Lord Britishface Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Kan jo hende det er tilkoblingsproblemer også da.. Trenger ikke være at ingen vil snakke med han. Det er ikke alle som er så irriterende at ingen vil snakke med dem. Da får han lage en supporttråd, da, istedet for å whine her. Hahaha, det er DIN tiltale som er problemet. Oh snap. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Små barn, små barn. *riste oppgitt på hodet og svelge en mana pot for å holde seg våken for å spille til i kveld* Jeg er flink og ditcher skolen igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Små barn, små barn. *riste oppgitt på hodet og svelge en mana pot for å holde seg våken for å spille til i kveld*Jeg er flink og ditcher skolen igjen Du ditcher nesten alltid skolen, og det er et under at du ikke har fått stryk på samtlige fag enda! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Meeen, folks, hva skjer? Er bildet ditt av deg, Chris? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg skal bestille The Divine Comedy, er det noen som har noen som helst anelse om hvilken versjon man bør velge? Det er jo utallige av dem, forskjellige oversettelser regner jeg med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Meeen, folks, hva skjer? Er bildet ditt av deg, Chris? Er det tredje gang du spørr om det bildet er av han? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Små barn, små barn. *riste oppgitt på hodet og svelge en mana pot for å holde seg våken for å spille til i kveld*Jeg er flink og ditcher skolen igjen Du ditcher nesten alltid skolen, og det er et under at du ikke har fått stryk på samtlige fag enda! Kanskje han har det? Stakkars skolen blir ditcha Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Meeen, folks, hva skjer? Er bildet ditt av deg, Chris? Det ligner på ham.... syns jeg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Meeen, folks, hva skjer? Er bildet ditt av deg, Chris? Er det tredje gang du spørr om det bildet er av han? Ja, men han svarer aldri... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Come on, guys. Dere holdt ut med Skarstad. Da klarer dere fint å takle Gapwick også. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Meeen, folks, hva skjer? Er bildet ditt av deg, Chris? Det ligner på ham.... syns jeg Ja, det syns jeg og... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Come on, guys. Dere holdt ut med Skarstad. Da klarer dere fint å takle Gapwick også. Synes ikke Skarstad var så ille jeg =) Dog, heller ikke Gapwick og Fargoth... Alle disse er bare brukere med sterke meninger, noe jeg respekterer! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Come on, guys. Dere holdt ut med Skarstad. Da klarer dere fint å takle Gapwick også. Gapwick er bare kos, hun Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hurra...jeg har laget banner og knapper til hjemmeside/blogg hvilken side? Tenkte på en skikkelig side for Alta bloggen min ser helt lik ut spør du meg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Klart hun er hyggelig. Aldri sagt noe annet, jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hurra...jeg har laget banner og knapper til hjemmeside/blogg hvilken side? Tenkte på en skikkelig side for Alta bloggen min ser helt lik ut spør du meg Har jo ikke lagd enda da Har jo såvidt startet, kommer vel etterhvert Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 God natt folkens! Nå har jeg fritime, og da skal jeg spise og gjøre ferdig IT-oppgaven Snækes Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg ser den Kitty, og jeg er med Ostesmørbrød og kake på jobb. Blir en grei dag, dette! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Det ser ut til at det var opera som tøyset med ebuddy, så jeg forsøker å reinstallere Opera. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Små barn, små barn. *riste oppgitt på hodet og svelge en mana pot for å holde seg våken for å spille til i kveld*Jeg er flink og ditcher skolen igjen Du ditcher nesten alltid skolen, og det er et under at du ikke har fått stryk på samtlige fag enda! Jeg strøyk to eksamener i fag hvor jeg møtte opp til alle forelesningene og studerte og leste til. De fagene hvor jeg har møtt relativt uforberedt til, har jeg stått i. Dog, det er nok ikke tilfelle denne gangen, men det er bare fordi jeg ikke forstår rss, flash media server eller php for fem flate Come on, guys. Dere holdt ut med Skarstad. Da klarer dere fint å takle Gapwick også. Jeg får meg ikke til å tro at de er samme person uansett hva du maser om. Jeg nekter å tro det. Akkurat som jeg nekter å tro at drager og enhjørninger ikke finnes, og at det faktisk finnes jenter som godtar alle særhetene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg