Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ligger lavere enn alle andre. Et visst menneske vil ikke engang snakke med meg Uff da *puse med Egil* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg står ikke! Jeg er fylleknulleren bak busken! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du redda ikke skinnet der om du trodde det, Torgersen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ligger lavere enn alle andre. Et visst menneske vil ikke engang snakke med meg Dakar : < Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ligger lavere enn alle andre. Et visst menneske vil ikke engang snakke med meg Uff da *puse med Egil* *purrrrrrrrrrgrrrrrr* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ligger lavere enn alle andre. Et visst menneske vil ikke engang snakke med meg Sorry Egil, skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 På søndag så får du høre alt om at jeg redda skinnet mitt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ligger lavere enn alle andre. Et visst menneske vil ikke engang snakke med meg Uff da *puse med Egil* *purrrrrrrrrrgrrrrrr* Raaaaawwrwrrrwrrwr^^ På søndag så får du høre alt om at jeg redda skinnet mitt Nå begynner det og irritere meg Velg dine ord forsiktig, hvis ikke begynner jeg og quote vissa samtaler Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 På søndag så får du høre alt om at jeg redda skinnet mitt Haha, ja, det gjenstår å se Neida. Nå skal jeg slutte å være slem. Jeg syns dere er søtiser. Jeg tagga jo ned alt Ane eier og har med barneskolerim om dere istad. Haha. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Is var bra. Selvom de ikke tok kortet mitt, så han måtte betale. Det føltes litt weird. Litt som den "ooooi, har glemt lommeboka i bilen"-linja Jeg syntes det var dårlig gjort å ikke inkorporere meg. NOT AWESOME. Tenk, eneste jeg har gjort idag er: handle, løpe langtur, klø meg og høre på ZZ Top. Så det så! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 På søndag så får du høre alt om at jeg redda skinnet mitt Nå begynner det og irritere meg Velg dine ord forsiktig, hvis ikke begynner jeg og quote vissa samtaler I want to hear about these conversations, yes? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Is var bra. Selvom de ikke tok kortet mitt, så han måtte betale. Det føltes litt weird. Litt som den "ooooi, har glemt lommeboka i bilen"-linja Jeg syntes det var dårlig gjort å ikke inkorporere meg. NOT AWESOME. Tenk, eneste jeg har gjort idag er: handle, løpe langtur, klø meg og høre på ZZ Top. Så det så! Får drite i å bo i Hobøl da vettu. Du kan jo bli med på lørdag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lawls, Kine. Om han fortsetter ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lawls, Kine. Om han fortsetter ^^ Med å skrive her eller sånn generelt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Question: Hva skjer til Lørdag Clockworktoy? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Får drite i å bo i Hobøl da vettu. Du kan jo bli med på lørdag? No wai, it's awesome. It's like being retarded. Hva skjer på lørdag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Kine: Generelt Til de som ikke har fått det med seg. Forum-fylle-treff i Moss Sted: Nesparken Tid: Bestemmes Hva skal man ha med: Klær, noe å sitte på, varme klær til kvelden og drikke. Endret 12. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg