theresaaa Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Såpass...Da var det mange som fikk dobbelt opp med russekort da eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Men uten russekort og godteri var du ikke mye interessant lenger? =P Noen flere enn meg som ville likt å sett en "Kuroi-Neko og Torg3r sin smuskeluskesussebassetråd"? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Noen flere enn meg som ville likt å sett en "Kuroi-Neko og Torg3r sin smuskeluskesussebassetråd"? Jeg ville haha. Nei^-^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg undres fortsatt på om bildet til Programvare faktisk er han... Jeg syns det ligner på en wannabe-vampyr tbh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jonas, ja, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Enda et sted der dere kvinner blir særbehandlet. Hadde jeg stilt meg opp ved en barneskole og begynt å rope ut at jeg hadde gratis godteri og at jeg lurte på hvem som ville ha så hadde jeg blitt uglesett og sannsynligis taua inn til avhør. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Noen flere enn meg som ville likt å sett en "Kuroi-Neko og Torg3r sin smuskeluskesussebassetråd"? HAhaha, hadde vel blitt stengt ganske fort tror jeg Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Men uten russekort og godteri var du ikke mye interessant lenger? =P Noen flere enn meg som ville likt å sett en "Kuroi-Neko og Torg3r sin smuskeluskesussebassetråd"? Jeg er med på den jeg altså Jeez. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Men uten russekort og godteri var du ikke mye interessant lenger? =P Noen flere enn meg som ville likt å sett en "Kuroi-Neko og Torg3r sin smuskeluskesussebassetråd"? Nei Endret 13. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mulig det, men husker deg ikke ihvertfall I have been gone for quite a while Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nei, det er virkelig noe i det. Men jeg tror du har flere venninner enn Kine, for å si det sånn =P Haha. Njæææ. Men har ingen stygge venner jeg ^-^ Så du synes tilogmed Trine-Barthild med svarte hår ut av nesa er pen? Min erfaring er at alle pene jenter har ei stygg irriterende venninne =P TILOGMED SHADRA MED BART!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Har akkurat vært på barneskolen og delt ut godteri og russekort. Hadde ca 500 russekort. Godteri var tomt etter ca.. 2 minutter og 13 sekunder. Russekort var tomt etter omtrent 11 minutter. Aldri følt meg så populær i hele mitt liv. Enda et sted der dere kvinner blir særbehandlet. Hadde jeg stilt meg opp ved en barneskole og begynt å rope ut at jeg hadde gratis godteri og at jeg lurte på hvem som ville ha så hadde jeg blitt uglesett og sannsynligis taua inn til avhør. Ville vel blitt sett på slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mulig det, men husker deg ikke ihvertfall I have been gone for quite a while Jeg husker SnittLeif.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Men da stakk jeg hjem...gidder ikke sitte på skolen å sture So long forumtøser Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 KIM. SOMETHING IS MISSING. D: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 KIM HIMSELF ER BORTE =( Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Yay, pc i geo-timen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mulig det, men husker deg ikke ihvertfall I have been gone for quite a while Nicket ringer en bjelle. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mulig det, men husker deg ikke ihvertfall I have been gone for quite a while Jeg husker SnittLeif.. Yey! Du har sikkert skifta brukernavn siden sist jeg var innom her, for nå ringer det ingen bjeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg