Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen folket. Hvordan har alle det idag?

 

Trøtt :p og støl i armene og generelt sett resten av overkroppen etter benkpresstest i gymmen på mandag.

Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^,

I mine tilfeller så er:

 

Sove i timene = Flaut!

 

Især siden at læreren enten roper høyt at jeg ikke må sove, eller så vekker en annen meg så jeg skvetter :roll:

Lenke til kommentar
God morgen folket. Hvordan har alle det idag?

 

Trøtt :p og støl i armene og generelt sett resten av overkroppen etter benkpresstest i gymmen på mandag.

Kjekt med historie og filosofi de to første timene. Sovefag deluxe ^^,

I mine tilfeller så er:

 

Sove i timene = Flaut!

 

Især siden at læreren enten roper høyt at jeg ikke må sove, eller så vekker en annen meg så jeg skvetter :roll:

 

Skal prøve å ikke sove jeg da. Men følge med blir det heller ikke så mye av :p

Lenke til kommentar
Skjer her i dag? :D

Minst mulig over mest mulig tid. Altså frem til halv fire ^_^

 

Jeg sitter på jobb, og vurderer om jeg skal ta meg enda en tur nedom personalrommet for litt varm sjokolade..

Vi hakke sånn! Men vi har tidenes mest slitne kjøleskap, og en fin liten hybelkomfyr. OMNOMNOM, ostesmørbrød =3

 

Jeg tenkte jeg skulle sitte å sture resten av dagen, av grunner bare to på forumet vet om :)

Synd jeg er på jobb. Hadde jeg ikke vært det, hadde jeg drukket og syntes synd på meg selv i et hjørne.

Cheer up, det er mer attraktivt *wink wink* Og alkoholen kan du spare til lørdagen =D

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen! :D Har dere sovet godt?

Ja, så godt at klokka ringte 20 minutter i strekk før jeg skjønte hva den faktisk ville meg. Jeg er så ubrukelig trøtt på morgenen!

 

Har du sovet godt, kanin? Sover du forresten noe særlig hos Programvare i ukedagene? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...