Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) The Prophet, jeg har kjøpt meg et par bøker og satt og prøvde å få til et simpelt login-script på skolen i sted, men da jeg fikk en feil i en t_string gav jeg opp og stakk hjem.Skal prøve på ny i morra når læreren er tilstede. Prøve å få ham til å hjelpe meg forstå ting og tang Bare PM om jeg kan være til hjelp. t_string errors er sjeldent vanskelige å løse. Endret 12. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Til de som ikke har fått det med seg. Forum-fylle-treff i Moss Sted: Nesparken Tid: Bestemmes Hva skal man ha med: Klær, noe å sitte på, varme klær til kvelden og drikke. Lag en tråd, blir rotete om folk må lete i DNFK etter opplysninger Done! Fremdeles synes jeg det er altfor kort frist til å lage et topic om det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kjøpte tross alt OST med pizza etterpå da, så du kan ikke klage Ah, ja, sant det. Omnomnom. Nok ost for deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 The Prophet, jeg har kjøpt meg et par bøker og satt og prøvde å få til et simpelt login-script på skolen i sted, men da jeg fikk en feil i en t_string gav jeg opp og stakk hjem.Skal prøve på ny i morra når læreren er tilstede. Prøve å få ham til å hjelpe meg forstå ting og tang Bare PM om jeg kan være til hjelp. t_string errors er sjeldent vanskelige å løse. Will do. Orker ikke tenke mer på det i kveld, da kommer jeg til å drømme om sessions og variabler Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jaja, de fleste som er hypp har vel delvis fått det med seg alt. Årner seg nok Jeg kjøpte tross alt OST med pizza etterpå da, så du kan ikke klage Ah, ja, sant det. Omnomnom. Nok ost for deg? Hadde vært bedre om osten liksom bare hang og dingla, på skikkelig amerikansk vis. Meen, det var ikke jeg som brant pizzaen Heh. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kjøpte tross alt OST med pizza etterpå da, så du kan ikke klage Ah, ja, sant det. Omnomnom. Nok ost for deg? Skal du være med på Nesparken treffet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hadde vært bedre om osten liksom bare hang og dingla, på skikkelig amerikansk vis.Meen, det var ikke jeg som brant pizzaen Heh. Hah, det var du som sa at varmluft ikke hadde noe å si. SÅ DET SÅ! =P Skal du være med på Nesparken treffet? Kanskje, kanskje. Ingen fare, du skal få beholde Ane selv =D Står egentlig litt på om man har et sted å kræsje Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg bir nødt til å kræsje hos Torger, hvis ikke må jeg bli hjemme Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Brått ser det ut som alt faller i fisk her Jonasen; Kan vi ikke ta det hjemme hos deg? haha. Hadde vært bedre om osten liksom bare hang og dingla, på skikkelig amerikansk vis.Meen, det var ikke jeg som brant pizzaen Heh. Hah, det var du som sa at varmluft ikke hadde noe å si. SÅ DET SÅ! =P Sorry da. Jeg steker alt i varmluft hjemme Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Slike interne diskusjoner kan dere ta privat. Vi trenger ikke høre alt dere skal gjøre eller har gjort de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Slike interne diskusjoner kan dere ta privat. Vi trenger ikke høre alt dere skal gjøre eller har gjort de nærmeste dagene. Litt morsomt at det var du som skulle komme med den Men du har rett, vi får vel heller ekskludere alle dere andre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) ja takk, vil ikke høre om nekrofili og stompe-tull:P Endret 12. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Da gikk jeg å la meg, så får vi se hvordan formen er når man våkner opp Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 ja takk, vil ikke høre om nekrofili og stompe-tull:P Nekrofili? xD Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, får stikke å legge meg. Natta folkens! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 noen som fikk med seg når P4 og Fem På lurte Ryback? Var sinnsykt episk.. Links pl0x Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg målte den nettopp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Huff må vell sove Ok jeg håper jeg får en dame nu prøver og fiske litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg