Underpants Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hallo og god kveld! Hva skjer her? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei, Nora.Jeg er alkoholliker edit: Betyr "snakkes snart" at du chatter i søvne eller at du ikke har noe tro på at du sovner? Jeg tror ikke jeg får sove Er så kvalm Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet hvordan jeg skrur av sånn at folk ikke kan se bilder som er tagget av meg på Facebook? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Huff da =/ Faen, klærne mine. De er sikkert ferdige nå. Og jeg som står og steker egg. Ja ja Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet hvordan jeg skrur av sånn at folk ikke kan se bilder som er tagget av meg på Facebook? Fant ut . Satan hvor slum skoledag jeg har i morgen . Skal bare se en film på 1 time og 40 minutt så er det rett hjem . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm. Lage ferdig maten og så gå og hente klærne, eller bare forlate eggene og springe dit og håpe at jeg klarer det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan kan man fake feber? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan kan man fake feber? Hårføner? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Enkelt. Man tapper vasken full av kokende varmt vann. Dypper trynet nedi, tar tempen, sier man er syyk..viser tempen til mamma, som ikke tror på det og sender deg på skolen. Når så huden begynner å flasse av pga 2.grads forbrenning blir du sendt hjem og får flere dagers fri. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Men bare så det er sakt så bør du dra på skolen uansett . Skole er gøy og lærerrikt . Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg likte bytexs forslag. Genialt var det. Det må testes. =D Men bare så det er sakt så bør du dra på skolen uansett . Skole er lærerrikt . Fixed. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nie, det er et vondt forslag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Smerte er relativt. Funker det, så SKAL det prøves. =D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm, tror hårføner blir det mest aktuelle. Å gå på skolen er ikke en realitet ettersom vi har naturfagsprøve og jeg ikke har boka. Dessuten så må jeg drive med photoshop imorra. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm, tror hårføner blir det mest aktuelle. Å gå på skolen er ikke en realitet ettersom vi har naturfagsprøve og jeg ikke har boka. Dessuten så må jeg drive med photoshop imorra. Du har internett . Synes skole bør komme før Photoshop. Utdanning er veldig viktig ellers kommer du til å ende opp som e boms. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Drammen i morra, innebandycup Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Drammen i morra, innebandycup Mitt lag vant innebandy turneringa på skolen . I siste kampen spilte jeg veldig bra . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hah, jeg BOR i drammen. sådetså. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hah, jeg BOR i drammen. sådetså. jeg ville ikke vært stolt:P det er et høl. jeg er fra slemmestad født i drammen. drammen er ødelagt. var et fint sted.. faens byhengere. makes me sick. edit:soveleif Endret 25. januar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hah, jeg BOR i drammen. sådetså. jeg ville ikke vært stolt:P det er et høl. jeg er fra slemmestad født i drammen. drammen er ødelagt. var et fint sted.. faens byhengere. makes me sick. edit:soveleif Er nok ikke bare i Drammen de finnes. Her i Tromsø er det også bra mange som bare henger utfor "Plaza". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg