tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mulig det, men husker deg ikke ihvertfall I have been gone for quite a while Jeg husker SnittLeif.. Yey! Du har sikkert skifta brukernavn siden sist jeg var innom her, for nå ringer det ingen bjeller He's Pac-Man Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 KIM HIMSELF ER BORTE =( Ja, merker det. Menmen. Jeg er ikke kul nok til å være i signaturen mer enn ett par timer jeg. Greit det XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gud bedre jeg er trett Får komme meg ut og gå meg en tur for å holde meg selv i live. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 He's Pac-Man "He" would not have been my first guess Judging by the nick, that is Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 KIM HIMSELF ER BORTE =( Ja, merker det. Menmen. Jeg er ikke kul nok til å være i signaturen mer enn ett par timer jeg. Greit det XD Joda, men tror det er en "D" som står i veien for hva Kim vil x) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 KIM HIMSELF ER BORTE =( Ja, merker det. Menmen. Jeg er ikke kul nok til å være i signaturen mer enn ett par timer jeg. Greit det XD Joda, men tror det er en "D" som står i veien for hva Kim vil x) Jeg vil forstatt være Fin Katt *hmpf* Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gjorde ho vel ikke? :oJeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! Kremt*7*kremt ^-^ Men det var faktisk den siste meldinga som vekka meg så du var så slink atte^-^ Kanskje ikke dagens ungdom har oppdaget den ennå, men det er en sånn grønn knapp på telefonen deres. Den vil i de aller fleste tilfeller virke veldig mye mer effektivt for å våkne folk, ifht "send sms"-knappen. Prøv den grønne neste gang(etter at du har funnet ønsket vekkeobjekt i kontaktlisten)! For good measure, hold gjerne toppen av telefonen mot øret, og lytt, etter at du har trykket på knappen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 He's Pac-Man "He" would not have been my first guess Judging by the nick, that is Jeg er nok hankjønn ja, og før var det Pac-Man som brukernavn.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 .... kine er rar ._. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 .... kine er rar ._. Jeg er rar på svensk ja Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er rar på svensk ja Nei ._. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Srsly. Det var godt å sove til nå. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 .... kine er rar ._. Jeg er rar på svensk ja jeg ja Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er nok hankjønn ja, og før var det Pac-Man som brukernavn.. Jammen det er jo greit, men du ser vel hvordan TøseGuri kan være litt misvisende? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 ANE; Benekter du fakta *fingersnap* Det er jo noe alle vet. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 jeg ja Du er det ja^-^ ANE; Benekter du fakta *fingersnap* Det er jo noe alle vet. LOOOL. Bra gjennomført ^-^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Yay, pc i geo-timen Så bildet var av deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker min nye avatar <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gjorde ho vel ikke? :oJeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! Kremt*7*kremt ^-^ Men det var faktisk den siste meldinga som vekka meg så du var så slink atte^-^ Kanskje ikke dagens ungdom har oppdaget den ennå, men det er en sånn grønn knapp på telefonen deres. Den vil i de aller fleste tilfeller virke veldig mye mer effektivt for å våkne folk, ifht "send sms"-knappen. Prøv den grønne neste gang(etter at du har funnet ønsket vekkeobjekt i kontaktlisten)! For good measure, hold gjerne toppen av telefonen mot øret, og lytt, etter at du har trykket på knappen Da er det jo en særdeles stor fare for at man faktisk hører en stemme og kanskje må bruke sin egen! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hu har blitt fingra av hele hockeylaget til Mangelrud Star assa. Og ikke bare A-laget, Juniorlaget også. Og gutter 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg