Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om jeg skal teste ut GOMplayer jeg. Lest et par godord om den.
Test også ut the KMPlayer mens du er i gang. Den er knas på HD i H.264 i MKV containeren. Selv bruker jeg den for å få GPU-akselerasjon av HD-materiale med GPU-akselererte filtre som støyfjerning, fargebehandling etc. Vanligvis må man velge mellom GPU-aksellerasjon eller postprosessering/filtre, eksempelvis random player med Avivo/PureVideo eller ffdshow. Med the KMPlayer får man i pose og sekk med riktig konfigurering.
Lenke til kommentar
Aight, I'm on. En smule trøtt, men ellers greit :D

QFT =P

 

Jeg liker den tendensen med at illeluktende eldre asiatiske damer alltid setter seg ved siden av meg på bussen. Slår aldri feil. Jeg må virke som en magnet på de. MEH! :<

Så du drar asians kjapt og greit altså? Er ikke det bare en fordel? Kast de i dusjen og kjør dem hardt etterpå. Sikkert trangt og godt det. :D xD

Lenke til kommentar

Jeg liker den tendensen med at illeluktende eldre asiatiske damer alltid setter seg ved siden av meg på bussen. Slår aldri feil. Jeg må virke som en magnet på de. MEH! :<

Så du drar asians kjapt og greit altså? Er ikke det bare en fordel? Kast de i dusjen og kjør dem hardt etterpå. Sikkert trangt og godt det. :D xD

De er vel mellom 40 og 195 år gamle, så et er liksom ikke et alternativ =P

 

Morgen Torg3r!

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...