Catkin Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sjur, lekerommet med de andre barna er den veien. *peke* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 tjohei. Velkommen tilbake til meg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg skal bestille The Divine Comedy, er det noen som har noen som helst anelse om hvilken versjon man bør velge? Det er jo utallige av dem, forskjellige oversettelser regner jeg med. Alle oversettelsene er nok helt kurrante. Oxford University Press sine utgivelser er som regel gode. http://www.bookdepository.co.uk/book/97801...e-Divine-Comedy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 tjohei. Velkommen tilbake til meg Aldri sett deg før men....Hallo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 tjohei. Velkommen tilbake til meg Hay thar. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Come on, guys. Dere holdt ut med Skarstad. Da klarer dere fint å takle Gapwick også. Dette stemmer vel ikke helt,siden flertallet som saumfarer her på kafen ikke var ''født'' når Skarstad var her. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg får meg ikke til å tro at de er samme person uansett hva du maser om.Jeg nekter å tro det. Akkurat som jeg nekter å tro at drager og enhjørninger ikke finnes, og at det faktisk finnes jenter som godtar alle særhetene mine De finnes ikke Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) tjohei. Velkommen tilbake til meg Black Books-avatar, jo! Du er velkommen! Endret 13. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sjur, lekerommet med de andre barna er den veien. *peke* Hva preiker du om, kattejente? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er det! That's what she said-vitsen passet ikke inn der Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tror stikkordet var "alle" særhetene. Hvilken jente godtar alt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg får meg ikke til å tro at de er samme person uansett hva du maser om.Jeg nekter å tro det. Akkurat som jeg nekter å tro at drager og enhjørninger ikke finnes, og at det faktisk finnes jenter som godtar alle særhetene mine De finnes ikke Jeg vet. Fatter ikke hvorfor folk fortsetter å si at det gjør det da. Irriterende. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sjur, lekerommet med de andre barna er den veien. *peke* Hva preiker du om, kattejente? Nei, ikke noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tror stikkordet var "alle" særhetene. Hvilken jente godtar alt? Ingen, dog, tror ikke noen godtar noen av de engang Men det bryr meg ikke så mye. Jeg har levd et godt liv med masse nerding og gi faen-het de siste åra. Vært på min andel forumtreff og drukket mer enn jeg burde. Gitt opp å forbedre meg fysisk og psykisk. Nå skal jeg bare leve livet til jeg en dag får en flymotor i huet. Ida, du er rar. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skriv om en konflikt: En kulturkonflikt, en konfl. i nærmiljøet, i arbeidslivet eller en væpnet konflikt. Noen som har gode forslag? Trenger 6'er på denne, så må være litt orginalt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 tjohei. Velkommen tilbake til meg Hey! Begynner å bli en stund siden sist nå. Hva skjer? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skriv om en konflikt: En kulturkonflikt, en konfl. i nærmiljøet, i arbeidslivet eller en væpnet konflikt. Noen som har gode forslag? Trenger 6'er på denne, så må være litt orginalt. Borgerkrig på Filippinene Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sa han som tror på tusser og troll. ^^ Uansett, ha en fin dag. Jeg skal ut og kjøpe "Det var en gang et menneske". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skriv om MGP. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Skriv om en konflikt: En kulturkonflikt, en konfl. i nærmiljøet, i arbeidslivet eller en væpnet konflikt. Noen som har gode forslag? Trenger 6'er på denne, så må være litt orginalt. Litt på kanten av tema men: Konflikt mellom "bra" TV-serier og mainstream-produksjoner. Kan enten vri det til Norge mot verden, Norge mot Norge, eller kanskje på de ulike befolkningsgruppenes makt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg