Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Question: Hva skjer til Lørdag Clockworktoy? Supings i Nesparken. Alle som gidder kan bare slenge seg på Kine: Generelt Haha, da får jeg vite det om ett par timer da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Question: Hva skjer til Lørdag Clockworktoy? Supings i Nesparken. Alle som gidder kan bare slenge seg på Nesparken er hvor, og når på Lørdag, er det mulighet for å sove en plass oO? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Question: Hva skjer til Lørdag Clockworktoy? Supings i Nesparken. Alle som gidder kan bare slenge seg på Nesparken er hvor, og når på Lørdag, er det mulighet for å sove en plass oO? Det er i Moss, og nøyaktig klokkeslett tror jeg egentlig aldri vi kom helt fram til. Soveplassene driver jeg å lurer litt på selv. Vi finner på noe lurt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Til de som ikke har fått det med seg. Forum-fylle-treff i Moss Sted: Nesparken Tid: Bestemmes Hva skal man ha med: Klær, noe å sitte på, varme klær til kvelden og drikke. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Og jeg som akkurat har flytta fra Moss Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Give me all your lovin', all your hugs 'n kisses too! ZZ Top er topp! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Til de som ikke har fått det med seg. Forum-fylle-treff i Moss Sted: Nesparken Tid: Bestemmes Hva skal man ha med: Klær, noe å sitte på, varme klær til kvelden og drikke. Lag en tråd, blir rotete om folk må lete i DNFK etter opplysninger Dog, da står valget mellom Eurovison og en plettfri 17.Mai eller Forumfest i Moss, og en 17. Mai der jeg må komme meg hjem på en måte x) Endret 12. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har det moro med PHP + MySQL jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er vel det som er noe av det geniale, Sameboe. Vi får en viss kontroll på hvem som dukker opp *wink wink* Og Kine var ei grei jente, selv om hun dro "lommeboka ligger i bilen"-trikset =P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Give me all your lovin', all your hugs 'n kisses too! ZZ Top er topp! Totally agree. Also, natta Oda ^^ And, creepy internet detective slår til igjen! Fant søt jente som hadde masse kule bilder @ dA, så fant jeg henne på Nettby og nå Facebook. Somebody plx stop me before I talk to her Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vel, det er for kort varsel til å si ifra på forumet om det. Og jeg vil tro folk heller blir hjemme om de ikke bor så langt unna. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Til de som ikke har fått det med seg. Forum-fylle-treff i Moss Sted: Nesparken Tid: Bestemmes Hva skal man ha med: Klær, noe å sitte på, varme klær til kvelden og drikke. Lag en tråd, blir rotete om folk må lete i DNFK etter opplysninger Done! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har det moro med PHP + MySQL jeg Hvordan er det mulig? o_O Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er vel det som er noe av det geniale, Sameboe. Vi får en viss kontroll på hvem som dukker opp *wink wink* Og Kine var ei grei jente, selv om hun dro "lommeboka ligger i bilen"-trikset =P Jeg kjøpte tross alt OST med pizza etterpå da, så du kan ikke klage Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har det moro med PHP + MySQL jeg Jeg og! Driver å programmerer et php spill av de sjeldne, det fun. Datasmurf, hvordan går det med php og mysql-læringen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Trenger hjelp til å velge. Skal jeg se HIMYM eller House? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bare litt mer lekser, så er det køya i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 The Prophet, jeg har kjøpt meg et par bøker og satt og prøvde å få til et simpelt login-script på skolen i sted, men da jeg fikk en feil i en t_string gav jeg opp og stakk hjem. Skal prøve på ny i morra når læreren er tilstede. Prøve å få ham til å hjelpe meg forstå ting og tang Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 HOUSESett hele og funnet ut at det var NOE SATANS GALT?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg