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nu kommer pappa hjem hva skal jeg si til han ?? Har ikke vært på skolen siden jeg ikke føler meg bra Si at du har hatt ufrivillig ereksjon...men at det ga seg for en halv time siden! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nu kommer pappa hjem hva skal jeg si til han ?? "Har ikke vært på skolen siden jeg ikke føler meg bra " Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nu kommer pappa hjem hva skal jeg si til han ?? Har ikke vært på skolen siden jeg ikke føler meg bra Har ikke vært på skolen siden jeg ikke føler meg bra Det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sameboe, tok en sigg i sted da jeg gikk hjem fra skolen. Er for tidlig å ete, blir ikke mat før om en to-tre timer Og jeg dusja i morges for å våkne og vi har ikke stor nok tank til alt for mange dusj om dagen, og sida jenta jeg bor med tok en halvtimes dusj i sted, er jeg skeptisk til om det er igjen varmtvann nå Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Lurer på om kantina er åpen i morgen på skolen før tetamen starter. Satser på det. Hadde kjøpt inn 2*0,5l med cola Drukket opp en nå, da jeg måtte ha sukker for å heletatt gidde å se på hva jeg skal øve på. Mulig å skrive to avsnitt og ha de vedsiden av hverandre i word? Slik at jeg slipper å ha evig lange sider. Glem det. Fant en løsning. Endret 13. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Og jeg dusja i morges for å våkne og vi har ikke stor nok tank til alt for mange dusj om dagen, og sida jenta jeg bor med tok en halvtimes dusj i sted, er jeg skeptisk til om det er igjen varmtvann nå Dere bør lage en regel om at den som dusjer i mer enn ett kvarter må gå resten av dagen som h*n gikk i dusjen. Nesten alle tjener på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ha ha ha. Kanskje det ja, nå flytter hu ut i neste uke elns da, så er no stress. Når juni kommer, tror jeg jeg etterhvert får hele jævla kåken for meg selv Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har de lite å gjøre? Endret 13. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Go' dag alle sammen! Hva skjer? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har de lite å gjøre? Haha :!: Tror nok jeg skal holde meg til NOD32heretter ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg må slutte å leve i trua om at jeg kan gå ute i singlet og shorts. Jeg har feila to dager på rad nå. I går var det win, og ikke fail. Tror du alt har glemt hvor awesome det var ute Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jammen det ble jo kaldt etterhvert. Det er det som har skjedd hver dag Så sitter jeg å snufser når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jammen det ble jo kaldt etterhvert. Det er det som har skjedd hver dag Så sitter jeg å snufser når jeg kommer hjem. Skaff noen til å varme deg når du blir kald. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jenta har jo det! Og om hun ikke hadde hatt det så hadde hun kjapt fått seg det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Herlig sang Dette er ikke "Fairytaleroll" Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jammen det ble jo kaldt etterhvert. Det er det som har skjedd hver dag Så sitter jeg å snufser når jeg kommer hjem. Skaff noen til å varme deg når du blir kald. Jeg har det. Han er bare sjelden til stede når jeg skal hjem fra skolen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Troll - Drep de kristne burde vekke meg. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jenta har jo det! Og om hun ikke hadde hatt det så hadde hun kjapt fått seg det Haha, awh. Søtingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Herlig album i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg