Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha. Sådär. Har ingenting å gjøre, men jeg har skolebrød, ordentlig cola og røyk så jeg overlever Også har jeg jo ene halvdelen av Kliss og Klass bak meg, så det er litt humor det og Moro på skolejobb? (Look, I remembered) Haha, kanskje det bare er "skolejobb" jeg skal kalle det fra nå av? =D Hva er det dere har nå? Egentlig foto, men jeg skal ikke ta bilder før imårra. Sigh. Nå er det røykepause. Brb. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mm. For han kan jo ikke la Ane være i fred ett sekund. Du vet at hun kom for sent pga deg eller? Bishhhh. Gjorde ho vel ikke? :o Jeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! Riiiiight. Sjekk innboksen hennes ASAP Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Men da gjør jeg jo noe?Da har jeg jo brutt maincode numero uno. Bare sørg for at de blir skikkelig ustilige så går det bra. Hahah, deal Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Han liker deg også da, han har bare ikke innrømt det enda Dessuten er du ikke stygg Haha. Ja, jeg satt det bare litt på spissen. Det er ikke meg han driver å planlegger busketurer med hvertfall Haha. Sier jo bare litt om hvor billig han er Busketurer faktisk x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Han flørter bare med Ane, jeg er den stygge venninna som er i veien HAHA.Alle fine damer har en stygg venninne osv. Buuu. Teiteste jeg har hørt. ræl. ._. Nei, det er virkelig noe i det. Men jeg tror du har flere venninner enn Kine, for å si det sånn =P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nei, det er virkelig noe i det. Men jeg tror du har flere venninner enn Kine, for å si det sånn =P Haha. Njæææ. Men har ingen stygge venner jeg ^-^ Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Filippinene – et land med evigvarenede konflikter? Er dette en grei overskrift, eller vil et spørsmålstegn trekke ned? Evt. har dere forslag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nei, det er virkelig noe i det. Men jeg tror du har flere venninner enn Kine, for å si det sånn =P Haha. Njæææ. Men har ingen stygge venner jeg ^-^ Fordi du er den styggeste? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fordi du er den styggeste? Jepp^-^ Hvordan visste du det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 tjohei. Velkommen tilbake til meg Aldri sett deg før men....Hallo Joda, det har du Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fordi du er den styggeste? Jepp^-^ Hvordan visste du det? HELL NO! Den diggeste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fordi du er den styggeste? Jepp^-^ Hvordan visste du det? Dro konklusjoner tjohei. Velkommen tilbake til meg Aldri sett deg før men....Hallo Joda, det har du Mulig det, men husker deg ikke ihvertfall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nei, det er virkelig noe i det. Men jeg tror du har flere venninner enn Kine, for å si det sånn =P Haha. Njæææ. Men har ingen stygge venner jeg ^-^ Så du synes tilogmed Trine-Barthild med svarte hår ut av nesa er pen? Min erfaring er at alle pene jenter har ei stygg irriterende venninne =P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HELL NO!Den diggeste DERFOR liker jeg deg^-^ Ikke like frekk som visse andre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Okay, da vet vi det. Jeg er allergisk mot mana potions. Betyr det at jeg får dem? Nje, skeptisk Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg undres fortsatt på om bildet til Programvare faktisk er han... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HELL NO!Den diggeste DERFOR liker jeg deg^-^ Ikke like frekk som visse andre Wohoo She likes me Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HELL NO!Den diggeste DERFOR liker jeg deg^-^ Ikke like frekk som visse andre Jeg er da ikke frekk, du sa du ikke hadde noen stygge venner...da må du jo være den styggeste i dine øyne Spørr du meg er du heit Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Wohoo She likes me ^-^ Var vel ikke noe sjokk? Sameboe: Haha. Ok^-^ Endret 13. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Wohoo She likes me ^-^ Var vel ikke noe sjokk? Med tanke på at i like you too, så egentlig ikke ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg