L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Da er det jo en særdeles stor fare for at man faktisk hører en stemme og kanskje må bruke sin egen! Bruke sin egen er valgfritt. Det kan være ganske effektivt å ringe fra skjult nummer og bare puste tungt også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ferdig med eksamen! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Kanskje ikke dagens ungdom har oppdaget den ennå, men det er en sånn grønn knapp på telefonen deres. Den vil i de aller fleste tilfeller virke veldig mye mer effektivt for å våkne folk, ifht "send sms"-knappen. Prøv den grønne neste gang(etter at du har funnet ønsket vekkeobjekt i kontaktlisten)! For good measure, hold gjerne toppen av telefonen mot øret, og lytt, etter at du har trykket på knappen Da er det jo en særdeles stor fare for at man faktisk hører en stemme og kanskje må bruke sin egen! Haha. Nå har vi gratis sms da^-^ Så spiller ingen rolle^-^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hu har blitt fingra av hele hockeylaget til Mangelrud Star assa. Og ikke bare A-laget, Juniorlaget også. Og gutter 10.Hvem? Og har du nummeret til denne skjønnheten? Ferdig med eksamen! Gratla med overstått. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 ^ *kaste opp litt i munnen av det Ane sa* Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 ^ *kaste opp litt i munnen av det Ane sa* Du er teit. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hu har blitt fingra av hele hockeylaget til Mangelrud Star assa. Og ikke bare A-laget, Juniorlaget også. Og gutter 10.Hvem? Og har du nummeret til denne skjønnheten? Haha, du har sett den videoblogg-parodien sant? Epic. ^ *kaste opp litt i munnen av det Ane sa* Du er teit. Jeg er hvertfall ikke fjolleguri. Nussnuss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, du har sett den videoblogg-parodien sant? Epic.Sorry. Jeg har detti litt ut av hva kidsa følger med på. Jeg er nok ikke kul nok. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 ^-^ Jeg bør virkelig jobbe nå. DNFK er laget som et distraherings medium ._. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Haha, du har sett den videoblogg-parodien sant? Epic.Sorry. Jeg har detti litt ut av hva kidsa følger med på. Jeg er nok ikke kul nok. Endret 13. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 .... kine er rar ._. Oh yesh!! JEG HAR KAKE Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker min nye avatar <3 Jeg og Syns du skal ha håret sånn til vanlig. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Oh yesh!! JEG HAR KAKE Jeg har Cola og boller med rosiner^-^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 ^ *kaste opp litt i munnen av det Ane sa* Hva sa Ane? xD Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hva sa Ane? xD Jeg bare sa at vi har gratis sms ._. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sorry. Jeg har detti litt ut av hva kidsa følger med på. Jeg er nok ikke kul nok. Så vidt jeg har forstått har du en liten kid selv så det burde da ikke være så vansklig å føle med? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 ^ *kaste opp litt i munnen av det Ane sa* Hva sa Ane? xD Jeg spyr i munnen av at dere har sånn bestekååmpizz "sende gratis melding" skit. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Oh yesh!! JEG HAR KAKE Jeg har Cola og boller med rosiner^-^ Jeg lover deg, denne kaka spinner sirkler rundt boller og cola =D omnomnomnom=3 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) .... kine er rar ._. Oh yesh!! JEG HAR KAKE Øøøy, jeg er vel ikke rar? :0 Og hvordan du klarer å spise kake etter det vi så på igår er for meg ett mysterium Endret 13. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Øøøy, jeg er vel ikke rar? :0 Du kan flytende svensk, da må man vel være litt rar? =D edit: Haha, heldigvis ikke samme farge, da! Ellers hadde jeg blitt dårlig nå Endret 13. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg