tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det bare meg eller ventet Torg3r å poste til Clockworktoy og Neko kom Jeg var opptatt med å skrive x antall sms før de kom Jeg finner det sterkt ironisk at brannalarmen gikk i ste mens jeg hørte på Firestarter av Prodigy.. Visste ikke at de hadde _så_ avansert brannalarm her på jobb.. haha, brannalarmen gikk her i stad og. ^^, Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mm. For han kan jo ikke la Ane være i fred ett sekund. Du vet at hun kom for sent pga deg eller? Bishhhh. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ._. Det gjorde jeg vel ikke daaa KINE! ._. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Okay, da vet vi det. Jeg er allergisk mot mana potions. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ._. Det gjorde jeg vel ikke daaa KINE! ._. Gjorde du vel det. Bestekåmpizzzzzz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg gjør alltid ingenting med stil. Mmm. Skolebrød.Skal vi lage klubb? Jeg gjør også ingenting med stil. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg gjør alltid ingenting med stil. Mmm. Skolebrød.Skal vi lage klubb? Jeg gjør også ingenting med stil. Ingenting med stil og Cola-klubben, stemmer jeg for da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det bare meg eller ventet Torg3r å poste til Clockworktoy og Neko kom Jeg var opptatt med å skrive x antall sms før de kom Ja jøss... innrøm at du liker begge to og ikke ser det som vits å poste her inne med mindre de ikke er her, slik at du kan flørte deg til topps Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Ja jøss... innrøm at du liker begge to og ikke ser det som vits å poste her inne med mindre de ikke er her, slik at du kan flørte deg til topps Han flørter bare med Ane, jeg er den stygge venninna som er i veien HAHA. Alle fine damer har en stygg venninne osv. Endret 13. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Han flørter bare med Ane, jeg er den stygge venninna som er i veien HAHA.Alle fine damer har en stygg venninne osv. Buuu. Teiteste jeg har hørt. ræl. ._. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ingenting med stil og Cola-klubben, stemmer jeg for da Deal! Du kan lage medlemskortene. Sel så skal jeg gjøre ingenting. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det bare meg eller ventet Torg3r å poste til Clockworktoy og Neko kom Jeg var opptatt med å skrive x antall sms før de kom Ja jøss... innrøm at du liker begge to og ikke ser det som vits å poste her inne med mindre de ikke er her, slik at du kan flørte deg til topps Han flørter bare med Ane, jeg er den stygge venninna som er i veien HAHA. Alle fine damer har en stygg venninne osv. Han liker deg også da, han har bare ikke innrømt det enda Dessuten er du ikke stygg Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ingenting med stil og Cola-klubben, stemmer jeg for da Deal! Du kan lage medlemskortene. Sel så skal jeg gjøre ingenting. Men da gjør jeg jo noe? Da har jeg jo brutt maincode numero uno. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mm. For han kan jo ikke la Ane være i fred ett sekund. Du vet at hun kom for sent pga deg eller? Bishhhh. Gjorde ho vel ikke? :o Jeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha. Sådär. Har ingenting å gjøre, men jeg har skolebrød, ordentlig cola og røyk så jeg overlever Også har jeg jo ene halvdelen av Kliss og Klass bak meg, så det er litt humor det og Moro på skolejobb? (Look, I remembered) Haha, kanskje det bare er "skolejobb" jeg skal kalle det fra nå av? =D Hva er det dere har nå? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Han liker deg også da, han har bare ikke innrømt det enda Dessuten er du ikke stygg Haha. Ja, jeg satt det bare litt på spissen. Det er ikke meg han driver å planlegger busketurer med hvertfall Haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Okay, da vet vi det. Jeg er allergisk mot mana potions. Betyr det at jeg får dem? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mm. For han kan jo ikke la Ane være i fred ett sekund. Du vet at hun kom for sent pga deg eller? Bishhhh. Gjorde ho vel ikke? :o Jeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! Riiiiight. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Gjorde ho vel ikke? :oJeg sendte 5 meldinger for å vekke ho faktisk! Kremt*7*kremt ^-^ Men det var faktisk den siste meldinga som vekka meg så du var så slink atte^-^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Men da gjør jeg jo noe?Da har jeg jo brutt maincode numero uno. Bare sørg for at de blir skikkelig ustilige så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg