Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har ledd av CAD og lest det i flere år nå, i motsetning til folka på SA, så digger jeg tegneserien ^^

Jeg har ikke rørt serien siden den latterlig patetiske spontanabortepisoden. Det er mulig det laveste en tegneserie har sunket noensinne.

Du har ikke lest nok nettegneserier ser jeg :p

Men den har tatt seg kraftig opp etter det altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^,

 

Og det til tross for at du la deg tidlig i går. Men du vet nå hva Egil mistenker heller at det ble til :p

Lenke til kommentar
Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^,

 

Og det til tross for at du la deg tidlig i går. Men du vet nå hva Egil mistenker heller at det ble til :p

 

La meg faktisk rett til å sove. Men jeg fikk ikke sove på ei stund da. Var som sagt temmelig våken enda. :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg skal teste ut GOMplayer jeg. Lest et par godord om den.
Test også ut the KMPlayer mens du er i gang. Den er knas på HD i H.264 i MKV containeren. Selv bruker jeg den for å få GPU-akselerasjon av HD-materiale med GPU-akselererte filtre som støyfjerning, fargebehandling etc. Vanligvis må man velge mellom GPU-aksellerasjon eller postprosessering/filtre, eksempelvis random player med Avivo/PureVideo eller ffdshow. Med the KMPlayer får man i pose og sekk med riktig konfigurering.

Skal sjekkes ut
Lenke til kommentar
Irriterende å prøve å skulle prate om planer for helgen når folk ikke svarer da :/ Det er liksom ikke bare tøyseprat. Ville faktisk få avklart noe.

 

En mer nærliggende forklaring kan være at du irriterer alle på kontaktlisten din.

 

Hold kjeft ;)

Er det deg på bildet? Msn-en din funker ikke...

Lenke til kommentar
Hold kjeft ;)

Nei.

 

Om man til stadighet sutrer over at ingen vil snakke med en, da må man rekne med å få svar på tiltale.

Kan jo hende det er tilkoblingsproblemer også da.. Trenger ikke være at ingen vil snakke med han. Det er ikke alle som er så irriterende at ingen vil snakke med dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...