Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skriv om MGP. Så og si enig, makan til politikk fyllt konkuranse skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skriv om en konflikt: En kulturkonflikt, en konfl. i nærmiljøet, i arbeidslivet eller en væpnet konflikt. Noen som har gode forslag? Trenger 6'er på denne, så må være litt orginalt. Trenger ikke være originalt for å få 6. Bare sørg for å gjøre en god jobb. Men forslag, ja ... Hva med 1812-krigen? Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Veldig bra, og orginale forslag Selv synes jeg opprørene på Filippinene ser særs interessant ut, og det er en del stoff på internett om det. Er dette for lite "uorginalt", eller? Glemte å si, (Lars), at konfliktene burde knyttes opp mot noe som er relevant i dagens samfunn. Endret 13. mai 2009 av rEkiym Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Det som teller på karakteren er nok heller hvor gode refleksjoner du trekker rundt tema, og kanskje om du klarer å trekke linjer til et større perspektiv. I tillegg er det viktig å ha en velstrukturert tekst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sa han som tror på tusser og troll. ^^ Uansett, ha en fin dag. Jeg skal ut og kjøpe "Det var en gang et menneske". Mer troverdig det enn en allmektig gud med en sønn født under jomfrufødsel som metta ørtogførti mann på litt brød og fisk og gjorde vann til vin og gikk på vannet og what not Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Konflikten mellom Norge og Russland ang. fisketerritorium i nord Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Da må du gjøre det med stil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Samme her...vurderer å stikke hjem Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Heei! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Da må du gjøre det med stil. Jeg gjør alltid ingenting med stil. Mmm. Skolebrød. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 GOD MORGEN Good evening! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Heei! Hællæ kliss Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Sa han som tror på tusser og troll. ^^ Uansett, ha en fin dag. Jeg skal ut og kjøpe "Det var en gang et menneske". Mer troverdig det enn en allmektig gud med en sønn født under jomfrufødsel som metta ørtogførti mann på litt brød og fisk og gjorde vann til vin og gikk på vannet og what not Men så er det da ikke alle som tror på det heller, da. Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Hællæ Kine! Bra dag? Og Ane, da. Hællæ! Endret 13. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 GOD MORGEN GOD MORGEN =D Hva skjer? ^-^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 GOD MORGEN =D Hva skjer? ^-^ Pffft. Vel du vel^-^ Bolle og Cola<3 Yay^-^ Gruer meg til jobb etterpåååå ): Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Er det bare meg eller ventet Torg3r å poste til Clockworktoy og Neko kom Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heei : D Enda en dag med ingenting å gjøre. Hællæ Kine! Bra dag? Haha. Sådär. Har ingenting å gjøre, men jeg har skolebrød, ordentlig cola og røyk så jeg overlever Også har jeg jo ene halvdelen av Kliss og Klass bak meg, så det er litt humor det og Moro på skolejobb? (Look, I remembered) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg finner det sterkt ironisk at brannalarmen gikk i ste mens jeg hørte på Firestarter av Prodigy.. Visste ikke at de hadde _så_ avansert brannalarm her på jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg