Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde ho vel ikke? :o

Jeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! :p

 

Kremt*7*kremt ^-^ Men det var faktisk den siste meldinga som vekka meg så du var så slink atte^-^

Kanskje ikke dagens ungdom har oppdaget den ennå, men det er en sånn grønn knapp på telefonen deres. Den vil i de aller fleste tilfeller virke veldig mye mer effektivt for å våkne folk, ifht "send sms"-knappen.

Prøv den grønne neste gang(etter at du har funnet ønsket vekkeobjekt i kontaktlisten)! For good measure, hold gjerne toppen av telefonen mot øret, og lytt, etter at du har trykket på knappen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
He's Pac-Man :p

"He" would not have been my first guess :p

Judging by the nick, that is :p

 

Jeg er nok hankjønn ja, og før var det Pac-Man som brukernavn.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Gjorde ho vel ikke? :o

Jeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! :p

 

Kremt*7*kremt ^-^ Men det var faktisk den siste meldinga som vekka meg så du var så slink atte^-^

Kanskje ikke dagens ungdom har oppdaget den ennå, men det er en sånn grønn knapp på telefonen deres. Den vil i de aller fleste tilfeller virke veldig mye mer effektivt for å våkne folk, ifht "send sms"-knappen.

Prøv den grønne neste gang(etter at du har funnet ønsket vekkeobjekt i kontaktlisten)! For good measure, hold gjerne toppen av telefonen mot øret, og lytt, etter at du har trykket på knappen :thumbup:

 

Da er det jo en særdeles stor fare for at man faktisk hører en stemme og kanskje må bruke sin egen! :scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...