Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skjer her i dag? Jeg sitter på skolen, men er fortsatt forkjøla...får se om jeg overlever skoldedagen...ikke så heldig lissom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg sitter på jobb, og vurderer om jeg skal ta meg enda en tur nedom personalrommet for litt varm sjokolade.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle sitte å sture resten av dagen, av grunner bare to på forumet vet om SYnd jeg er på jobb. Hadde jeg ikke vært det, hadde jeg drukket og syntes synd på meg selv i et hjørne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen folket. Hvordan har alle det idag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Helt greit. Bortsett fra en og annen ting. Hvordan står det til med Dem, Mikkel? Endret 13. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen folket. Hvordan har alle det idag? Sår nese, nyser, smerter i magen...joda, den er topp den Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen folket. Hvordan har alle det idag? Trøtt og støl i armene og generelt sett resten av overkroppen etter benkpresstest i gymmen på mandag. Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^, Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen folket. Hvordan har alle det idag? Trøtt og støl i armene og generelt sett resten av overkroppen etter benkpresstest i gymmen på mandag. Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^, I mine tilfeller så er: Sove i timene = Flaut! Især siden at læreren enten roper høyt at jeg ikke må sove, eller så vekker en annen meg så jeg skvetter Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen folket. Hvordan har alle det idag? Trøtt og støl i armene og generelt sett resten av overkroppen etter benkpresstest i gymmen på mandag. Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^, I mine tilfeller så er: Sove i timene = Flaut! Især siden at læreren enten roper høyt at jeg ikke må sove, eller så vekker en annen meg så jeg skvetter Skal prøve å ikke sove jeg da. Men følge med blir det heller ikke så mye av Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skjer her i dag? Minst mulig over mest mulig tid. Altså frem til halv fire ^_^ Jeg sitter på jobb, og vurderer om jeg skal ta meg enda en tur nedom personalrommet for litt varm sjokolade.. Vi hakke sånn! Men vi har tidenes mest slitne kjøleskap, og en fin liten hybelkomfyr. OMNOMNOM, ostesmørbrød =3 Jeg tenkte jeg skulle sitte å sture resten av dagen, av grunner bare to på forumet vet om Synd jeg er på jobb. Hadde jeg ikke vært det, hadde jeg drukket og syntes synd på meg selv i et hjørne. Cheer up, det er mer attraktivt *wink wink* Og alkoholen kan du spare til lørdagen =D Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Jeg sov faktisk godt i natt! Du da? Endret 13. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Helt greit. Bortsett fra en og annen ting. Hvordan står det til med Dem, Mikkel? Joda, det går da bra med denne karen. En dag med seminar igjen nå så skal jeg hjem til senga mi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Ja, så godt at klokka ringte 20 minutter i strekk før jeg skjønte hva den faktisk ville meg. Jeg er så ubrukelig trøtt på morgenen! Har du sovet godt, kanin? Sover du forresten noe særlig hos Programvare i ukedagene? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God morgen alle sammen! Har dere sovet godt? Jeg sov 3 timer Men sov jævli godt da. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jonas: Det er ikke akkurat så enkelt da Du vet hvor mye jeg ønsker akkurat den ene tingen. Men også hvorfor jeg blir hindret. Gah, stupid. Idiotisk av meg, men allikevel xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg gikk glipp av forrige Onsdag med medieproduksjon, og kommer midt i opplæringa av hvordan man lager websider med html -.-'' Mye å ta igjen nå tror jeg.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg gikk glipp av forrige Onsdag med medieproduksjon, og kommer midt i opplæringa av hvordan man lager websider med html -.-'' Mye å ta igjen nå tror jeg.. Her varre mørt sa den blinde merra og stanga øyet i lysbrytern! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Matte er phun! Jeg var helt herpa da jeg våkna, som vanlig =D Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mornings! Sit her og høyrer på metal med guttungen på 18 mnd. Skal ta coverup av ein feilslegen tattovering om nokre timar. Gler meg maksimalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg