CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 I morra får jeg vite om jeg kommer opp til eksamen.. 20% av trinnet kommer opp (A,B,C,D). Alle tenker jo "jeg kommer ikke opp, er bare tjue prosent".. men noen må jo være en av de tjue. Noen må opp. Typisk at det er meg, eller min klasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hater og være syk jeg har logge i senga siden klokka 8 i dag !! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 I morra får jeg vite om jeg kommer opp til eksamen.. 20% av trinnet kommer opp (A,B,C,D). Alle tenker jo "jeg kommer ikke opp, er bare tjue prosent".. men noen må jo være en av de tjue. Noen må opp. Typisk at det er meg, eller min klasse. Her også Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Dere får ha lykke til VG1tardz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 clvn, fant ut av det, var noen manglende { og ei for-løkke som var litt fucktard. Nå er det eneste jeg mangler "functions.inc" som jeg ikke kan huske å ha skrevet eller sett noe til. Får komme meg hjem og finne ut mer om de funksjonene Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Akkurat! jeg skal klippe meg i morgen klokken 1830! I wantz pics! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Stille på jobb nå, men det gjør meg egentlig ingenting. Halvsoving og god musikk på spotify fikser det meste.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tøsa: Signaturen din bryter rettningsløsningene You shall fix it Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tøsa: Signaturen din bryter rettningsløsningene You shall fix it Hvilken regel bryter han? Dere får ha lykke til VG1tardz. Ty ungdomskolehahahhaehenoob. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tøsa: Signaturen din bryter rettningsløsningene You shall fix it Hvilken regel bryter han? Den var over 4 linjer i diskusjon.no sitt forumdesign, rettet det nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Tøsa: Signaturen din bryter rettningsløsningene You shall fix it Hvilken regel bryter han? Den var over 4 linjer i diskusjon.no sitt forumdesign, rettet det nå. EDIT: Bare tulla Er bra nå Tøsa: Signaturen din bryter rettningsløsningene You shall fix it Hvilken regel bryter han? Firelinjers regelen Endret 13. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Prøvd å tømme cachen på nettleser for å så oppdatere? Den er på 4 linjer i diskusjon.no sitt tema her nå Nevermind, du edita posten.. Endret 13. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Prøvd å tømme cachen på nettleser for å så oppdatere? Den er på 4 linjer i diskusjon.no sitt tema her nå Sjekk edit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gjør det selv Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 diskusjon.no skinet er forferdelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 diskusjon.no skinet er forferdelig. Det er det beste. Det eller hardware-skinnet. Jeg takler ikke dynamiske og skin som tar hele skjermen. Signaturer blir også fucka av det. Alltid brukt sånn midtstilt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 diskusjon.no skinet er forferdelig. Det er det beste. Det eller hardware-skinnet. Jeg takler ikke dynamiske og skin som tar hele skjermen. Signaturer blir også fucka av det. Alltid brukt sånn midtstilt. Har brukt diskusjon.no skinnet siden jeg ble medlem...Er best i mine øyne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 diskusjon.no skinet er forferdelig. Det er det beste. Det eller hardware-skinnet. Jeg takler ikke dynamiske og skin som tar hele skjermen. Signaturer blir også fucka av det. Alltid brukt sånn midtstilt. Har brukt diskusjon.no skinnet siden jeg ble medlem...Er best i mine øyne diskusjon.no skinet har jeg aldri brukt, diskusjon.no fantes ikke engang når jeg ble medlem her. For øyeblikket bruker jeg hardware.no dynamisk. Som jeg har brukt i noen år nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil anse meg som heldig som ikke har fått reklame på Spotify på en lang stund! Jeg har aldri fått Eurovision reklamen, Arvid og alt annet har vært borte...Og jeg har ikke Premium Account...Er jeg heldig eller =D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Dere får ha lykke til VG1tardz. I second. sap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg