SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 diskusjon.no skinet er forferdelig. Det er det beste. Det eller hardware-skinnet. Jeg takler ikke dynamiske og skin som tar hele skjermen. Signaturer blir også fucka av det. Alltid brukt sånn midtstilt. Ikke enig der. Bytt til ip.board 2.2.0 så får vi se Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg møtte en gammel kjenning fra forumet her i dag. Mrbjoern. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil anse meg som heldig som ikke har fått reklame på Spotify på en lang stund! Jeg har aldri fått Eurovision reklamen, Arvid og alt annet har vært borte...Og jeg har ikke Premium Account...Er jeg heldig eller =D Du er heldig som blir så glad for så lite. ^^ @SpecialForce: MY EYES! Neida, det var faktisk ikke så ille. Kunne brukt det hvis jeg ikke hadde brukt det andre så mye. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 diskusjon.no skinet er forferdelig. Det er det beste. Det eller hardware-skinnet. Jeg takler ikke dynamiske og skin som tar hele skjermen. Signaturer blir også fucka av det. Alltid brukt sånn midtstilt. Ikke enig der. Bytt til ip.board 2.2.0 så får vi se Som sagt, takler ikke skin som tar hele skjermen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gah, koding av login-script er dødens Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Gah, koding av login-script er dødens Koding av gjestebok-script er dødens Endret 13. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 I can imagine Jeg er så trett, og så lei av å se kode over hele skjermen og parse error og manglende fnutter og semikolon og parenteser. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 jeg er lei av å vaske. vaska hele ene bygget her om dagen, og hele huset nå. holder på å rydde ut av rommet og vaske her også. ferdig her om 3 dager ræva å rydde ut av skapet og alt, fordi det tar så lang tid, sjøl om man ikke har så mye. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er jeg hjemme, helt utslitt etter 8 timer skole. Heldigvis kommer det en mann med øl på døra snart! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 skjer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Trett som faen og veldig lei av å skrive Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Logic not found Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) skjer? Lars tar meg på tissen. Endret 13. mai 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Trett som faen og veldig lei av å skrive Ta en pause, ta en sigg, et litt, ta en dusj, og fortsett med skrivinga skjer? Lars tar meg på tissen. PICS OR IT DIDN'T HAPPEND! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg må slutte å leve i trua om at jeg kan gå ute i singlet og shorts. Jeg har feila to dager på rad nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Så vidt jeg har forstått har du en liten kid selv så det burde da ikke være så vansklig å føle med? Det er noe annet med han da. Klarer du ikke å følge med? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg må slutte å leve i trua om at jeg kan gå ute i singlet og shorts. Jeg har feila to dager på rad nå. Kan du vel! Det er utrolig viktig å oppmuntre våren når den først snuser innom, så den ikke stikker igjen. Du får heller som meg lide litt for årstiden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 skjer? * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Geir Dette skjedde vel i går tror jeg også. Bare ikke gjør det, folkens. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg må slutte å leve i trua om at jeg kan gå ute i singlet og shorts. Jeg har feila to dager på rad nå. Jeg er forkjølet, mest fordi jeg har gått fra kjølig til varm til kjølig igjen for fort Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg må slutte å leve i trua om at jeg kan gå ute i singlet og shorts. Jeg har feila to dager på rad nå. Da er det noe feil med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg