Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg malte dassen da jeg våkna jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nice avatar Mikkel...Magnum Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 åja Jeg MÅ ha slik bart. NOEW! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 åja Jeg MÅ ha slik bart. NOEW! Etter å ha sett deler av Magnum episoder, så vil jeg kalle han for MacGyver med våpen x) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Jeg sov faktisk godt i natt! Du da? Joda, sov ganske godt egentlig. Vondt i hele kroppen i dag da =/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Man kan ikke klatre fjell uten mat! Macgyver kan klatre fjell, men Magnum er den som springer etter med maten... Hmmmm God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Jeg sov faktisk godt i natt! Du da? Joda, sov ganske godt egentlig. Vondt i hele kroppen i dag da =/ Sånn går det når du er øverst og ikke vet hva du driver med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har hatt marreritt Trur den enda er ekte ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har hatt marreritt Trur den enda er ekte ... Om at du forveksla kusina di med tanta di eller ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg har hatt marreritt Trur den enda er ekte ... Dakar, jeg drømte om stålskap som måtte flyttes ett par dager siden... EDIT: Whiteknight pewz, kom deg på msn plix Endret 13. mai 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jonas: Det er ikke akkurat så enkelt da Du vet hvor mye jeg ønsker akkurat den ene tingen. Men også hvorfor jeg blir hindret. Gah, stupid. Idiotisk av meg, men allikevel xD Veit, veit! Men kanskje dumt å ta det her ;P Jeg sliter jo også med mitt, men det er bagateller i forhold til ditt. Men skal ikke dra det inn i DNFK Mornings! Sit her og høyrer på metal med guttungen på 18 mnd. Skal ta coverup av ein feilslegen tattovering om nokre timar. Gler meg maksimalt. Mornings! Det er vel ikke et navn du skal fjerne? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Haha, jau. Vi får ta det på msn i ettermiddag/kveld ;D Koselig å prate med deg i går btw^^ Msn min er ganske stille for tiden Endret 13. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Lol, Sjur ^^Gadd ikke spille Wow i går etter en plagsom inkompetent grewp. Old Kingdom kan være hard i heroic, men allikevel... Å n00be så jævlig på Herald. Lawls! xD Jeg fant ut klokka 2 at å logge på WoW og levle noen hordies var en god idé Så jeg levla magen min fra 34 til 35 og dken min fra 55 til 60 - sistnevnte hovedsaklig kun for å farme mats til en robe til magen Skjer her i dag? Prøver som vanlig å vekke kompisen min så vi kommer oss på skolen i ordentlig tid Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 I dag er det den store nedryddning og pakke dagen her på Voss. Rommene blir plutselig så upersonlige som det går ann å få blitt... og jeg får en helt jævlig stor bagasje å ta med hjem om 3 dager. MEN... Sole skinner og alt er flott... YEEEEEEI! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 *vil også ha sol* Oh well ... Jeg har DumDum Boys og død Urge, er nesten det samme. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Går du folkehøgskole Flabba ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, jau. Vi får ta det på msn i ettermiddag/kveld ;DKoselig å prate med deg i går btw^^ Msn min er ganske stille for tiden Jess, du var en bra fyr. Gleder meg til lørdagen >:-{D I dag er det den store nedryddning og pakke dagen her på Voss. Rommene blir plutselig så upersonlige som det går ann å få blitt... og jeg får en helt jævlig stor bagasje å ta med hjem om 3 dager. MEN... Sole skinner og alt er flott... YEEEEEEI! Flabbababba! Når drar du fra skolen? Nå er det 3 år siden jeg dro hjem fra mitt folkehøgskoleår Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Det er 2 år siden jeg dro fra min folkehøgskole! Men vi slutta 7. Mai vi da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 lekte meg et år i militæret jeg, istede for å dra på folkehøgskole ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ble fritatt for militæret jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Folk svarer meg fortsatt ikke på msn nei. Greit det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg