Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gah, klør i øya av tretthet og mysinga på koden som ikke virker gal i det hele tatt gjør ikke ting bedre Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Huff. Nå har jeg lest en side DNFK på iphone. Dette er lavmål Heh, jeg har lest sikkert femti sider på Iphone Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 iPhone er jo ikke ille. Prøv en vanlig telefon med liten skjerm av typen 3 år gammel. Det funker, men ikke mer enn det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skole er det som foregår. Blir en øl med Vassdal i kveld, Meget fint bilde Undrer på om det er positivt eller negativt, siden du ikke sa det var fint før du visste det var meg Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er jeg sliten! =( Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Burde være relevant for flere her inne: Six optimal options for sleep schedule # 20 min Naps Core Sleep (hrs) Total Sleep (hrs) Net Benefit (vs 8 hrs) Nap Sched. Flexibility Nickname 0 8 8 0 n/a Monophasic 1 6 6.3 1.7 +/-3 hr Siesta 2 4.5 5.2 2.8 +/-2 hr Everyman 3 3 4 4 +/-1 hr Everyman 4 or 5 1.5 2.8 5.2 +/-30 min Everyman 6 0 2 6 +/-30 min Uberman via ohgodthechicken.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Black sitcoms is of the hook! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er jeg sliten! =( Gå hjem å legg deg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 merker jeg litt subtil fiendtlighet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gah, klør i øya av tretthet og mysinga på koden som ikke virker gal i det hele tatt gjør ikke ting bedre Om det er PHP: Post koden her i spoilertags, så skal jeg se på den etter å ha sett på en scanner som tuller seg :< Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tipper Datasmurf etterhvert merker at verden ikke er helt slik den skal være, og får beskjed om å følge en hvit kanin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gah, klør i øya av tretthet og mysinga på koden som ikke virker gal i det hele tatt gjør ikke ting bedre Om det er PHP: Post koden her i spoilertags, så skal jeg se på den etter å ha sett på en scanner som tuller seg :< Okidoki ^^ Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /hsphere/local/home/sjurvaag/hint.sjurvaage.com/mmt261/login.php on line 128 echo "<option value='$scode'"; if ($scode== "AL") { echo " selected"; echo ">$state</option>\n"; } Line 128 = første linje i kode-snutten her. Tipper Datasmurf etterhvert merker at verden ikke er helt slik den skal være, og får beskjed om å følge en hvit kanin. Om kaninen bare dukker opp så Jeg har prøvd å finne den veldig lenge nå, jeg vil bare hoppe ned i hullet dens og spise sopp og kaker og drikke te med gærne mennesker. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 "De homofile kan nå både gifte seg og adoptere barn. Dermed er det meningsløst for heterofile å ha sex med ektefellene sine." Herregud.no er så underholdende at jeg pisser på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /hsphere/local/home/sjurvaag/hint.sjurvaage.com/mmt261/login.php on line 128 echo "<option value='$scode'"; if ($scode== "AL") { echo " selected"; echo ">$state</option>\n"; } Line 128 = første linje i kode-snutten her. Faen, er glad det ikke er meg som må kode det. Gudd løkk! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforParse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /hsphere/local/home/sjurvaag/hint.sjurvaage.com/mmt261/login.php on line 128 echo "<option value='$scode'"; if ($scode== "AL") { echo " selected"; echo ">$state</option>\n"; } Line 128 = første linje i kode-snutten her. Ikke at jeg kan noe om PHP, men virker som du har glemt > etter 'code' Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er jeg sliten! =( Gå hjem å legg deg Jeg gidder ikke legge meg. Jeg er bare sliten -.-" Og smått grinete, men det gidder jeg ikke utdype pga humør Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforParse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /hsphere/local/home/sjurvaag/hint.sjurvaage.com/mmt261/login.php on line 128 echo "<option value='$scode'"; if ($scode== "AL") { echo " selected"; echo ">$state</option>\n"; } Line 128 = første linje i kode-snutten her. Ikke at jeg kan noe om PHP, men virker som du har glemt > etter 'code' He he, nei du, den dukker opp etter echo " noen linjer lenger ned Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 jeg har lyst uuuut! *titte ut vinduet og kjenne varmen fra solen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /hsphere/local/home/sjurvaag/hint.sjurvaage.com/mmt261/login.php on line 128 echo "<option value='$scode'"; if ($scode== "AL") { echo " selected"; echo ">$state</option>\n"; } Line 128 = første linje i kode-snutten her. Faen, er glad det ikke er meg som må kode det. Gudd løkk! Takk, jeg trenger det Oppretting av database og koding av ting og tang for http://hint.sjurvaage.com/mmt261 gikk helt greit. oppdatering.php som kompisen min mekka med like lite skills som meg, gikk helt greit. Dette gikk ikke like greit Og så må vi flette alt sammen også. Woohoo Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /hsphere/local/home/sjurvaag/hint.sjurvaage.com/mmt261/login.php on line 128 echo "<option value='$scode'"; if ($scode== "AL") { echo " selected"; echo ">$state</option>\n"; } Line 128 = første linje i kode-snutten her. Ignorer PMen jeg sendte, jeg tror du mangler en ; på linje 127. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg