Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da har jeg tatt hånd om dagens ærender. Sommeren er herlig og desidert den beste årstida! Herlig vær her ved kysten. Hva holder folket på med? Skole og jobb? Selv har jeg sommerferie. \o/ Jeg sitter å konfigurerer noen printere, hører på musikk og surfer forum. Koser meg ganske greit med andre ord Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Merkelig, hver gang jeg går mot venstre blir høyre lengre borte... Høyre glir vel ikke lenger bort om du går til venstre. Høyre følger deg jo hele tiden. Hvis du går til venstre, vil da det du så på som høyre, bli bak deg, og det vil forsvinne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Begynner å lure på om det var så lurt å gå inn og sette seg foran en PC og prøve å finne ut hva som er feil i koden min Kjenner trettheten sige over meg igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan noen bære meg til Dragvoll? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Datasmurf: Du dro altså frivillig til skolen for å nerde? Saft suse! Danielzu: Joda, er sommer når det er over 20c og folk sitter på terassene og drikker øl i t-skjorte og shorts. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Skole er det som foregår. Blir en øl med Vassdal i kveld, Meget fint bilde Endret 13. mai 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Datasmurf: Du dro altså frivillig til skolen for å nerde? Saft suse! Vandra inn i ørska er vel bedre ord å bruke Fant ut at når jeg likevel hadde gått den "lange" veien hit, kunne jeg prøve å gjøre noe produktivt Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, heldigvis ikke samme farge, da! Ellers hadde jeg blitt dårlig nå Jæævlig. Du driver å napper etter cakefarts i dette øyeblikk. *jobbe for å få fin comeback* Jeg er sikker på at du allerede har baket deg en sjokoladekake, jeg! Mye krem, og litt myk i konsistensen =3 Hahahaha. Aldri. Jeg har gjemt mobilen til Ane HAHAHAH. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så ho fikk ikke meldinga mi? xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så ho fikk ikke meldinga mi? xD Nei, ho fikk ikke det Jeg forteller ikke hvor den er. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sjekk signaturen din Kine! Nå blir Kim glad! Han ga opp DNFK han xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sjekk signaturen din Kine! Nå blir Kim glad! Han ga opp DNFK han xD Jeg har kjempesnill signatur. Og jeg fortalte Ane hvor mobilen er. Jeg måtte tvinge henne til å legge den fra seg ett kvarter. Stress Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fant mobilen min lett jeg da^-^ Var ute også fikk jeg ikke lov til å ta den med ut av Kine ): Buuu. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kvinnfolk og tomflasker... 2 ting jeg ikke skjønner meg på Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sa han som tror på tusser og troll. ^^ Uansett, ha en fin dag. Jeg skal ut og kjøpe "Det var en gang et menneske". Mer troverdig det enn en allmektig gud med en sønn født under jomfrufødsel som metta ørtogførti mann på litt brød og fisk og gjorde vann til vin og gikk på vannet og what not Jeg tror ikke på det heller. For en fin dag! Sol, blå himmel og rollerblades. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) da var man hjemme etter kort dag på skolen skjer alle sammen? Edit: double trouble Endret 13. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Rolling! Rolling! Rolling on the riveeer! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Huff. Nå har jeg lest en side DNFK på iphone. Dette er lavmål Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dobbelpost ftw! Jeg holder på å installere SQL 2008 på serveren, etterpå skal jeg kose meg med innstallasjon av configuration manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg