Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har ledd av CAD og lest det i flere år nå, i motsetning til folka på SA, så digger jeg tegneserien ^^ Jeg har ikke rørt serien siden den latterlig patetiske spontanabortepisoden. Det er mulig det laveste en tegneserie har sunket noensinne. Du har ikke lest nok nettegneserier ser jeg Men den har tatt seg kraftig opp etter det altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bleh, jeg kjeder meg og ingen svarer på msn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^, Og det til tross for at du la deg tidlig i går. Men du vet nå hva Egil mistenker heller at det ble til Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Gapwick, hva slags tegneserier liker du da? På papir: Sandman, Jason, Tommy og Tigern, Asterix. På nett: Achewood, Pictures for Sad Children, Buttercup Festival, Dr. McNinja, The Perry Bible Fellowship, Dinosaur Comics, Penny Arcade, A Softer World (ikke en tegneserie, men det får så være). Endret 13. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^, Og det til tross for at du la deg tidlig i går. Men du vet nå hva Egil mistenker heller at det ble til La meg faktisk rett til å sove. Men jeg fikk ikke sove på ei stund da. Var som sagt temmelig våken enda. Endret 13. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg tror alle sammen har gått sammen om å ikke svare meg på msn, for å irritere meg skikkelig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) En mer nærliggende forklaring kan være at du irriterer alle på kontaktlisten din. Endret 13. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Du virker litt sutrete i dag, Programvare. Cheer up! =) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Har ikke sovet jeg. He. Hje,dtr Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Irriterende å prøve å skulle prate om planer for helgen når folk ikke svarer da :/ Det er liksom ikke bare tøyseprat. Ville faktisk få avklart noe. En mer nærliggende forklaring kan være at du irriterer alle på kontaktlisten din. Hold kjeft Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg tror alle sammen har gått sammen om å ikke svare meg på msn, for å irritere meg skikkelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg lurer på om jeg skal teste ut GOMplayer jeg. Lest et par godord om den.Test også ut the KMPlayer mens du er i gang. Den er knas på HD i H.264 i MKV containeren. Selv bruker jeg den for å få GPU-akselerasjon av HD-materiale med GPU-akselererte filtre som støyfjerning, fargebehandling etc. Vanligvis må man velge mellom GPU-aksellerasjon eller postprosessering/filtre, eksempelvis random player med Avivo/PureVideo eller ffdshow. Med the KMPlayer får man i pose og sekk med riktig konfigurering. Skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hurra...jeg har laget banner og knapper til hjemmeside/blogg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Irriterende å prøve å skulle prate om planer for helgen når folk ikke svarer da :/ Det er liksom ikke bare tøyseprat. Ville faktisk få avklart noe. En mer nærliggende forklaring kan være at du irriterer alle på kontaktlisten din. Hold kjeft Er det deg på bildet? Msn-en din funker ikke... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Irriterende å prøve å skulle prate om planer for helgen når folk ikke svarer da :/ Det er liksom ikke bare tøyseprat. Ville faktisk få avklart noe. Telefon er bra oppfinnelse. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hurra...jeg har laget banner og knapper til hjemmeside/blogg hvilken side? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hurra...jeg har laget banner og knapper til hjemmeside/blogg hvilken side? Tenkte på en skikkelig side for Alta bloggen min Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hold kjeft Nei. Om man til stadighet sutrer over at ingen vil snakke med en, da må man regne med å få svar på tiltale. Endret 13. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hold kjeft Nei. Om man til stadighet sutrer over at ingen vil snakke med en, da må man rekne med å få svar på tiltale. Kan jo hende det er tilkoblingsproblemer også da.. Trenger ikke være at ingen vil snakke med han. Det er ikke alle som er så irriterende at ingen vil snakke med dem. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hold kjeft Nei. Om man til stadighet sutrer over at ingen vil snakke med en, da må man rekne med å få svar på tiltale. Hahaha, det er DIN tiltale som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg